Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
44-102 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117, , fax. -
REGON: 28836600028000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa całodobowej obsługi wymiennikowni wraz z przeprowadzeniem konserwacji, przeglądów instalacji i urządzeń oraz usuwaniem bieżących awarii wymiennikowni ciepła, przepompowni kondensatu oraz węzłów redukcyjnych w pralni dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa całodobowej obsługi wymiennikowni wraz z przeprowadzeniem konserwacji, przeglądów instalacji i urządzeń oraz usuwaniem bieżących awarii wymiennikowni ciepła, przepompowni kondensatu oraz węzłów redukcyjnych w pralni dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: - „Opis przedmiotu zamówienia” – załącznik nr 2 do SIWZ, - „Wzór umowy” – załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16÷20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. – O ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.). Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 3. W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze włożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w sekcji III pkt 3) powyżej oraz załącza zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów. Zobowiązanie stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ zawiera w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) informację, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje części przedmiotu zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Kompleksowa obsługa techniczna polegająca na całodobowej ciągłości bezpiecznego użytkowania urządzeń, instalacji i budynków SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu.
Dodano: 2024-05-17 - Obsługa, konserwacja i naprawy awaryjne kotłowni gazowych i urządzeń w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Dodano: 2024-03-12 - Świadczenie usługi całodobowego pogotowia awaryjnego w zasobie mieszkaniowym stanowiącym własność Nieruchomości – Brzeziny Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich na 2024 r.
Dodano: 2024-01-08 - usługa konserwacji, przeglądów i serwisu drzwi automatycznych w obiektach Katowickiego Centrum Onkologii
Dodano: 2023-11-16 - Usuwanie awarii w ramach pogotowia technicznego w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
Dodano: 2023-10-30 - Świadczenie usługi całodobowego pogotowia awaryjnego w zasobie mieszkaniowym stanowiącym własność Nieruchomości – Brzeziny Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich na 2023 r.
Dodano: 2023-01-05 - Świadczenie usług pogotowia awaryjnego w budynkach gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2022-12-08 - wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych oraz zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o.
Dodano: 2022-12-03 - usługa czyszczenia i dezynfekcji instalacji wentylacji mechanicznej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w czynnych obiektach Katowickiego Centrum Onkologii
Dodano: 2022-10-18 - usługa czyszczenia i dezynfekcji instalacji wentylacji mechanicznej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w czynnych obiektach Katowickiego Centrum Onkologii
Dodano: 2022-08-03