Przetargi.pl
Usuwanie awarii w ramach pogotowia technicznego w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu

Miejski Zakład Zasobów Lokalowych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Partyzantów 10a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 296 07 77
  • Data zamieszczenia: 2023-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych
    Partyzantów 10a
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 296 07 77
    REGON: 277840998
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii w ramach pogotowia technicznego w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: usuwanie awarii w instalacjach wodociągowych, CWU, w instalacjach kanalizacyjnych, gazowych, elektrycznych oraz usuwanie tzw. awarii losowych, m.in. zabezpieczenie połaci dachowych, obróbek blacharskich, dokonywanie zabezpieczenia przecieków na instalacji itp. poza godzinami urzędowania Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych oraz w dni wolne od pracy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca niezależnie od ilości części, na które składa ofertę wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia:a) jedną osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru (SEP D G1) w zakresie: eksploatacji urządzeń, instalacji oraz sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 poz. 1392)b) jedną osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru (SEP D G3) w zakresie: eksploatacji urządzeń i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 poz. 1392)W przypadku osób, które nabyły uprawnienia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach