Przetargi.pl
usługa konserwacji, przeglądów i serwisu drzwi automatycznych w obiektach Katowickiego Centrum Onkologii

Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, Raciborska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
    Raciborska 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 276201240
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa konserwacji, przeglądów i serwisu drzwi automatycznych w obiektach Katowickiego Centrum Onkologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, przeglądów i serwisu drzwi automatycznych w obiektach Katowickiego Centrum Onkologii 3 szt. automatów drzwiowych typ DORMA ES 90/100FST, 1szt. automatów drzwiowych BESAM SL500, i 3szt. DORMA ED 200 w Zakładzie Radioterapii i 7 szt. drzwi automatycznych przesuwnych z napędem „Rekord” w Pawilonie Operacyjnym, 2 szt. drzwi automatyczne stalowe przesuwne z napędem "GEZE" blok operacyjny, 8 szt. drzwi stalowe uchylne z napędem "GEZE" blok operacyjny, 6 szt. drzwi przesuwnych z napędem "GEZE" na oddziale NeonatologicznymPrzedmiot zamówienia obejmuje:a) przegląd i konserwację okresową;b) serwis - na wezwanie Zamawiającego - telefoniczne, pisemne, e-mailem lub faxem o każdej porze doby – niezależnie od tego czy jest to dzień roboczy czy wolny od pracy. Czas reakcji serwisu na przystąpienie do usunięcia awarii, usterki, zakłócenia w pracy, wykonania naprawy lub wykonania wymiany: - w przypadku awarii – bezzwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 6 godzin od wezwania w dni robocze; Wymogi i obowiązki1. Wykonawca w ramach wynagrodzenia świadczy usługi związane z utrzymaniem stałego pogotowia technicznego – koszt dojazdu pogotowia technicznego stanowi koszt Wykonawcy.2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania czynności konserwacyjnych, przeglądu urządzeń, serwisu zgodnie z wymogami obsługi technicznej i eksploatacji oraz starannością uwzględniającą profesjonalny charakter prowadzonej działalności. Wykonawca jest odpowiedzialny za właściwą jakość świadczonych usług.3. Materiały niezbędne do przeprowadzenia przeglądu i konserwacji urządzeń, serwisu dostarcza Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest używać do realizacji umowy wyłącznie materiały i części zamienne dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające wymagane przepisami certyfikaty, aprobaty techniczne, itp. Wymienione części powinny być oryginalne, nowe i na gwarancji. Napędy zamienne wymieniane w miejsce nie produkowanych, muszą mieć aprobatę techniczną ITB.4. Ceny materiałów i części zamiennych refakturowanych nie mogą być wyższe od średnich cen krajowych określonych dla tych materiałów w opublikowanym i aktualnym dla okresu wykonania ww. robót w informatorze o cenach (SEKOCENBUD, ORGBUD, itp.). W każdym przypadku Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy przedstawienia kserokopii faktur lub rachunków zakupu materiałów lub części zamiennych podlegających rozliczeniu.5. Wykonawca ma obowiązek:- przestrzegania zarządzeń porządkowych i regulaminów wewnętrznych Zamawiającego - przestrzegania ciszy nocnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa pożarowego, itp. - prowadzenia konserwacji i serwisu drzwi automatycznych Zamawiającego w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie wszystkich jego obiektów z zachowaniem ciągłości udzielenia świadczeń. - konserwacja drzwi w pomieszczeniach Bloku Operacyjnego możliwa wyłącznie w godzinach popołudniowych lub w dni wolne od zabiegów operacyjnych (po uprzednim umówieniu terminu) - przestrzegania reżimu sanitarno-epidemiologicznego w pomieszczeniach KCO- zgłaszania w formie pisemnej do Zamawiającego wszystkich zauważonych usterek i wad podlegających naprawom gwarancyjnym.6. Wykonawca jest zobowiązany współdziałać z Zamawiającym w sprawach związanych z wykonywaniem czynności przeglądu, konserwacji i serwisu zgodnie z obowiązującymi przepisami: prawa energetycznego, eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych, bhp i p. poż., ochrony środowiska.7. Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione części lub podzespoły użyte do naprawy na okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru prac.W przypadku ujawnienia się wad wykonanej konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania ponownej konserwacji na koszt własny w terminie 3 dni roboczych od wezwania Zamawiającego. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny oraz bezpłatny dojazd serwisanta. Zakres i rodzaj prac dotyczące przeglądów i konserwacji okresowej:1. Przegląd i okresowa konserwacja drzwi automatycznych, wykonywane będą raz na 3 miesiące wg harmonogramu prac uzgodnionego i potwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiającego, potwierdzane protokołem podpisanym przez użytkownika.2. Do obowiązków Wykonawcy należy: - utrzymanie instalacji i drzwi automatycznych w należytym stanie technicznym, gwarantującym ich sprawną, bezawaryjną i bezpieczną pracę. - pisemne powiadamianie Zamawiającego o wszystkich zauważonych usterkach wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, jak również o usterkach kwalifikujących instalacje oraz drzwi automatyczne do remontu lub modernizacji. - dbałość o ład i porządek w trakcie wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych. dbanie o estetykę urządzeń objętych obsługą. 3. Sprawdzenie i regulacja podczas przeglądu serwisowego, następujących elementów i podzespołów: napędu – zamocowanie, przeniesienia napędu, elementy konstrukcyjne, elementy sterowania.Zakres i rodzaj prac dotyczące serwisu:1. Serwis realizowany będzie na wezwanie Zamawiającego - telefoniczne, pisemne, e-mailem o każdej porze doby – niezależnie od tego czy jest to dzień roboczy czy świąteczny. 2. Usługa serwisowa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym czasie. 3. Koszty napraw serwisowych - awaryjnych oraz materiałów użytych do napraw rozliczane będą na podstawie oddzielnych zleceń.4. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu ofertę na ww. prace w terminie do 2 dni roboczych od stwierdzenia konieczności ich wykonania, a prace wykonać w terminie do 3 dni od daty otrzymania zlecenia Czas ten może ulec przedłużeniu o dodatkowy okres, jeżeli Wykonawca wykaże, że usunięcie awarii jest niemożliwe ze względów technicznych, niezależnych od niego.5. Każda usługa serwisowa będzie potwierdzana protokolarnie przez przedstawiciela Zamawiającego. Zaakceptowany protokół stanowi potwierdzenie odbioru wykonanych prac i podstawę do wystawienia faktury. Do faktur za usługi serwisowe (naprawy bieżące - awaryjne) i zużyte materiały należy oprócz protokołu odbioru prac załączyć kopię zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach