Przetargi.pl
Obsługa, konserwacja i naprawy awaryjne kotłowni gazowych i urządzeń w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Michała Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
    ul. Michała Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 241031620
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa, konserwacja i naprawy awaryjne kotłowni gazowych i urządzeń w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na serwisowaniu, konserwacji i przeglądach okresowych oraz napraw awaryjnych 58 kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych oraz 11 kotłowni w budynkach użytkowych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektowanych postanowień umowy. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywane: 1) Dwa razy w miesiącu obsługa i konserwacja kotłowni gazowych przez cały okres realizacji zamówienia w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, w ramach której należy przeprowadzić: a) przegląd kotła wraz z towarzyszącymi im urządzeniami i armaturą, b) sprawdzenie działania zaworów bezpieczeństwa i czujników temperatury oraz ciśnienia, c) sprawdzenie zabezpieczenia przed zanikiem ciągu kominowego (przerywacz ciągu), d) sprawdzenie zabezpieczenia przed zanikiem strumienia wody w układzie c.o. (czujnik przepływu wody kotłowej), e) sprawdzenie zabezpieczeń instalacji gazowej w pomieszczeniu kotłowni (detektor gazu). f) sprawdzenie działania pracy pomp (obiegowych i cyrkulacyjnych), g) czyszczenie filtrów na instalacji c.o. i c.w.u., h) uzupełnianie zładu w instalacji c.o., i) utrzymanie należytej czystości kotła i armatury pomocniczej, j) utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniu kotłowni, k) przygotowanie miesięcznych protokołów z przeglądu kotłowni wraz z odczytami liczników c.o. i c.w.u. oraz wodomierzy i gazomierza. 2) Roczne okresowe przeglądy kotłów gazowych w terminie do 30 września każdego roku obowiązywania umowy w zakresie: a) czyszczenia wnętrza urządzenia i obudowy, b) czyszczenia komory spalania, c) wyczyszczenia wymiennika ciepła spaliny-woda i woda-woda, d) wyczyszczenia palnika, e) kontroli elektrod zapłonowych/jonizacyjnych, f) kontroli poprawności działania urządzeń zabezpieczających kotła przed zbyt wysokim wzrostem temperatury, g) kontroli poprawności działania urządzeń zabezpieczających kotła przed zbyt wysokim wzrostemciśnienia, h) kontroli poprawności działania urządzeń zabezpieczających przed brakiem wody w kotle, i) kontroli/korekty ustawień serwisowych palnika (analiza spalin), j) kontroli ustawień serwisowych regulatora kotła i regulatorów obiegów grzewczych, k) sprawdzenia szczelności obiegu gazowego,sprawdzenie czasu zadziałania zabezpieczenia przed zanikiem ciągu kominowego,sprawdzenie działania i drożności wypływu z zaworu bezpieczeństwa, l) kontroli poprawności działania neutralizatora kondensatu i odprowadzenia kondensatu, ł) sprawdzenia wystąpienia uszkodzeń lub korozji czopucha, m) kontrola poprawności działania systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej (np. GAZEX), n) kontroli szczelności instalacji gazowej w pomieszczeniu kotłowni. o) kontroli ważności urządzeń pomiarowych zużycia ciepła i wody. 3) Naprawy awaryjne kotłowni gazowych i urządzeń wykonywane na podstawie zleceń Zamawiającego lub zgłoszeń firmy pełniącej w ramach umowy z KZGM całodobowy dyżur awaryjny w dni robocze od poniedziałku do środy od godz. 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego, w czwartki od godz. 16.00 do godz. 7.00 dnia następnego, w piątki od godz. 14.00 do godz. 7.00 dnia następnego oraz dniach wolnych od pracy i święta (całą dobę). Naprawy awaryjne mają być wykonane w terminie niezwłocznym jednak nie dłuższym niż 12 godzin w dni robocze oraz nie dłuższym niż 24 godziny w soboty i dni ustawowo wolne od pracy od chwili otrzymania zgłoszenia awarii faksem, telefonicznie lub mailem. Naprawy będą rozliczane na podstawie rzeczywistego czasu pracy czyli liczby roboczogodzin (w przeliczeniu na jedną osobę wraz z kosztami pośrednimi i zyskiem) wraz z kosztem zakupu materiałów użytych podczas napraw. Zamawiający przewiduje w okresie realizacji zamówienia wykorzystanie 300 roboczogodzin oraz pokryć koszty zakupu materiałów przeznaczonych do napraw, do wartości tj. 80.000,00 zł brutto. Rozliczenie kosztów materiałów użytych do wykonania napraw awaryjnych odbędzie się po cenach nie przekraczających średnich cen dla danego kwartału według wydawnictwa SEKOCENBUD dla województwa śląskiego. 4) W przypadku kotłowni gazowych będących na gwarancji (wykaz kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych i w budynkach użytkowych - załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy) zakres czynności obejmuje prace konserwacyjne i przeglądy, chyba że awaria nastąpi z winy Zamawiającego lub Gwarant odmówi naprawy, w takim przypadku Zamawiający zleci naprawę w trybie awaryjnym zgodnie z ppkt 3 niniejszego punktu. 2. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 60% wartości zamówienia. 3. W ramach napraw awaryjnych w latach ubiegłych wymieniono: siłowniki, reduktory, pompy obiegowe i cyrkulacyjne, zawory bezpieczeństwa, rury, kształtki, zawory regulacji przepływu, zawory, filtry, wodomierze, naczynia przeponowe, manometry, termometry, palniki i wentylatory w kotłach, zasobniki ciepłej wody oraz elektronikę. 4. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ. 5. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (klauzula społeczna). Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę został określony w § 10 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ). 6. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875) został określony w § 9 ust. 10 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ). 7. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach