Przetargi.pl
Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Raba Wyżna

Gmina Raba Wyżna ogłasza przetarg

  • Adres: 34721 Raba Wyżna, Raba Wyżna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 691 250 , fax. 182 691 251
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raba Wyżna
    Raba Wyżna 41
    34721 Raba Wyżna, woj. małopolskie
    tel. 182 691 250, fax. 182 691 251
    REGON: 55197000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabawyzna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Raba Wyżna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Raba Wyżna” 2. Wykonawca w ramach usługi bezpiecznie usunie wyroby zawierające azbest z prywatnych posesji na terenie Gminy Raba Wyżna, a następnie przetransportuje je i rozładuje w miejscu unieszkodliwiania – na składowisku odpadów niebezpiecznych. 3. Łączna ilość usuniętych wyrobów wyniesie 450 Mg. 4. Zamówienie będzie wykonywane w latach 2018 – 2020, a ilości usuniętych wyrobów będą wynosiły: 1) 150 Mg usuniętych wyrobów w 2018 r. 2) 150 Mg usuniętych wyrobów w 2019 r. 3) 150 Mg usuniętych wyrobów w 2020 r. 5. Ilość usuniętych w danym roku wyrobów może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, z zastrzeżeniem, że sumaryczna ilość usuniętych wyrobów wskazana w ust. 3 pozostanie niezmienna. 6. Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego wykazu punktów odbioru (adresów posesji), w ciągu 7 dni, od dostarczenia wykazu, bądź jego aktualizacji, dostarczy wskazanym w aktualnym wykazie właścicielom posesji worki typu BIG BAG, do których zostaną spakowane wyroby zawierające azbest. UWAGA: Właściciele posesji, na podstawie podpisanych indywidualnie z Gminą umów, zobowiązani są do zorganizowania ewentualnego demontażu i pakowania wyrobów zawierających azbest we własnym zakresie. Wykonawcy w tym zakresie są jedynie zobowiązani do dostarczenia worków typu BIG BAG. 7. Wykonawca, przy zachowaniu zasad BHP oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. nr 71 poz. 649 z późn.zm.) przygotuje zdemontowane i spakowane materiały do transportu. 8. Zapakowane materiały zostaną zważone, przy pomocy elektronicznej, legalizowanej wagi hakowej, w obecności właściciela (posiadacza) nieruchomości, przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Wykonawca sporządzi z czynności ważenia protokół (w trzech egzemplarzach). Po podpisaniu protokołu każda ze stron otrzyma jeden egzemplarz. 9. Spakowane i zważone materiały zostaną załadowane i przetransportowane do miejsca unieszkodliwienia (składowiska odpadów niebezpiecznych), środkami transportu spełniającymi wymagania określone przepisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 169 z późn.zm.). 10. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania miejsca odbioru odpadów, tak aby nie pozostawić żadnych elementów odbieranych odpadów. 11. Składowisko odpadów niebezpiecznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.), musi posiadać zezwolenie na unieszkodliwianie przyjmowanych od Wykonawcy odpadów, tzn. wyrobów zawierających azbest. 12. Przekazanie usuniętych wyrobów do miejsca unieszkodliwienia (składowiska odpadów niebezpiecznych) zostanie udokumentowane przy pomocy „Karty przekazania odpadów”, która stanowi załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów z dnia 12 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973). 13. Karta przekazania odpadów zostanie sporządzona w trzech egzemplarzach – po jednym dla właściciela (posiadacza) nieruchomości, Zamawiającego oraz Wykonawcy. 14. Wykaz punktów odbioru, o którym mowa w ust. 6, będzie aktualizowany comiesięcznie. Pierwszy wykaz zostanie przesłany Wykonawcy po podpisaniu umowy. 15. Po realizacji zadania Zamawiający celem oceny prawidłowości wykonania usługi będzie żądał od Wykonawcy zestawienia rzeczowo-finansowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 18 8815 0002 0000 0000 0260 0003, w tytule przelewu wpisując: „ZP.271.18.2018 – Azbest” 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna powinno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. Ponadto gwarancje, o których mowa w zdaniu poprzednim powinny być gwarancjami bezwarunkowymi, płatnymi na pierwsze żądanie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. UWAGA: W przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, powyższe oświadczenie nie jest wymagane!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach