Przetargi.pl
Usunięcie azbestu z terenu gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica

GMINA MOSZCZENICA ogłasza przetarg

  • Adres: 38-315 Uście Gorlickie, Uście Gorlickie 80
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 351 60 41 , fax. 18 354 10 85
  • Data zamieszczenia: 2022-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MOSZCZENICA
    Uście Gorlickie 80
    38-315 Uście Gorlickie, woj. małopolskie
    tel. 18 351 60 41, fax. 18 354 10 85
    REGON: 7382144864
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Http://www.usciegorlickie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie azbestu z terenu gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.2. Zamówienie podzielone jest na pięć części w tym:1) Część 1 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Bobowa – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 12 dachów w ilości 32,68 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 43 pryzm w ilości 98,123 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Bobowa; demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 12 nieruchomości; odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 43 nieruchomości; demontażem objęte są 4 budynki mieszkalne i 8 budynków gospodarczych; pokrycie dachowe przeznaczone do demontażu zbudowane jest z płyt falistych w ilości 97,853 Mg i płyt płaskich w ilości 0,27 Mg; odbiorem, transportem i utylizacją (bez demontażu) objęte są płyty faliste w ilości 97,853 Mg i płyty płaskie w ilości 0,27 Mg; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru płyt warstwowych typu: PW3/A, PŻ/3W, I PŻW 3/A/S, w tym płyt warstwowych na drewnianym stelażu wypełnionym styropianem, oraz wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji; demontaż odbywać się będzie na obiektach użytkowanych;3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań. 5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.2. Zamówienie podzielone jest na pięć części w tym:1) Część 2 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Ropa – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 4 dachów w ilości 5,46 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 35 pryzm w ilości 135,6 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Ropa; demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 3 nieruchomości, na których znajdują się 4 budynki; odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 35 nieruchomości; budynki objęte demontażem azbestu to budynki gospodarcze; pokrycie dachowe przeznaczone do demontażu zbudowane jest z płyt falistych; odbiorem, transportem i utylizacją (bez demontażu) objęte są tylko płyty faliste; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru płyt warstwowych typu: PW3/A, PŻ/3W, I PŻW 3/A/S, w tym płyt warstwowych na drewnianym stelażu wypełnionym styropianem, oraz wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji; demontaż odbywać się będzie na obiektach użytkowanych;3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań. 5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.2. Zamówienie podzielone jest na pięć części w tym:1)Część 3 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Sękowa – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 6 dachów w ilości 24 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 43 pryzm w ilości 121 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Sękowa; demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 6 nieruchomości; odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 43 nieruchomości; demontażem objęty jest 1 budynek mieszkalny i 5 budynków gospodarczych; na 5 budynkach są płyty faliste, na 1 budynku są płyty płaskie; odbiorem, transportem i utylizacją (bez demontażu) objęte są w zdecydowanej większości płyty faliste; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru płyt warstwowych typu: PW3/A, PŻ/3W, I PŻW 3/A/S, w tym płyt warstwowych na drewnianym stelażu wypełnionym styropianem, oraz wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji; demontaż odbywać się będzie na 1 budynku przeznaczonym do rozbiórki na podstawie pozwolenia, 1 budynku użytkowanym i 4 nieużytkowanych; 3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań. 5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.2. Zamówienie podzielone jest na pięć części, w tym:1)Część 4 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Uście Gorlickie – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 2 dachów w ilości 18 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 23 pryzm w ilości 70,5 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Uście Gorlickie; demontażem, transportem i unieszkodliwieniem objęte są wszystkie nieruchomości; demontażem objęty jest 1 budynek mieszkalny i 1 budynek gospodarczy; pokrycie dachowe przeznaczone do demontażu zbudowane jest z płyt płaskich; odbiorem, transportem i utylizacją (bez demontażu) objęte są tylko płyty płaskie; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru płyt warstwowych typu: PW3/A, PŻ/3W, I PŻW 3/A/S, w tym płyt warstwowych na drewnianym stelażu wypełnionym styropianem, oraz wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji; demontaż odbywać się będzie na obiektach użytkowanych;3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań. 5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.2. Zamówienie podzielone jest na pięć części, w tym:1) Część 5 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Moszczenica – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 3 dachów w ilości 12,98 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 20 pryzm w ilości 62,19 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Moszczenica; demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 3 nieruchomości; odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 20 nieruchomości; budynki objęte demontażem azbestu to budynki gospodarcze; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji; 3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań. 5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:1) 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) - w przypadku części 1 zamówienia;2) 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) - w przypadku części 2 zamówienia;3) 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) - w przypadku części 3 zamówienia;4) 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) - w przypadku części 4 zamówienia;5) 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) - w przypadku części 5 zamówienia.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy o numerze 75 8795 0005 2001 0002 1946 0004, z dopiskiem „znak sprawy: …………. - część …..”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Moszczenica;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę, polegającą na demontażu, odbiorze, transporcie oraz utylizacji azbestu, o wartości nie mniejszej niż:a) 33 000,00 zł brutto – w przypadku części 1 zamówienia;b) 31 000,00 zł brutto - w przypadku części 2 zamówienia;c) 34 000,00 zł brutto - w przypadku części 3 zamówienia;d) 22 000,00 zł brutto - w przypadku części 4 zamówienia;e) 18 000,00 zł brutto - w przypadku części 5 zamówienia;w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wydano dokument; przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano dokument, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano dokument;2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dla danej części zamówienia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 4 lit. a-e, musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub kilku Wykonawców łącznie, jeżeli wykonywali oni razem usługę o wartości określonej dla danej części zamówienia.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp , art.109 ust.1, pkt. 1,5,7,8 ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą SUB”
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach