Przetargi.pl
Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Raba Wyżna

Gmina Raba Wyżna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-721 Raba Wyżna, Raba Wyżna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48182691250 , fax. +48182691251
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raba Wyżna
    Raba Wyżna 41
    34-721 Raba Wyżna, woj. małopolskie
    tel. +48182691250, fax. +48182691251
    REGON: 491892647
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabawyzna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Raba Wyżna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Raba Wyżna” 2. Wykonawca w ramach usługi bezpiecznie usunie wyroby zawierające azbest z ok. 50 prywatnych posesji na terenie Gminy Raba Wyżna, a następnie przetransportuje je i rozładuje w miejscu unieszkodliwiania – na składowisku odpadów niebezpiecznych. 3. Zamówienie będzie wykonywane w latach 2020 – 2021, a szacunkowa łączna ilości usuniętych wyrobów wyniesie: ok. 153,48 Mg. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwości niezrealizowania całości zadania, bądź możliwości zwiększenia ilości zamówienia o nie więcej niż 30%. 5. Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego wykazu punktów odbioru (adresów posesji), w ciągu 7 dni, od dostarczenia wykazu, bądź jego aktualizacji, dostarczy wskazanym w aktualnym wykazie właścicielom posesji worki typu BIG BAG, do których zostaną spakowane wyroby zawierające azbest. UWAGA: Właściciele posesji, na podstawie podpisanych indywidualnie z Gminą umów, zobowiązani są do zorganizowania ewentualnego demontażu i pakowania wyrobów zawierających azbest we własnym zakresie. Wykonawcy w tym zakresie są jedynie zobowiązani do dostarczenia worków typu BIG BAG. 6. Wykonawca, przy zachowaniu zasad BHP oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. nr 71 poz. 649 z późn.zm.) przygotuje zdemontowane i spakowane materiały do transportu. 7. Zapakowane materiały zostaną zważone, przy pomocy elektronicznej, legalizowanej wagi hakowej, w obecności właściciela (posiadacza) nieruchomości, przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Wykonawca sporządzi z czynności ważenia protokół (w trzech egzemplarzach). Po podpisaniu protokołu każda ze stron otrzyma jeden egzemplarz. 8. Spakowane i zważone materiały zostaną załadowane i przetransportowane do miejsca unieszkodliwienia (składowiska odpadów niebezpiecznych), środkami transportu spełniającymi wymagania określone przepisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 154 z późn.zm.). 9. Wykonawca jest zobowiązany a) do uporządkowania miejsca odbioru odpadów, tak aby nie pozostawić żadnych elementów odbieranych odpadów, b) prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów. 10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu prac w następujących przypadkach: a) Wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac, będących przedmiotem zamówienia, b) Wystąpienia innych okoliczności leżących po stronie właściciela nieruchomości uniemożliwiających wykonanie prac, będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. 11. Składowisko odpadów niebezpiecznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), musi posiadać zezwolenie na unieszkodliwianie przyjmowanych od Wykonawcy odpadów, tzn. wyrobów zawierających azbest. 12. Przekazanie usuniętych wyrobów do miejsca unieszkodliwienia (składowiska odpadów niebezpiecznych) zostanie potwierdzone na podstawie dokumentu przekazania odpadów przygotowanego przez Wykonawcę. 13. Dokument potwierdzający przekazanie odpadów, o którym mowa w ust. 12 zostanie sporządzony w trzech egzemplarzach – po jednym dla właściciela (posiadacza) nieruchomości, Zamawiającego oraz Wykonawcy. 14. Wykaz punktów odbioru, o którym mowa w ust. 6, będzie aktualizowany na bieżąco. Pierwszy wykaz zostanie przesłany Wykonawcy po podpisaniu umowy. 15. Po realizacji zadania Zamawiający celem oceny prawidłowości wykonania usługi będzie żądał od Wykonawcy zestawienia rzeczowo-finansowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 poz. 299). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 18 8815 0002 0000 0000 0260 0003, w tytule przelewu wpisując: „ZP.271.17.2020 – Azbest”. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp, aż do upływu terminu wskazanego w rozdziale IX ust. 3. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. Ponadto gwarancje, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą być gwarancjami bezwarunkowymi, płatnymi na pierwsze żądanie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający stawia warunek: a) Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych; b) Wykonawca posiada aktualną umowę na odbiór odpadów niebezpiecznych ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. 2. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o zatrudnieniu zgodnie z zapisami rozdziału VI ust. 5 pkt 3 SIWZ (wzór w załączniku nr 7 do SIWZ). Na etapie podpisywania umowy z Wykonawcą Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy ww. oświadczenia o zatrudnieniu. 3. Ofertę sporządza się w języku polskim z zastrzeżeniem rozdziału VI ust. 18 SIWZ przy użyciu formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Na ofertę składają się dokumenty i załączniki wymagane zapisami niniejszej SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach