Przetargi.pl
Usuwanie azbestu z gospodarstw domowych z terenu Gminy Żegocina

GMINA ŻEGOCINA ogłasza przetarg

  • Adres: 32-731 Żegocina, 316
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŻEGOCINA
    316
    32-731 Żegocina, woj. małopolskie
    REGON: 851660750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegocina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie azbestu z gospodarstw domowych z terenu Gminy Żegocina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: Usuwanie azbestu z gospodarstw domowych z terenu Gminy Żegocina.2. Przedmiot zamówienia obejmuje odebranie wyrobów zawierających azbest (płyty eternitowe faliste i płaskie) złożonychna terenie posesji mieszkańców gminy Żegocina wraz z ich transportem i przekazanie odpadów do unieszkodliwienia nauprawnionym do tego składowisku.3. Zakres prac obejmuje wykonanie, na terenie nieruchomości położonych w granicach Gminy Żegocina, kompleksowejusługi usunięcia odpadów budowlanych zawierających azbest obejmującej: zabezpieczenie odpadów zawierających azbestzgromadzonych na terenie nieruchomości (zdemontowanych wcześniej przez mieszkańca i zgromadzonych wyrobówbudowlanych zawierających azbest), uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów, zważenie i załadunek oraz transport iprzekazanie odpadów do unieszkodliwienia na uprawnionym do tego składowisku.4. Szacunkowa ilość odpadów budowlanych zawierających azbest przeznaczonych do unieszkodliwienia, która będziemogła być usunięta w ramach niniejszego zamówienia została określona w Formularzu cenowym (Załączniku nr 1 doFormularza ofertowego) i wynosi 80 Mg.5. Z uwagi na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy na dzieńsporządzenia treści SWZ. Zamawiający zastrzega, że ilość ta w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie (zmniejszeniulub zwiększeniu) w czasie realizacji zadania podczas faktycznego ważenia odpadów, z powodu ich szacowania w m2 przezwnioskodawców i przyjętego uśrednionego założenia, że 1 m2 płyty azbestowo – cementowej waży 14 kg. Są to wielkościorientacyjne, oszacowane na podstawie dotychczasowej realizacji i mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiającyzastrzega, iż zapłaci za rzeczywistą ilość przetransportowanych i unieszkodliwionych opadów azbestowych, do maksymalnejkwoty środków finansowych będących w posiadaniu Zamawiającego na realizację przedmiotowego zadania. Szacunkowailość wyrobów zawierających azbest podana została w celu określenia ceny jednostkowej za 1 kg, które przez cały okresrealizacji przedsięwzięcia nie mogą zostać zmienione przez Wykonawcę. Dodatkowo ilość podanych lokalizacji może uleczmniejszeniu i/lub zwiększeniu w czasie realizacji zadania ze względu na rezygnację wnioskodawców uczestniczących wProgramie i/lub zaistnienia warunków zezwalających na dołączenie osób uczestniczących w Programie.6. W przypadku, gdy ilość odpadów azbestowych będzie inna (mniejsza bądź większa) niż określona w SWZ Wykonawcanie będzie miał żadnych roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu, w tym także roszczeń odszkodowawczych.Rzeczywista wartość umowy zostanie ustalona po zakończeniu prac przewidzianych niniejszą umową, na podstawieprotokołów odbioru odpadów zawierających azbest z terenu gminy Żegocina (kart przekazania odpadów na składowisko).7. Usługa rozliczna będzie według zaoferowanej stawki jednostkowej w zł za 1 Mg (1 tonę) kompleksowej usługi, opisanejwyżej w przedmiocie zamówienia, usunięcia odpadów budowlanych zawierających azbest.8. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 –2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu, zawarto w Rozdziale 24 ust. 2 SWZ.)1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegają wykluczeniu1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszymSWZ.2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenia zamówienia, spełnienia warunkiudziału w postępowaniu dotyczących [art. 112 ust 2 ustawy pzp]:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym [art. 113 ustawy pzp]:Opis spełnienia warunków:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający niedokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów[art. 114 ustawy pzp]:Opis spełnienia warunków:Wykonawca wykonujący prace związane z usunięciem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest musi posiadaćwpis do rejestru Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO) do prowadzeniadziałalności w tym zakresie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 zpóźn. zm.);2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 ustawy pzp]:Opis spełnienia warunków:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający niedokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy pzp]:Opis spełnienia warunków:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający niedokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.3. Powoływanie się na zasoby innych podmiotów (podmiotów trzecich)3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościachtechnicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunkówprawnych. [art. 118 ust 1 ustawy Pzp]3.2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowejlub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy {zp, przedstawienia wodniesieniu do tych podmiotówinformacji w oświadczeniach wymienionych w Rozdziale 15, pkt 3.1 SWZ (załączniki nr 2 i 3 do SWZ).3.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjidanego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZ [art. 118 ust 3ustawy pzp]3.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust 3 ustawy pzp, potwierdza, że stosunekłączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa wszczególności: [art. 118 ust 4ustawy pzp]1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasobyprzy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizujeroboty budowlane lub usługi, którychwskazane zdolności dotyczą.3.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. [art. 118 ust 2ustawy pzp]3.6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lubzawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunkówudziału w postępowaniu, o których mowa wart. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy pzp, oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tegopodmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy. [art. 119 ustawy pzp]3.7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jegosytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tychzasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. [art. 120 ustawy pzp]3.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby niepotwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawywykluczenia, zamawiający żąda,aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albowykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. [art. 122 ustawy pzp]3.9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert,powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu alboofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. [art. 122 ustawypzp]
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach