Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu złotowego w wysokości 2.100.000,00 zł, na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów - postępowanie nr 2

Gmina Iłowo-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 13-240 Iłowo-Osada, Wyzwolenia
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 654 14 60 , fax. 23 654 10 14
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iłowo-Osada
    Wyzwolenia 5
    13-240 Iłowo-Osada, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 654 14 60, fax. 23 654 10 14
    REGON: 130378120
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://biuletyn.net/ilowo-osada/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu złotowego w wysokości 2.100.000,00 zł, na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów - postępowanie nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Udzielenie i obsługa kredytu złotowego w wysokości 2 100 000,00 zł, na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów – postępowanie nr 2. 1)Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku 2)Kredyt zostanie spłacony w terminach według harmonogramu spłat rat kredytu wskazanych w załączniku nr 2 3)Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową. 4)Odsetki będą płatne kwartalnie, zawsze do 25-ego dnia miesiąca (marca, czerwca, września, grudnia), od salda kredytu. 5)Oprocentowanie kredytu będzie zmienne - za dany okres odsetkowy równe sumie b + m, gdzie: b - stopa bazowa, równa stawce WIBOR 3M, obowiązująca w ostatnim dniu „roboczym" miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty odsetek; m - stała marża banku . 6)Wartość wszystkich prowizji i opłat za udzielenie kredytu i w okresie realizacji zamówienia wyniesie 0 zł. 7)Zamawiający nie dopuszcza możliwości naliczenia w cenie kredytu prowizji przygotowawczej. 8)Zamawiający dla ujednolicenia ofert informuje, że należy przyjąć wartość WIBOR 3M z dnia 22 czerwca 2018 r. 9)O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca (bank) powiadomi zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. 10)Zamawiający uzyskał pozytywną opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej zał. 8 11)Zamawiającemu przysługuje prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz regulowania wysokości i ilości transz stosownie do potrzeb zamawiającego, bez ponoszenia prowizji i opłat bankowych. 12)Naliczenia odsetek dokonuje się w okresach 3-miesięcznych (XII- II, III-V, VI-VIII, IX-XI), od rzeczywistego salda. Spłata odsetek od kredytu nastąpi 25 dnia kolejnego miesiąca po zakończeniu okresu odsetkowego. Spłaty odsetek dokonywane będą w terminie 14 dni od otrzymania zawiadomienia (noty obciążeniowej) o wysokości naliczonych odsetek. 13)Odsetki za ostatni kwartał 2029r. zostały spłacone razem z ostatnią ratą kredytu, tj. 30.12.2029r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą Prawo bankowe, tj. posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do działalności bankowej, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach