Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGĘ KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU EMISJI OBLIGACJI

Gmina Miłki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-513 Miłki, ul. Mazurska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 42-11-060, , fax. 87 421 10 07
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłki
    ul. Mazurska 2
    11-513 Miłki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 42-11-060, , fax. 87 421 10 07
    REGON: 79067126000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGĘ KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU EMISJI OBLIGACJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. 1. Kwota kredytu w PLN: 1 222 918,40 zł. 1) Prognozowane odsetki od kredytu- zgodnie z ofertą. 2) Przewidywany termin postawienia Kredytu do dyspozycji Zamawiającego 21 grudnia 2020 roku. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. W przypadku przedterminowej spłaty części kredytu Wykonawca dokona aktualizacji „Harmonogramu spłat rat kapitałowych kredytu”, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 3) Okres karencji kredytu w spłacie: 12 miesięcy. 4) Kredyt zostanie spłacony w 36 ratach. 5) Terminy spłat kwot rat kapitałowych: do 15 marzec 2022 roku – 33 970,00 zł do 15 maj 2022 roku – 33 970,00 zł do 15 września 2022 roku – 33 970,00 zł do 15 listopad 2022 roku – 33 970,00 zł do 15 marzec 2023 roku – 33 970,00 zł do 15 maj 2023 roku – 33 970,00 zł do 15 września 2023 roku – 33 970,00 zł do 15 listopad 2023 roku – 33 970,00 zł do 15 marzec 2023 roku – 33 970,00 zł do 15 maj 2023 roku – 33 970,00 zł do 15 września 2023 roku – 33 970,00 zł do 15 listopad 2023 roku – 33 970,00 zł do 15 marzec 2024 roku – 33 970,00 zł do 15 maj 2024 roku – 33 970,00 zł do 15 września 2024 roku – 33 970,00 zł do 15 listopad 2024 roku – 33 970,00 zł do 15 marzec 2025 roku – 33 970,00 zł do 15 maj 2025 roku – 33 970,00 zł do 15 września 2025 roku – 33 970,00 zł do 15 listopad 2025 roku – 33 970,00 zł do 15 marzec 2026 roku – 33 970,00 zł do 15 maj 2026 roku – 33 970,00 zł do 15 września 2026 roku – 33 970,00 zł do 15 listopad 2026 roku – 33 970,00 zł do 15 marzec 2027 roku – 33 970,00 zł do 15 maj 2027 roku – 33 970,00 zł do 15 września 2027 roku – 33 970,00 zł do 15 listopad 2027 roku – 33 970,00 zł do 15 marzec 2028 roku – 33 970,00 zł do 15 maj 2028 roku – 33 970,00 zł do 15 września 2028 roku – 33 970,00 zł do 15 listopad 2028 roku – 33 970,00 zł do 15 marzec 2029 roku – 33 970,00 zł do 15 maj 2029 roku – 33 970,00 zł do 15 września 2029 roku – 33 970,00 zł do 15 listopad 2029 roku – 33 970,00 zł do 15 marzec 2030 roku – 33 970,00 zł do 15 maj 2030 roku – 33 970,00 zł do 15 września 2030 roku – 33 970,00 zł do 15 listopad 2030 roku – 33 970,00 zł 6) Wniosek do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie odnośnie uzyskania pozytywnej opinii o możliwości spłaty kredytu został złożony. 7) Spłata odsetek w ratach kwartalnych począwszy od odsetek za IV kwartał 2020 roku płatnych do 31 grudnia 2020 roku do ostatniej spłaty odsetek do 15 listopada 2030 roku na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Bank w drodze faksu w terminie 7 dni przed data płatności odsetek. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu czy odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. W okresie spłaty kredytu odsetki płatne będą od zadłużenia malejącego. 8) Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach, za które są naliczane odsetki. Od wykorzystanego kredytu odsetki liczone według zmiennej stopy procentowej stanowiącej sumę stopy bazowej WIBOR 3M obowiązującej w okresie, za które odsetki są naliczane i marży Banku. Oprocentowanie kredytu ulega zmianie w zależności od zmiany stopy bazowej WIBOR 3M i ustalane jest dla jednomiesięcznych okresów obrachunkowych. Wysokość stopy bazowej WIBOR 3M ustalana jest jako stawka średnia WIBOR dla terminu 3- miesięcznego z okresu jednego miesiąca kalendarzowego, poprzedzającego okres, w którym obowiązuje. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. Dla potrzeb złożenia oferty stopa bazowa WIBOR 3 M z dnia 9 grudnia 2020 wynosi 0,22%. 2. Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osobę lub osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320): 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby lub osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonania świadczenia 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. e) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. f) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. g) W przypadku niezatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnienia. 66
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1896), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowo dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w Zycie ustawy i oświadczy, że spełnia ww. warunek oraz dołączy do oferty koncesję, zezwolenie lub licencję (inny dokument) uprawniające do wykonania czynności bankowych (albo ich kopie), zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1896). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach