Przetargi.pl
E-GMINA - rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administrarcji publicznej dla mieszkanców Gminy Sępopol

Gmina Sępopol ogłasza przetarg

  • Adres: 11-210 Sępopol, ul. 11 Listopada
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 613 181 , fax. 896 790 821
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sępopol
    ul. 11 Listopada 7
    11-210 Sępopol, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 613 181, fax. 896 790 821
    REGON: 53028700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sepopol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    E-GMINA - rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administrarcji publicznej dla mieszkanców Gminy Sępopol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem dostawy jest: 1) zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańców, 2) wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca, 3) modernizacja systemu dziedzinowego, 4) zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów, 5) wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów, 6) opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP – 5 PD, 7) opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP – 3 PD, 8) opracowanie dokumentacji SZBI, 9) modernizacja strony www do wymagań WCAG 2.0. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu wraz z minimalnymi wymaganiami określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy pzp. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, określonym w postępowaniu w rozdziale 7. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Bartoszycach Oddział w Sępopolu Nr 71885500042004000853160003 (przy wnoszeniu wadium należy podać „wadium– przetarg nieograniczony E-GMINA Nr Or.III.271.1.8.2018 . Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5. Wadium przelane na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć jako kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot bez dekompletowania oferty. Jeśli Wykonawca do oferty dołączy oryginalny dokument, nie zostanie on zwrócony Wykonawcy. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszelkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wykonawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy prawo zamówień publicznych. 9. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymanie wadium określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia. Za spełnienie warunków uznane będzie złożenie oświadczenia w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli uprawnienia do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty, wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach