Przetargi.pl
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 060 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetu w 2020 r. oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów"

Gmina Młynary ogłasza przetarg

  • Adres: 14-420 Młynary, ul. Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2486082 w. 39 , fax. 552 486 400
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Młynary
    ul. Dworcowa 29
    14-420 Młynary, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2486082 w. 39, fax. 552 486 400
    REGON: 17074813000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mlynary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 060 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetu w 2020 r. oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu: Udzieleniu i obsługę kredytu długoterminowego dla Gminy Młynary w kwocie 2 060 000,00 PLN (dwa miliony sześćdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2020 roku oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów. Uruchomienie kredytu przez Bank nastąpi w terminie maksymalnie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2. Warunki spłaty kredytu: 1) Okres kredytowania na lata: od dnia uruchomienia kredytu do 30 listopada 2035 roku, 2) Okres karencji w spłacie kapitału do 31 marca 2023 roku, 3) Kredyt zostanie spłacony w ratach począwszy od dnia 31 marca 2023 r. do dnia 30 listopada 2035 roku. Spłaty rat kapitałowych dokonywane będą w terminach: - do 31 marca 2023 r. – 12 500,00 zł, - do 30 czerwca 2023 r. – 12 500,00 zł, - do 30 września 2023 r. – 12 500,00 zł, - do 30 listopada 2023 r. – 12 500,00 zł, - do 31 marca 2024 r. – 12 500,00 zł, - do 30 czerwca 2024 r. – 12 500,00 zł, - do 30 września 2024 r. – 12 500,00 zł, - do 30 listopada 2024 r. – 12 500,00 zł, - do 31 marca 2025 r. – 25 000,00 zł, - do 30 czerwca 2025 r.– 25 000,00 zł, - do 30 września 2025 r. – 25 000,00 zł, - do 30 listopada 2025 r. – 25 000,00 zł, - do 31 marca 2026 r. – 25 000,00 zł, - do 30 czerwca 2026 r. – 25 000,00 zł, - do 30 września 2026 r. – 25 000,00 zł, - do 30 listopada 2026 r.– 25 000,00 zł, - do 31 marca 2027 r. – 25 000,00 zł, - do 30 czerwca 2027 r. – 25 000,00 zł, - do 30 września 2027 r. – 25 000,00 zł, - do 30 listopada 2027 r. – 25 000,00 zł, - do 31 marca 2028 r. – 37 500,00 zł, - do 30 czerwca 2028 r. – 37 500,00 zł, - do 30 września 2028 r. – 37 500,00 zł, - do 30 listopada 2028 r. – 37 500,00 zł, - do 31 marca 2029 r. – 37 500,00 zł, - do 30 czerwca 2029 r. – 37 500,00 zł, - do 30 września 2029 r. – 37 500,00 zł, - do 30 listopada 2029 r. – 37 500,00 zł, - do 31 marca 2030 r. – 37 500,00 zł, - do 30 czerwca 2030 r. – 37 500,00 zł, - do 30 września 2030 r. – 37 500,00 zł, - do 30 listopada 2030 r. – 37 500,00 zł, - do 31 marca 2031 r. – 30 000,00 zł, - do 30 czerwca 2031 r. – 30 000,00 zł, - do 30 września 2331 r. – 30 000,00 zł, - do 30 listopada 2031 r. – 30 000,00 zł, - do 31 marca 2032 r. – 25 000,00 zł, - do 30 czerwca 2032 r. – 25 000,00 zł, - do 30 września 2032 r. – 25 000,00 zł, - do 30 listopada 2032 r. – 25 000,00 zł, - do 31 marca 2033 r. – 37 500,00 zł, - do 30 czerwca 2033 r. – 37 500,00 zł, - do 30 września 2033 r. – 37 500,00 zł, - do 30 listopada 2033 r. – 37 500,00 zł, - do 31 marca 2034 r. – 111 250,00 zł, - do 30 czerwca 2034 r. – 111 250,00 zł, - do 30 września 2034 r. – 111 250,00 zł, - do 30 listopada 2034 r. – 111 250,00 zł, - do 31 marca 2035 r. – 111 250,00 zł, - do 30 czerwca 2035 r. – 111 250,00 zł, - do 30 września 2035 r. – 111 250,00 zł, - do 30 listopada 2035 r. – 111 250,00 zł, 4) W celu obsługi spłaty kredytu Wykonawca otworzy dla Zamawiającego rachunek na który będzie dokonywał spłat rat kredytu. Prowadzenie rachunków pomocniczych do obsługi kredytu będzie odbywało się bez dodatkowych opłat. 5) Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty (salda kredytu) oraz rzeczywistej liczby dni kalendarzowych w każdym miesiącu i poszczególnych latach i podlegają spłacie ostatniego dnia każdego miesiąca w okresie kredytowania począwszy od 31 grudnia 2020 roku, przy czym ostatnia rata odsetek płatna będzie w terminie płatności ostatniej raty kapitału. Spłata odsetek następować będzie na podstawie noty odsetkowej wystawionej przez Wykonawcę i przesłanej Zamawiającemu. 6) Oprocentowanie kredytu będzie ustalane w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M i będzie równe przez cały okres kredytowania tej stawce bazowej powiększonej o stałą marżę banku. Ustalona wysokość stawki bazowej określana będzie na podstawie WIBOR 1M obowiązującego na dwa oficjalne dni notowań stawek WIBOR przed rozpoczęciem kolejnego okresu odsetkowego i będzie obowiązywała przez okres 1 miesiąca. 7) W skład marży banku wchodzą wszelki opłaty, prowizje, odsetki i inne świadczenia bankowe. 8) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Burmistrza Miasta i Gminy Młynary z kontrasygnatą Skarbnika oraz złożone oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie prawa bankowego. 9) Zamawiający nie będzie ponosił żądnych opłat z tytułu: a) niewykorzystania całości kredytu, b) zmiany harmonogramu spłat kredytu w zakresie kwot i terminów, c) wcześniejszej spłaty rat kredytu. 10) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 11) Do formuły naliczenia odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w roku. 12) Wykonawca nie będzie pobierał żadnej prowizji przygotowawczej. 13) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat związanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ustawy Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2020 r, poz. 1896 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art.178 ust.1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, 4) Wzoru standardowej umowy kredytu obowiązującej Wykonawcę, z zachowaniem postanowień niniejszej SIWZ - parafowany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach