Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław-Śródmieście w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwracania przesyłek nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy.

Urząd Skarbowy Wrocław-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 50-044 Wrocław, ul. Piłsudskiego 27-29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3435376 , fax. 071 3445556
  • Data zamieszczenia: 2013-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Wrocław-Śródmieście
    ul. Piłsudskiego 27-29 27-29
    50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3435376, fax. 071 3445556
    REGON: 93052573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-srodmiescie.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław-Śródmieście w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwracania przesyłek nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław-Śródmieście w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwracania przesyłek do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Z uwagi na specyfikę wykonywanych przez Zamawiającego zadań (m.in. prowadzenie postępowań podatkowych, egzekucyjnych, karnych skarbowych, także składanie różnego rodzaju pism procesowych) wymaga się, aby potwierdzenie nadania i doręczenia wygenerowanych przez Urząd Skarbowy Wrocław-Śródmieście przesyłek skutkowało zachowaniem terminów, o których mowa w:Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.);Ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.);Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego (Dz. U. Nr 89, poz. 555 ze zm. );Ustawie z dnia 17 lipca 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm. ). Przedmiot zamówienia winien być wykonywany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe ( Dz. U. z 2012 r., poz. 1529).2.Do zakresu przedmiotu zamówienia należy zaliczyć:a) usługi pocztowe w obrocie krajowym dla przesyłek listowych o wadze do 2000 g, paczek pocztowych do 10 kg i przesyłek zagranicznych o wadze do 1000 g w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania,b) doręczanie zwrotów przesyłek listowych niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz zwrot potwierdzeń odbioru do siedziby Zamawiającego.3.Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:a) przesyłki listowe nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, w obrocie krajowym i zagranicznym;b) przesyłki listowe rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii oraz najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym i zagranicznym;c) paczki pocztowe nie będące przesyłkami najszybszej kategorii oraz najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym i zagranicznym.4. Minimalna wartość zamówienia w okresie 12 miesięcy wynosi 420 000 zł. (słownie: czterysta dwadzieścia tysięcy złotych). Dane podane w załączniku nr 1A do SIWZ odnoszące się do szacunkowych ilości przesyłek/zwrotów/usług, zostały określone na podstawie danych z ostatnich 12 miesięcy w celu obliczenia wartości oferty i nie są ilościami zobowiązującymi Zamawiającego, a także nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadania przesyłek i zwrotów w podanych ilościach. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek, zwrotów w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy szacunkowe ilości przesyłek/zwrotów/usług(określone w załączniku nr 1A do SIWZ ) nie zostaną w pełni wykorzystane do terminu zakończenia umowy.5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przychodzące za jego pośrednictwem przesyłki pocztowe i zwracać niedoręczone przesyłki pocztowe oraz potwierdzenia odbioru do Zamawiającego w godzinach od 08.00 do 12.00 każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku). Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu stosownego upoważnienia, każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 13.00 do 15.00.6.Wykonawca będzie doręczał do Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w w/w. terminie Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z adnotacją na kopercie dotycząca przyczyny nieodebrania przesyłki przez adresata oraz podpisem doręczyciela.7.Wykonawca powinien posiadać odpowiednią liczbę placówek zdawczo odbiorczych. Placówki te powinny być czynne we wszystkie dni robocze co najmniej pięć razy w tygodniu. 8.Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje realizowane będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa m.in.: ustawa z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe ( Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), ustawa Ordynacja podatkowa;Kodeks postępowania administracyjnego;Kodeks postępowania cywilnego;9.Wykonawca może realizować zamówienie przy pomocy podwykonawców wskazanych przed podpisaniem umowy. Podwykonawca winien posiadać stosowne uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ. Wykonawca niezależnie od warunków jego umowy z podwykonawcą odpowiada wobec Zamawiającego za działania lub zaniechania podwykonawców tak jak za własne działania. Zmiana podwykonawcy wymaga akceptacji Zamawiającego wyrażonej w terminie 10 dni przed przystąpieniem podwykonawcy do wykonania usługi. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu umowę z podwykonawcą najpóźniej w dniu podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-srodmiescie.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach