Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ URZĘDU GMINY DŁUGOŁĘKA W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA , PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK LISTOWYCH ORAZ ZWROTU PRZESYŁEK NIEDORĘCZONYCH

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2016-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ URZĘDU GMINY DŁUGOŁĘKA W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA , PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK LISTOWYCH ORAZ ZWROTU PRZESYŁEK NIEDORĘCZONYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, oraz zwrot przesyłek do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ : 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1)świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek ,oraz zwrot przesyłek do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, przy czym przez przesyłki będące przedmiotem zamówienia rozumie się w szczególności: a) przesyłki listowe nierejestrowane, b) przesyłki listowe rejestrowane, c) paczki pocztowe, d) przesyłki z zadeklarowaną wartością - przesyłkę rejestrowaną, za której utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie Wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez Zamawiającego, 2)świadczenie przez Wykonawcę dla przesyłek rejestrowanych, o których mowa powyżej, usług dodatkowych tj.: a) traktowanie przesyłki jako przesyłki z zadeklarowaną wartością, b) zwrotne potwierdzanie odbioru przesyłki, c) sprawdzenie zawartości przesyłki przez odbiorcę wraz z uzyskaniem dowodu tego sprawdzenia (dotyczy tylko paczek), d) ostrożnie, e) zwrot niedostarczonych przesyłek nadawcy do siedziby Zamawiającego. 2.Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i zagranicą. 3.Zamawiający będzie wysyłać korespondencję tylko i wyłącznie we własnym imieniu. W każdej sytuacji Zamawiający musi figurować jako Nadawca przesyłki. 4.W odniesieniu do przesyłek rejestrowanych, usługi świadczone przez Wykonawce będą świadczone zgodnie z art. 57 §5 pkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego oraz z art. 12§ 6 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, tj. nadanie pisma w polskiej placówce Wykonawcy przed upływem terminu będzie skutkowało zachowaniem tego terminu. Zamawiający nie zamierza wydzielać strumienia przesyłek nadawanych w ww trybach, ponieważ usługa ma być świadczona przez Wykonawcę w sposób kompleksowy. 5.Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych. Przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu nadanych przesyłek. Wykazy sporządzane będą w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 6.Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki. 7.Przesyłki przeznaczone do wysyłki odbierane będą codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00-12:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy z Sekretariatu Urzędu Gminy Długołęka, zlokalizowanego na parterze budynku przy ul. Robotniczej 12, Długołęka, 55-095 Mirków. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 8.Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 9.Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. 10.Wykonawca zobowiązuje się do przekazania wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych. 11.Zamawiający będzie korzystał z własnych wzorów druków potwierdzenia odbioru w celu doręczania przesyłek na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2000r. Nr. 98, poz. 1071, ze. zm.). 12.Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww terminie, Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu. 13. Wykonawca zobowiązuje się doręczyć przesyłki listowe krajowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia: w dniu następnym jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, w dniu następnym jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 14.Zamawiający będzie stosował własne znaki służące do potwierdzenia opłat dotyczących usługi pocztowej i oznaczenia umożliwiające identyfikację umowy na podstawie której świadczone są usługi pocztowe. Dokładna treść znaku służącego do potwierdzenia opłat dotyczących usługi pocztowej i oznaczenia umożliwiającego identyfikację umowy na podstawie której świadczone są usługi pocztowe zostanie uzgodniona z Wykonawcą na etapie podpisania umowy. 15.Aby zapewnić możliwie najwyższy poziom bezpieczeństwa obrotu pocztowego, zwłaszcza w kwestii zachowania tajemnicy korespondencji oraz bezpieczeństwa przechowywania przesyłek Zamawiający wymaga, aby: 1) Wykonawca dysponował placówką nadawczą Długołęce, tj. miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego; 2) punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy w kraju. a) Każda placówka pocztowa Wykonawcy, o której mowa w ust. 15 musi spełniać niżej wymienione warunki: 1) być czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy; 2) być oznakowana w sposób widoczny szyldem z nazwą bądź logo Wykonawcy, jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy; 3) gdy znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy. b) Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 1 rok licząc od dnia podpisania umowy. 16. Podane w zestawieniu stanowiącym załącznik do niniejszego Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia szacunkowe ilości przesyłek służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia wskazany jest w załączniku 5 oraz 5A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności wynagrodzenia wynikającego z faktury VAT
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach