Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatu Lubińskiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek

Powiat Lubiński ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 12b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 71 13 , fax. 76 746 71 13
  • Data zamieszczenia: 2016-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubiński
    ul. Jana Kilińskiego 12b 12b
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 71 13, fax. 76 746 71 13
    REGON: 39064722200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lubin.bip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatu Lubińskiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatu Lubińskiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Usługi będące przedmiotem umowy będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. , poz 1529 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Usługi świadczone będą codziennie, z wykluczeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Odbiór i dostawa przesyłek z siedziby Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Lubinie, ul. Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat-lubin.bip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach