Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3127025 , fax. 071 3127068
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3127025, fax. 071 3127068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wisznia Mała tj: Urzędu Gminy w Wiszni Małej, Gminnego Odrodka Pomocy Społecznej w Wiszni Małej i Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych w Krynicznie, w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj przesyłek oraz szacunkowe ilości poszczególnych przesyłek zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)- stanowiący III część SIWZ. 3.Rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i służącą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu Umowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Tym samym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do 100% wykorzystania wartości umowy i może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania Umowy. W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego. 4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą będącą jednocześnie punktem odbioru przesyłek nieodebranych (awizowanych) w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy w Polsce. W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę punktu odbioru w momencie podpisania Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do jej otwarcia w terminie 30 dni od dnia podpisania Umowy. Placówka nadawcza oraz punkty odbioru przesyłek awizowanych muszą być czynne min. 5 dni w tygodniu przez min. 7 godzin dziennie, w tym min. jeden dzień do godziny 19:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku niespełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawartej Umowy. 5.Uiszczanie opłat za nadane przesyłki będzie następowało z dołu w formie opłaty skredytowanej, po cenach jednostkowych ujętych w formularzu ofertowym Wykonawcy. 6.Każdy z podmiotów wyszczególnionych w rozdz. 2 pkt. 2 samodzielnie zawrze umowę na usługi pocztowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: możliwość odbioru przesyłek awizowanych w godz. do: 19:00 tj: ilość dni w tygodniu otwarcia placówki nadawczej do godz. 19:00
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach