Przetargi.pl
Rozwój gospodarczy obszarów wiejskich poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 1719L na odcinku od drogi krajowej Nr 12 do drogi wojewódzkiej Nr 841

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2016-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój gospodarczy obszarów wiejskich poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 1719L na odcinku od drogi krajowej Nr 12 do drogi wojewódzkiej Nr 841
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zadania: Rozwój gospodarczy obszarów wiejskich poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 1719L na odcinku od drogi krajowej Nr 12 do drogi wojewódzkiej Nr 841. Zadanie realizowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii, operacja typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operacji polegającej na przebudowie drogi powiatowej Nr 1719L od km 16+087,00 do km 26+358,00 na długości 10,271 km wraz z przebudową zatok autobusowych (10 szt.), przebudową skrzyżowań (24 szt.) oraz przebudową skrzyżowań z masy mineralno-asfaltowej (16 szt.) Miejsce realizacji operacji: Bezek, Bezek-Kolonia, gmina Siedliszcze oraz Busówno-Kolonia, Olchowiec, Święcica, gmina Wierzbica. Parametry drogi: -klasa techniczna drogi - Z, -kategoria ruchu - KR2, -szerokość jezdni - 5,50 m, -szerokość poboczy - 2 x 1,00 m -grupa nośności podłoża - G-3, lokalnie G-2 -dopuszczalny nacisk osi pojazdu - 100kN, -pierwsza kategoria geotechniczna obiektu. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze 1Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dróg w terenie równinnym-km- 10,2710 2.Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm-m2-10 271,00 3.Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu-m2-56 490,50 2.Przebudowa nawierzchni 1.Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-m2-56 490,50 2.Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową,standard II-t-4 369,20 3.Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-m2-56 490,50 4.Umocnienie nawierzchni włókniną syntetyczną-m2-1 000,00 5.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II,warstwa wiążąca gr.po zagęszczeniu 4cm.-m2- 56 490,50 6.Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-m2-56 490,50 7.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II,warstwa ścieralna gr.po zagęszczeniu 3cm.-m2-56 490,50 8.Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem-m2-2 118,40 3.Przebudowa zatok autobusowych 10 szt. 1.Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej-m 480,00 2.Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm,wraz z wykonaniem ław betonowych,na podsypce cementowo-piaskowej-m-480,00 3.Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-m2-1 100,00 4.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II,warstwa wiążąca gr.po zagęszczeniu 4cm.-m2-1 100,00 5.Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-m2-1 100,00 6.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II,warstwa ścieralna gr.po zagęszczeniu 3cm.-m2- 1 100,00 4.Przebudowa skrzyżowań (24 szt.) 1.Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi, głębokość wykopu do 3,0 0m.-m3- 48,00 2.Górna warstwa przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego,grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm krotność = 1,00 -m2-480,00 5.Przebudowa skrzyżowań z masy min-asf. (16 szt.) 1.Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-m2-320,00 2.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt.standard II,warstwa ścieralna gr.po zagęszczeniu 4 cm.-m2-320,00 6. Elementy BRD 1.Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, malowane ręcznie (poprzeczne pasy zwalniające)-m2-32,00 2.Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, malowane ręcznie (p10)-m2-72,00 3.Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm -szt-103,00 4.Znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne. Przymocowanie tablic o powierzchni do 0,3 m2 (wg. SOR)-szt-41,00 5.Znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne. Przymocowanie tablic o powierzchni ponad 0,3 m2 (wg. SOR) (B-20 aktywny-2 szt.)-szt-23,00 7. Roboty wykończeniowe 17.Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia-ha- 1,50 2.Plantowanie (obrobienie na czysto poboczy i rowu) powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie.-m2-42 368,00 3.Nawierzchnie gruntowe z mieszanek piaszczysto-gliniastych,grunt rodzimy piaszczysty,grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm -m2-21 200,00 Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Przedmiar robót. 2.Dokumentacja techniczna - rysunki z przebiegiem drogi 3.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty budowlane zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót; 2)zapewnienia stałej obecności kierownika budowy na jej terenie i nadzorowania wykonywanych robót, 3)do utrzymania w czasie prowadzenia robót czystości i porządku; 4)przejęcia placu /terenu budowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego; 5)umożliwiania wstępu na teren budowy wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego lub Wykonawcę, 6)opracowania projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego, 7)ubezpieczenia robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 8)systematycznego prowadzenia oraz pokrycia kosztów wszelkich badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz, niezbędnych do realizacji zadania oraz udokumentowania i zachowania wysokiej jakości robót budowlanych i wbudowanych materiałów, w sposób zgodny z częstotliwością wykonywania wskazaną w SSTWiORB, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu, 9)zabezpieczenia środków finansowych na wykonanie badań: próbki odbiorcze nawierzchni z betonu asfaltowego, przydatność kruszywa do podbudowy, zaopiniowanie receptur bitumicznych, które zostaną wykonane przez specjalistyczne laboratorium wskazane przez Zamawiającego. Termin wykonania danego badania zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, w przypadku negatywnego wyniku, badania zostaną powtórzone. Wykonawca ureguluje należności za badania w terminie 30 dni licząc od daty dostarczenia faktury VAT, wystawionej przez laboratorium, w której zostanie wskazany jako płatnik. W przypadku uchylania się Wykonawcy od obowiązku zapłaty, Zamawiający dokona bezpośredniej zapłaty za wykonane badania i potrąci kwotę zapłaconych należności z wynagrodzenia Wykonawcy, 10)pokrycia kosztów napraw i przywrócenia do stanu poprzedniego dróg zniszczonych podczas transportu przez Wykonawcę lub inne podmioty, za które ponosi on odpowiedzialność, w związku z wykonywaniem robót, 11)bieżącego utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów w związku z wykonywaniem robót, 12)usunięcia wszelkich usterek i wad powstałych w trakcie prac, jak i tych, które mogą wystąpić w trakcie okresu gwarancji, a które ujawnione zostaną w trakcie odbioru pogwarancyjnego, z należną starannością i pilnością oraz zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w tym zakresie, w terminach ustalonych przez Zamawiającego, 13)zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną, 14)zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy i ponoszenie odpowiedzialności odszkodowawczej, 15)skompletowania i dostarczenia Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych pełnej dokumentacji potwierdzającej ich wykonanie, a w szczególności uzupełniony dziennik budowy, sprawozdanie techniczne atesty i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów z zatwierdzonymi recepturami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) do dnia i godziny otwarcia licytacji. 2.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 34 1600 1101 1841 1342 5000 0005 Bank BGŻ BNP Paribas S.A. z dopiskiem wadium- Rozwój gospodarczy obszarów wiejskich poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 1719L na odcinku od drogi krajowej Nr 12 do drogi wojewódzkiej Nr 841,. 4.Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed otwarciem licytacji. 5.Dowód wniesienia wadium powinien zostać dostarczony do Zamawiającego do dnia i godziny otwarcia licytacji. 6.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach