Przetargi.pl
Modernizacja - przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych od km 0+000 do km 0+420 (0,420 km) na działce o nr ewidencyjnym 533 obręb geodezyjny Krupiec, gmina Krasnystaw

Gmina Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5763753 , fax. 082 5763046
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnystaw
    ul. M. Konopnickiej 4 4
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5763753, fax. 082 5763046
    REGON: 11019796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja - przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych od km 0+000 do km 0+420 (0,420 km) na działce o nr ewidencyjnym 533 obręb geodezyjny Krupiec, gmina Krasnystaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja - przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych od km 0+000 do km 0+420 (0,420 km) na działce o nr ewidencyjnym 533 obręb geodezyjny Krupiec, gmin Krasnystaw 2. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów robót budowlanych: 2.1. Roboty drogowe: a) nawierzchnia: - ścinanie poboczy, - podbudowa z kruszyw łamanych gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm, - warstwa wiążąca gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm, - warstwa ścieralna gr. warstwy po zagęszczeniu 3 cm, b) poszerzenie obustronne (2 x 0,5 m): - wykonanie koryt pod poszerzenia wraz z profilowaniem, - warstwa odsączająca z pisaku gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm, - podbudowa z kruszyw łamanych gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm, - warstwa wiążąca gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm, - warstwa ścieralna gr. warstwy po zagęszczeniu 3 cm, c) zjazdy: - regulacja wysokościowa na zjazdach - nawierzchnia z kruszyw łamanych gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm, (szer. 4,5 m* dł. 1 m * 17 szt.). 3. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: 3.1 Dokumentacja techniczna (zgłoszeniowa) - potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia (Załącznik Nr 8 do SIWZ): 3.2 STWiORB (Załącznik Nr 9 do SIWZ), 3.3 Szczegółowy opis robót (Załącznik Nr 10 do SIWZ), 4. Przedmiar robót (Załącznik Nr 11 do SIWZ) - dokument pomocniczy, dołączony do niniejszej SIWZ jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego może skorzystać wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiary pełnią tylko pomocniczą funkcję zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym - mogą być korygowane przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez zamawiającego. Ewentualny brak w przedmiarze robót pozycji opisujących roboty wynikające z dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz brak w przedmiarze odpowiedniej ilości robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną, STWiORB i innej dokumentacji technicznej oraz zasad sztuki budowlanej zgodnie z zapisami rozdz. XIII pkt 3 SIWZ. 5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót (stanowiących załączniki do specyfikacji) - dodaje się słowa lub równoważne. Ponadto w przypadku, gdy, w którejkolwiek części specyfikacji opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych opisywanym. Przez słowo równoważne zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o parametrach i właściwościach nie gorszych niż przywołane w tych dokumentach. 6. Poza zakresem robót budowlanych opisanych w/w dokumentacji przedmiotem zamówienia są roboty i czynności związane z: 6.1. odwodnieniem terenu prowadzonych robót w tym wykopów, 6.2. utrzymaniem istniejących dróg w stanie nienaruszonym, 6.3. kompleksową obsługą geodezyjną w trakcie realizacji budowy, 6.4. wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 6.5. wykonaniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz wprowadzenia oznakowania w terenie na czas robót, 6.6. obsługą geotechniczną, 6.7. budową, utrzymaniem i rozbiórką zaplecza budowy, 6.8. budową dróg tymczasowych, jeżeli takie będą wymagane, 6.9. koordynacją robót podwykonawców branżowych - jeżeli dotyczy, 6.10. zatrudnieniem kierownika budowy i innego personelu kierowniczego, 6.11. zabezpieczeniem i ochroną placu budowy, 6.12. prowadzeniem dziennika budowy, 6.13. uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót, 6.14. zabezpieczeniem placu i ochronną placu budowy, 6.15. zabezpieczeniem mienia zgromadzonego na placu budowy, 6.16. zabezpieczeniem placu budowy w energię elektryczną, wodę i gaz ziemny (jeżeli dotyczy) oraz ponoszeniem kosztów ich poboru, 6.17. wykonaniem innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowywania oferty, wynikających z Prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej. 7. Materiały zastosowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót powinny być nowe I gatunku i spełniać wymagania dostosowane parametrami technicznymi do charakteru przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Składający ofertę winien wnieść wadium: w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 3.1 w pieniądzu, 3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 21 8200 0008 2001 0000 2189 0005 w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie. W przypadku wnoszenia wadium przelewem, za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodnie z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: Strona 9 z 38 5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 7.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 7.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty zaleca się dołączyć oryginał dokumentu lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty. 9. Przed upływem terminu składania ofert należy złożyć w siedzibie zamawiającego (sekretariat pok. nr 105) oryginał dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wadium, którego formę określono w punktach 5-7 - jeżeli dotyczy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 10.1 jeżeli, Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.2 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (rozdział IX, pkt. 10 SIWZ). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielony okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach