Przetargi.pl
„Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Dalikowie”

Gmina Dalików ogłasza przetarg

  • Adres: 99-205 Dalików, Plac Powstańców
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 6780123, , fax. 43 6780183
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dalików
    Plac Powstańców 1
    99-205 Dalików, woj. łódzkie
    tel. 43 6780123, , fax. 43 6780183
    REGON: 73093440100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Dalikowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Dalikowie. Rozbudowa obejmuje budowę budynku dwukondygnacyjnego wraz z wszelkimi instalacjami, w którym zlokalizowane będą sale przedszkolne, szatnie, sale dydaktyczne oraz budynku parterowego z instalacjami w którym zlokalizowano jadalnię wraz z kuchnią i pomieszczeniami technicznymi. Cały budynek przystosowany będzie do korzystania przez osoby niepełnosprawne poprzez pochylnię przy wejściu do obiektu. Obsługa w zakresie infrastruktury technicznej: prąd z istniejącej sieci lokalnej, woda z istniejącego przyłącza wodociągowego, ścieki sanitarne poprzez rozbudowę istniejącej wewnętrznej sieci kanalizacyjnej, ogrzewanie poprzez rozbudowę istniejącej kotłowni i budowy węzła ciepłowniczego. Główne parametry obiektu: Lp. Parametry Powierzchnia Jednostka 1. kubatura 5775,49 m3 2. powierzchnia zabudowy 957,70 m2 3. powierzchnia użytkowa 1306,93 m2 4. powierzchnia całkowita 1556,68 m2 5. max wysokość budynku 12,85 m 6. całkowita długość budynku 46,41 m 7. całkowita szerokość budynku 25,26 m 8. układ połaci dachowych Dach wielospadowy i jednospadowy 9. kąt nachylenia połaci dachu 36,4% (20°) i 5%(2,86°) % 10. wysokość kalenicy 11,45 m 11. wysokość okapu nad szkołą 8,47 a nad pozostałą częścią kuchenną 4,58 m 12. ilość kondygnacji 2 szt. Roboty budowlane obejmują w szczególności: 1) ETAP I: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) roboty fundamentowe, d) roboty murowe, e) roboty żelbetowe, f) konstrukcja i pokrycie dachu, g) demontaż kanalizacji sanitarnej h) demontaż kanalizacji deszczowej. 2) ETAP II a) stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa, b) zewnętrzna kanalizacja sanitarna i technologiczna, c) zewnętrzna kanalizacja deszczowa, d) kotłownia wraz z elektryką, e) zasilanie obiektu – przyłącze elektroenergetyczne, f) zasilanie obiektu – przyłącze telekomunikacyjne. 3) ETAP III a) roboty tynkarskie i malarskie, b) posadzki i izolacje, c) roboty elewacyjne i inne zewnętrzne, d) instalacja wodociągowa, e) wewnętrzna kanalizacja sanitarna i technologiczna, f) instalacja centralnego ogrzewania, g) instalacja części socjalnej, h) wentylacja jadalni i części kuchennej, i) wentylacja okapu kuchennego j) instalacje wewnętrzne. Do obowiązków wykonawcy będzie zapewnienie ciągłości odbioru ścieków do momentu uruchomienia oczyszczalni ścieków w Dalikowie (przewidywany termin uruchomienia oczyszczalni ścieków to 01 maja 2019 r.). W chwili obecnej obiekt szkolny korzysta z przydomowej oczyszczalni ścieków, która koliduje z przyszłą rozbudową szkoły. Dlatego też w cenę oferty należy wliczyć zorganizowanie tymczasowego odbioru ścieków z funkcjonującego obiektu szkolnego. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wygrodzenie trwałe terenu budowy w celu zapewnienia funkcjonowania istniejącego obiektu szkolnego. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia technologicznego kuchni. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót/prac do wykonania zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykona¬nia i odbioru robót oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 90 000, 00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Nr 79 9263 0000 3020 4769 2003 0005 Tytułem: „Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Dalikowie” 4) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6) Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty / wniesienia wadium proponuje się dołączyć do oferty. 7) Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Gminy Dalików) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty). 8) Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 9) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiający należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia do oferty (jeśli dotyczy): zobowiązania tych podmiotów oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4. 3) Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy 4) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach