Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych w zakresie adaptacji lokalu użytkowego na lokal biurowy w systemie zaprojektuj i wybuduj w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kościuszki 18 w Pabianicach (II)

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Warzywna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 59 285 , fax. 42 22 59 286
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Warzywna 6
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 59 285, fax. 42 22 59 286
    REGON: 47001384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych w zakresie adaptacji lokalu użytkowego na lokal biurowy w systemie zaprojektuj i wybuduj w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kościuszki 18 w Pabianicach (II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w zakresie adaptacji lokalu użytkowego na lokal biurowy o powierzchni użytkowej 148,22 m2 w budynku usytuowanym na nieruchomości przy ul. Kościuszki 18 w Pabianicach, zwanym dalej remontem. Nieruchomość przy ul. Kościuszki 18 jest własnością Wspólnoty Mieszkaniowej i w trakcie remontu będzie zasiedlona. 2.Wykonanie remontu obejmuje opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia budowy do Starostwa Powiatowego w Pabianicach, o ile zakres zaprojektowanych robot budowlanych wymagać będzie uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, zgód, ekspertyz, wykonanie robot budowlanych. Powyższe należy wykonać na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego lub/i dokumentacji projektowej. Realizacja umowy odbywać się będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. 3. Ogólnie zakres remontu określa się następująco (dalej zwanym remontem): a/ opracowanie dokumentacji projektowych adaptacji pomieszczeń w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia zawierających wszelkie zgody, ekspertyzy, i wymagania dla pomieszczeń biurowych dla robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznych, teleinformatycznych, wodociągowej i kanalizacyjnej i innych nienazwanych wraz ze zgłoszeniem lub uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę; wykonanie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych robót, b/ zamurowania zbędnych otworów drzwiowych lub ich części, c/wykucie otworów drzwiowych w ściankach działowych, d/wymiana stolarki okiennej oraz wymiana lub zamontowanie nowych drzwi wewnątrz lokalu; renowacja drzwi wejściowych do lokalu, e/ wymianę ścianek działowych na ścianki działowe z płyt gipsowo – kartonowych na stelażu wyciszonych izolacją akustyczną, f/postawienie dwóch lekkich ścianek G-K wydzielających pomieszczenie sanitarne, g/ wykonanie kasetonowych sufitów powieszonych z materiałów niepalnych 60 x 60 cm we wszystkich pomieszczeniach i zamontowanie w nich oświetleniowych paneli LED o natężeniu światła wymaganej PN dla danego pomieszczenia, h/ przebudowa instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, i/ wykonanie nowych instalacji elektrycznych (w tym niskoprądowych) oraz instalacji klimatyzacji w pomieszczeniu dla serwerów, j/ wyremontowanie istniejących tynków do wymiany ich części włącznie, wykonanie warstw wykańczających (gipsowanie, malowanie ułożenie płytek ceramicznych), k/ wyrównanie podłóg drewnianych płytami (np. płytami o wyższej odporności ogniowej lub z materiałów niepalnych) i położenie posadzek z terakoty i wykładzin z PCV, 4.Program funkcjonalno – użytkowy załączony do SIWZ określa między innymi przewidywany zakres robót niezbędny do wykonania zamówienia, oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego. Do programu funkcjonalno – użytkowego załączono: a/mapę sytuacyjną nieruchomości, b/ inwentaryzację budowlaną II piętra, c/ rzut II piętra z naniesionymi na rysunku inwentaryzacji zmianami, jakie są przewidziane dla wykonania remontu, d/zdjęcia budynku i istniejącego lokalu użytkowego przeznaczonego do remontu, e/ Opinię kominiarską. 5. Wymagania dotyczące zagospodarowania materiałów z rozbiórki zostały określone w § 18 wzoru umowy stanowiącej część III SIWZ. 6. Termin wykonania zamówienia – do dnia 30.11.2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia; zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca (lub inny regulujący tą kwestię dokument) - jeżeli dotyczy; oświadczenie wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego u zamawiającego, pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy, informację dotyczącą podwykonawstwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach