Przetargi.pl
Alejki w Parku Źródła Olechówki

Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-447 Łódź, Piotrkowska 175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
    Piotrkowska 175
    90-447 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 364429563
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Alejki w Parku Źródła Olechówki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy alejek parkowych z nawierzchni mineralnej w Parku Źródła Olechówki w Łodzi. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji/uzgodnień/warunków/opinii na prowadzenie robót budowlanych, wykonanie alejek z nawierzchni wodoprzepuszczalnej wraz z obrzeżami stalowymi, wykonanie fragmentu chodnika z płyt betonowych, zakup, dostawa i montaż tablicy BO oraz założenie i odtworzenie trawników.2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:a) roboty przygotowawcze, korytowanie,b) wykonanie obrzeży stalowych wzdłuż nawierzchni alejek,c) wykonanie alejek z nawierzchni wodoprzepuszczalnej stanowiących ciąg komunikacji pieszej na terenie parku, wymiarami dostosowanymi do swobodnego korzystania przez osoby poruszające się na wózku,d) wykonanie fragmentu chodnika z płyt betonowych - dowiązanie się do istniejącego chodnika z płytek w pasie drogowym,e) zakup, dostawa i montaż tablicy BO,f) założenie/odtworzenie trawników,g) wykonanie obsługi geodezyjnej,h) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą z kartami technicznymi,i) wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji.3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego wraz z załącznikami (OPZ) stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a) Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.300,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy trzysta 00/100).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.b) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.c) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy prowadzącego postepowanie w Banku PEKAO S.A, nr konta: 76 1240 1037 1111 0011 0925 1836.d) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.e) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć jako załącznik do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami rozdziału VIII SWZ oferty wykonawcy.f) Dokument, o którym mowa w lit. e) musi być podpisany podpisem elektronicznym przez gwaranta/ poręczyciela.g) W treści poręczenia lub gwarancji winna znaleźć się nazwa postępowania tj. „Alejki w Parku Źródła Olechówki” oraz numer referencyjny postępowania ZIM-DZ.2620.43.2024.h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).i) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.j) Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w Formularzu ofertowym dane umożliwiające Zamawiającemu zwrot wadium:• nr rachunku bankowego (w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu) lub• adres email gwaranta/poręczyciela (w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia).W przypadku braku wskazania powyższych informacji zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na rachunek z którego dokonano wpłaty wadium, a w przypadku gwarancji lub poręczenia na adres email uzyskany ze strony internetowej gwaranta lub poręczycielak) Zamawiający zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: [numeracja zgodna z SWZ]:3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3.4. zdolności technicznej lub zawodowej:3.4.1. posiadają wiedzę i doświadczenie tj.:3.4.1.1. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali 2 (dwie) dokumentacje projektowo – kosztorysowe w zakresie budowy lub przebudowy nawierzchni mineralnej o charakterze ciągu komunikacyjnego lub ścieżki rekreacyjnej, każda o wartości minimum 6 000,00 zł brutto,3.4.1.2. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę nawierzchni mineralnej o charakterze ciągu komunikacyjnego lub ścieżki rekreacyjnej, w ramach jednego lub wielu (maks. pięciu) o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto;3.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:3.4.2.1. jedną osobą na stanowisko projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno – budowlanej,3.4.2.2. jedną osobą na stanowisko kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, mającą doświadczenie w roli kierownika budowy przy realizacji dwóch zadań, z których każde polegało na budowie lub przebudowie nawierzchni mineralnej o charakterze ciągu komunikacyjnego lub ścieżki rekreacyjnej.3.4.3. Przez pojęcie/pojęcia:3.4.3.1. „dokumentacja projektowo-kosztorysowa” rozumie się zakres prac projektowych wskazany w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;3.4.3.2. „budowa”, „przebudowa” rozumie się pojęcia zdefiniowane w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.[więcej informacji w SWZ]
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach