Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.

KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 52
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24/388 02 02
  • Data zamieszczenia: 2024-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Kościuszki 52
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24/388 02 02
    REGON: 100974785
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej „Kutnowskiego Szpitala Samorządowego” Sp. z o.o., w której zostanie zainstalowany aparat RTG do badań techniką klasyczną, model DRX Compass FMT, zakupiony przez Zamawiającego i przez niego magazynowany. 2. Zamawiający oświadcza, iż wszelkie projekty oraz harmonogramy prac Wykonawca będzie uzgadniał z podmiotem, który zrealizował umowę na dostawę aparatu RTG.3. Adaptowane pomieszczania zlokalizowane są w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym „KSS” Sp. z o.o. w Kutnie, przy ulicy Kościuszki 52.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Dział 4 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 334 PLN (słownie: siedem tysięcy trzysta trzydzieści cztery złote).2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto:PKO Bank Polski Nr rachunku bankowego: 14 1020 3352 0000 1402 0222 2198z zaznaczeniem: „WADIUM NA PRZETARG Nr ZP/13/24”.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania przez bank Zamawiającego) środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).7. Wadium wniesione w sposób, o którym mowa w ust. 2 pkt 2, 3 i 4 powyżej winno być wniesione za pośrednictwem platformy zakupowej. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w formie elektronicznej z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji / poręczenia.8. Zarówno gwarancje jak i poręczenia muszą być udzielone na okres do końca terminu związania ofertą oraz wykazywać okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego.9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.10. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych.11. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Zamawiający uzna za spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną w odniesieniu do jednego lub wszystkich zdarzeń w okresie ubezpieczenia, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. OC powinno obowiązywać przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat , przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 zadania polegające na adaptacji pomieszczeń pod diagnostykę obrazową (RTG, CT lub MRI) na kwotę co najmniej: 250 000 PLN brutto każda, w czynnych obiektach służby zdrowia oraz złoży dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają w/w warunek, jeżeli wykażą, że wykonali łącznie wymaganą liczbę usług o łącznej wartości brutto takiej jak podana wyżej.b) Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi (Kierownik robót) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, pozwalające na kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlano-instalacyjnymi.Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021, poz. 2351 tj. ze zm.) lub inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży lub też posiadającą ważne zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021, poz. 1646 tj., ze zm.) pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach