Przetargi.pl
REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU POŁOŻNICZEGO Z POMIESZCZENIAMI DLA NOWORODKÓW I WCZEŚNIAKÓW ORAZ TRAKTEM PORODOWYM W MIEJSKIM SZPITALU ZESPOLONYM PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44 W OLSZTYNIE

Miejski Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 10-045 Olsztyn, ul. Niepodległości 44
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 532 6349 , fax. (089) 5326349
  • Data zamieszczenia: 2016-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Szpital Zespolony
    ul. Niepodległości 44 44
    10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 532 6349, fax. (089) 5326349
    REGON: 51065089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU POŁOŻNICZEGO Z POMIESZCZENIAMI DLA NOWORODKÓW I WCZEŚNIAKÓW ORAZ TRAKTEM PORODOWYM W MIEJSKIM SZPITALU ZESPOLONYM PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44 W OLSZTYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU POŁOŻNICZEGO Z POMIESZCZENIAMI DLA NOWORODKÓW I WCZEŚNIAKÓW ORAZ TRAKTEM PORODOWYM W MIEJSKIM SZPITALU ZESPOLONYM PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44 W OLSZTYNIE 1. Inwestycja dofinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009- 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Umowa nr 022/300/7/MF EOG NMF /2014/00/638/1065 w sprawie Projektu NR 300/07/13 pt.Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego. 2. Informacje ogólne Wykonanie robót na podstawie Umowy oraz: 1. Pozwolenia na budowę; 2. Projektu budowlanego i wykonawczego; 3. Specyfikacji; 4. Przedmiarów robót, jako dokumentu pomocniczego na prace pozostające do wykonania i zakończenia remontu i przebudowy. UWAGA ! WYKONAWCA POWINIEN W KALKULACJI OFERTY UWZGLĘDNIĆ FAKT ŻE PRACE REMONTOWE PROWADZONE BĘDĄ W BUDYNKU CZYNNEGO SZPITALA. NA POCZĄTKU REALIZACJI INWESTOR UDOSTĘPNI II PIĘTRO DO REALIZACJI REMONTU I PO PRZEKAZANIU DO UŻYTKOWANIA INWESTOR UDOSTĘPNI III PIĘTRO DO PRZEBUDOWY I REMONTU. Przed złożeniem ofert Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej obiektu. Obecnie do zakończenia remontu na II piętrze pozostały do wykonania roboty: Budowlane: poprawa usterek w łazienkach tj. wymiana źle ułożonych i poprawie fugowania ścian, ponadto uzupełnienie elementów ochronnych na ścianach i narożnikach, naprawa ubytków w stopniach klatki schodowej powstałych podczas transportu i składowania materiałów. Sanitarne: dostawa i montaż armatury sanitarnej, dostawa i montaż medycznych paneli nadłóżkowych oraz sufitowo-mostowych, dostawa i montaż klimatyzatorów. Elektryczne: dostawa i montaż opraw oświetleniowych, gniazd i włączników pomiarów. Ponadto należy uwzględnić konieczność przełożenia nowych kabli na niskim parterze, powyżej podciągów, bezpośrednio pod stropem. Ze względu na ograniczoną powierzchnię terenu pod zagospodarowanie placu budowy Wykonawca musi uwzględnić utrudnienia w składowaniu materiałów budowlanych i konieczność wywożenia gruzu, odpadów ,materiałów z rozbiórki na bieżąco do utylizacji bez czasowego składowania na terenie Szpitala. Przy prowadzonych robotach rozbiórkowych przewidzieć zabezpieczenie pomieszczeń użytkowanych przez Szpital przed zapyleniem. Pomieszczenia objęte opracowaniem mieszczą się na II i III piętrze w Pawilonie Ginekologiczno - Położniczym połączonym przejściami z głównym budynkiem Szpitala Miejskiego. Oddział Położniczy z pomieszczeniami dla noworodków i wcześniaków zlokalizowany jest na II piętrze budynku. Powierzchnia użytkowa tego oddziału wynosi 448.60 m?. Na oddziale tym zaprojektowano salę na 5 stanowisk intensywnej opieki noworodków i wcześniaków poprzedzoną śluzą umywalkowo- fartuchową. 7 sal chorych z łazienkami o łącznej liczbie 12 łóżek oraz szereg niezbędnych, specjalistycznych pomieszczeń. We wszystkich pomieszczeniach na II piętrze przewidziano wentylację grawitacyjną oraz dodatkowo klimatyzatory. Trakt porodowy z salą cięć cesarskich i pozostałymi pomieszczeniami zlokalizowany jest na III piętrze budynku .Powierzchnia użytkowa tego oddziału wynosi 355,50 m?. Na tej kondygnacji planuje się wykonanie remontu pomieszczeń w zakresie; wykonanie śluzy umywalkowo- fartuchowej przed wejściem na trakt porodowy, zmianę lokalizacji sali cięć cesarskich ze względu na poprawienie funkcjonalności względem pozostałych pomieszczeń, wykonanie 4 sal porodowych. Ponadto przewidziano: pokoje przygotowawcze lekarzy , pomieszczenia socjalne, łazienkę personelu, brudownik i pomieszczenie porządkowe. We wszystkich pomieszczeniach na III piętrze zastosowana będzie mechaniczna wentylacja nawiewno-wywiewna . W sali cięć cesarskich zastosowany będzie strop laminarny. Zakres prac budowlanych Ściany: wypełnienia ściany zewnętrznej, po zamurowaniu okien klatki schodowej, jako ściany warstwowe z bloczka betonu komórkowego z izolacją termiczną i tynkiem cienkowarstwowym. Część otworów jest zabudowana bez izolacji termicznej i uzupełnienia elewacji. Ściany samonośne wewnętrzne: wykonane będą z bloczków betonu komórkowego o grubości 12 cm z odmian 600 i 500. W miejscach przeszkleń wbudowanych w ścianę i nad drzwiami wykonać ścianę w lekkiej zabudowie wykonanej z płyt gipsowo - włóknowych na szkielecie stalowym z wypełnieniem wełną mineralną o całkowitej grubości 10 cm. Wszystkie ściany wewnętrzne ( również przeszklone ) powinny spełniać odpowiednią klasę odporności ogniowej dla budynku B (tj. min. EI 30). Tynki: Należy wyrównać płaszczyzny ścian i wykonać uzupełnienia ubytków ścian i stropów zatartą na gładko masą do wykonywania gładzi gipsowych, produkowaną na bazie mączki anhydrytowej z wypełniaczami. Oraz dodatkami modyfikującymi. Posadzki i izolacje przeciwwilgociowe: podłogi we wszystkich pomieszczeniach należy skuć istniejące warstwy posadzkowe, powierzchnię oczyścić i wyrównać. Wykonać wylewkę samopoziomującą na warstwie gruntującej. We wszystkich pomieszczeniach mokrych należy wykonać izolację przeciwwilgociową. Posadzki - wykładzina: należy wykonać z materiałów umożliwiających ich mycie i dezynfekcję. Prace wykonywać zgodnie z projektem i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Posadzki z płytek ceramicznych z gresu : Wykonać z materiałów umożliwiających ich mycie i dezynfekcję. Dostosować do wymagań szczegółowo opisanych w projekcie. Odstępstwo nie jest możliwe bez uzgodnień z Projektantem. Wykończenie ścian wewnętrznych: Projektowanie pomieszczenia gabinetów zabiegowych, sal porodowych, sal noworodków etc. - malowanie ,ścian farbą bakteriobójczą na tapecie z włókna szklanego. Projektowane pomieszczenia, korytarze, części wspólne, ciągi komunikacyjne - malowanie ścian farbą bakteriobójczą na tapecie z włókna szklanego. Projektowane pomieszczenia biurowe, magazynowe, porządkowe i gospodarcze malować zgodnie z projektem tak co do materiałów malarskich jak i kolorystyki. Wykończenie ścian płytkami: Projektuje się skucie istniejącej glazury oraz wyrównanie istniejących powierzchni i wg oznaczeń na rysunkach ,projektuje się nowe okładziny z gresu. Dostosować się do projektu kolorystyki. Każda zmiana jednego z koloru powoduje zmianę innych kolorów o zadanym zakresie projektu co należy skonsultować z projektantem. Sufity podwieszane: Systemowy sufit podwieszany wykonać w klasie odporności na korozję C3 o łącznej przybliżonej wadze 2,5 kg. Sufity należy wykonać w sposób zapewniający szczelność powierzchni oraz umożliwiający ich mycie i dezynfekcję. Przewiduje się zabudowę nowych instalacji kablowych oraz przewodów instalacji gazów medycznych przebiegających na terenie budynku poza II i III piętrem. Stolarka: Pozostające do wykonania drzwi wewnętrzne, pełne, przeszklone, witryny - ścianki szklane, szklenie w ścianie, okna i drzwi przeszklone(przezroczyste), wykonać dokładnie zgodnie z projektem. Zakres prac sanitarnych Zakres prac sanitarnych na II piętrze: wykonanie białego montażu; wykonanie instalacji c.o. - montaż głowic termostatycznych; 1. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej; 2. wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń; 3. wykonanie instalacji gazów medycznych oraz instalacji sygnalizacji świetlno-akustycznej - dokończenie instalacji, rozruch i poddanie instalacji próbom; 4. montaż medycznych paneli nadłóżkowych oraz sufitowo-mostowych; Zakres prac sanitarnych na III piętrze i kondygnacjach powiązanych: demontaż istniejących elementów instalacji grzewczej, wodnej i kanalizacyjnej, instalacji klimatyzacji, instalacji gazów medycznych; wykonanie instalacji kanalizacji; wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej, cyrkulacji; wykonanie białego montażu; wykonanie instalacji c.o.; dokończenie instalacji ciepła technologicznego - doprowadzenie instalacji do nagrzewnic w centralach wentylacyjnych, napełnienie instalacji glikolem, regulacja, próby i uruchomienie; wykonanie instalacji obiegu glikolowego wymiennika odzysku ciepła centrali wentylacyjnej; wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej układów N1W1, N2W2; wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej; wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń; wykonanie instalacji nadciśnienia klatek schodowych; wykonanie instalacji gazów medycznych oraz instalacji sygnalizacji świetlno-akustycznej; montaż medycznych paneli nadłóżkowych oraz sufitowo-mostowych; UWAGA: Wszystkie instalacje należy wykonać zgodnie z Projektem Wykonawczym branży sanitarnej, uwzględniając wykonane prace w części instalacji i zamontowanego wyposażenia! Przedmiotowa część budynku, posiada instalację grzewczą, zwu cwu cyrk oraz kanalizacji sanitarnej. Występują lokalne klimatyzatory typu Split Instalacja kanalizacji sanitarnej: Włączenia do istniejących instalacji KS, należy wykonać poprzez trójniki i mufkę połączeniową PVC, a w przypadku żeliwa, specjalne przejście żeliwo-PVC. W budynku zaprojektowano instalację kanalizacyjną z rur PP-HT o połączeniach kielichowych z uszczelkami gumowymi 1. Instalacja kanalizacji sanitarnej prowadzona będzie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej poprzez istniejące przyłącza kanalizacyjne. Instalacja wody zimnej, ciepłej i użytkowej: 1) Instalację zwu/cwu/cyrk. należy wykonać z: rur wielowarstwowych PE-RT Al PE-RT przeznaczone do instalacji wody zimnej o parametrach 20 °C i ciśnieniu 10 bar, ciepłej użytkowej o parametrach 70 °C i ciśnieniu 10 bar) 1. Jako izolację rurociągów należy stosować izolację z pianki poliuretanowej Instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego: 2. Instalacja ciepła technologicznego realizowana będzie z istniejących rozdzielaczy, poprzez wymiennik glikol/woda. 1. Zaprojektowano grzejniki stalowe płytowe higieniczne 2. Projekt przewiduje wykonanie układu ciepła technologicznego na obiegu glikolowym (glikol propylenowy 42%) Instalacja chłodzenia pomieszczeń: 6. zaprojektowano urządzenia Multisplit oraz systemy Split. 1. Instalacja freonowa realizowana będzie z rur miedzianych chłodniczych łączonych poprzez lutowanie. 2. Zaprojektowano 2 centrale wentylacyjne 3. Projekt przewiduje wentylację mechaniczną wywiewną dla pomieszczeń WC i pomieszczeń pomocniczych. 1. Projekt przewiduje wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną dla pomieszczeń biurowych i porodowych kondygnacji III piętra Projekt przewiduje wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną dla pomieszczeń Sali cięć cesarskich oraz pomieszczeń pomocniczych przy Sali. 1. Czerpnie zlokalizowane zostały ponad dachem Wyrzutnie zostały zlokalizowane jako zintegrowane z centralą Zakres prac elektrycznych W remontowanych pomieszczeniach należy wykonać następujące instalacje: 2. instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia 3. instalacje oświetlenia awaryjnego 4. instalację oświetlenia nocnego 5. oświetlenie ewakuacyjne ( niezależne obwody ) 6. instalację nadzoru opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego 7. instalacja siłowa 8. instalacja odgromowa 9. instalacja zasilania obwodów pomieszczeń medycznych grupy 2 - instalacje obejmują obwody w Sali Cięć Cesarskich, Sal porodowych, Sali pooperacyjnej oraz Sali przygotowania pacjenta. Odbiory należy zasilić z modułów zasilająco- sterujących firmy BENDER ( rozbudowa istniejącego systemu ) poprzez transformatory i UPS. Moduły należy połączyć z konwerterem , który należy zainstalować w szafie krosowej znajdującej się w pomieszczeniu Centrali Telefonicznej 10. instalację wyrównawczą 11. instalację zasilania sygnalizatorów gazów medycznych 12. instalację sygnalizacji pożaru 13. instalację przyzywową w niezbędnym zakresie ( instalacja typu ACCERMAN - rozbudowa istniejącego w Szpitalu systemu ). 14. instalację sieci LAN 15. instalacja telefoniczna 16. przebudować Główną Rozdzielnię elektryczną budynku 17. wykonać instalację wraz z wyłącznikami ppoż 18. tablice rozdzielcze obwodów podstawowych i rezerwowanych 19. instalacja kontroli dostępu 20. wykonanie pomiarów elektrycznych 21. wykonanie pomiarów instalacji LAN Wszystkie instalacje należy wykonać zgodnie z Projektem Wykonawczym branży elektrycznej, uwzględniając wykonane prace w części instalacji i zamontowanego wyposażenia: Trasy kablowe - wykonane: szacht kablowy, niski parter i II piętro WLZ - kable ułożone częściowo (pozostawione zapsy na klatce schodowej do zasilenia tablic i urządzeń III i IV piętra, brak pomiarów) Rozdzielnice NN : RG - niekompletna: brak podłączenia części obwodów, brak wkładek bezpiecznikowych, niekopletne osłony, brak protokółów pomiarowych i sprawdzenia poprawności działania SZR-u, brak opisów i schematów, w pomieszczeniu rozdzielni brak instalacji oświetleniowej T2U1 - rozdzielnica nie kompletna: nie podłączona pod zasilanie, brak pomiarów opisów i schematów TUPS1 i TUPS2 - rozdzielnice nie kompletne: nie podłączone pod zasilanie, brak osłon, wkładek bezpiecznikowych, opisów i schematów UPS1-TIT1 i UPS2-TIT2 - UPS-y niekompletne: nie podłączone pod zasilanie, brak systemu monitoringu, brak instalacji połączeniowej z bateriami, brak instalacji łączącej z rozdzielnicami TUPS1 i TUPS2, brak opisów i schematów TIT1 i TIT2 - nie kompletne: nie podłączone pod zasilanie, nie podłączone wszystkie obwody, brak opisów i schematów Instalacja oświetlenia podstawowego - okablowane II piętro, zainstalowane oprawy oświetleniowe nadumywalkowe i plafony okrągłe, wstawione puszki instalacyjne pod łączniki, brak pomiarów Instalacja oświetlenia awaryjnego - wstawiona cetralna bateria z bateriami (brak zasilania rozdzielni baterie nie podłączone, brak podcentrali na III piętrze), okablowane: ciągi komunikacyjne ( niski parter, parter, piętro I), II piętro, obie klatki schodowe i pomieszczenie maszynowni dźwigu, oprawy zainstalowane na klatkach schodowych, ciągach komunikacyjnych niskiego parteru, parteru i I piętra ( wymagają zainstalownia puszk PIP i dołożenia po 50 cm przewodu celem przeniesienia ich na sufit podwieszny ) Instalacja gniazd wtykowych, siłowa, obwody ppoż - instalacje gniazd wtykowych i siłową wykonano okablowanie wraz z montażem puszek instalacyjnych na II piętrze, obwody ppoż. wykonano okablowanie II piętra i niskiego parteru. Instalacja przyzywowa - wykonane okablowanie II piętra Instalacja odgromowa i wyrównawcza - wykonano okablowanie instalacji wyrównawczej na II piętrze SAP - wykonano okablowanie i montaż gniazd czujek ppoż na klatkach schodowych, ciągach komunikacyjnych niskiego parteru, parteru i I piętra oraz całego II piętra, zainstalowano 3 centralki RZN-4404, bez podłączenia przewodów Kontrola dostępu - wykonano okablowanie za wyjątkiem III piętra Okablowanie strukturalne wraz z urządzeniami - wykonane okablowanie ( przewody na III piętro pozostawione zapasy do ułożenia docelowego, wstawiona szafa krosowa niekompletna. Uwaga! A. Należy przewidzieć roboty i prace nie objęte zakresem opracowanego projektu, a konieczne do utrzymania w pełnej sprawności instalacji istniejących na kondygnacjach nie wchodzących w zakres remontu. Związane jest to z przepięciem istniejących instalacji do urządzeń i rozdzielni nowoprojektowanych. B. Ilekroć w dokumentacji projektowej wskazano producenta materiałów lub są użyte nazwy handlowe produktów, które zaleca się stosować do realizacji przedmiotu zamówienia, oznacza to, iż wskazano przykładowe wyroby i parametry lub właściwości minimalne jakim ma odpowiadać dany produkt. W takich przypadkach przy sporządzaniu oferty stosować należy zasadę równoważności dla tych produktów. Materiały równoważne Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, tj. materiałów o nie gorszych i odpowiadających parametrom jakościowym materiałom wyszczególnionym w dokumentacji przetargowej, różniącym się od wskazanych jedynie nazwą. Wykonawca, który będzie powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać na etapie przetargu, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót i dokumentacja projektowa - załącznik nr 3 do SIWZ 4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - projekt umowy. 5. Informacja dotycząca obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia: 5.1. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia z zakresu robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych tj. Przedmiar robót branży budowlanej: 1.Element nr 1 - Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe; 2. Element nr 2 - Nadproża i elementy konstrukcyjne; 3. Element nr 4 - Ścianki działowe murowane, zamurowania otworów; 4. Element nr 5 - Ścianki z płyt gipsowo-włóknowych i wykończenie powierzchni; 5. Element nr 10 - Zamurowania otworów okiennych i wykończenie wewn. i zewn - na klatce schodowej; 6. Element 11 - Wyposażenie pomieszczeń sanitarnych - wg zestawienia w PT Architektury; 7. Elementy przedmiaru Branża elektryczna i budowlana - obudowy instalacji, malowanie, szpachlowanie 5.2. Zamawiający dopuszcza wykonanie wyszczególnionych robót poniżej przez Podwykonawców: Przedmiar robót branży budowlanej: 1. Element nr 3 - Podłoża i posadzki; 2. Element nr 6 - Stolarka drzwiowa, ślusarka drzwiowa i okienna; 3. Element nr 7 - Stropy podwieszane , systemowe. 4. Element nr 8 - Tynki i okładziny wewnętrzne; 5. Element nr 9 - Malowanie pomieszczeń (z podziałem); 6. W całości przedmiar robót branży sanitarnej tj. instalacje wod-kan, co, c.t., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, gazów medycznych oraz branży elektrycznej i niskoprądowej może być realizowany przez Podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 55 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, poleceniem przelewu na konto: Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, nr konta 08 1440 1228 0000 0000 0189 0786 z dopiskiem: wadium w przetargu DZZ-382- 12/16 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w gwarancjach bankowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach