Przetargi.pl
Realizacja projektu pod nazwą: „Przedszkola Samorządowe w Biłgoraju – przyjazne dzieciom” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23400 Biłgoraj, Plac Wolności
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16
    23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
    REGON: 95036902000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu pod nazwą: „Przedszkola Samorządowe w Biłgoraju – przyjazne dzieciom” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja projektu pod nazwą: „Przedszkola Samorządowe w Biłgoraju - przyjazne dzieciom” projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 w ramach osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna. Niżej wymienione prace, zakup oraz dostawy dotyczą pomieszczeń i terenów przeznaczonych do przebywania dzieci w wieku 3-4 lat. Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części: Część nr I Samorządowe Przedszkole Nr 1 Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne i remontowe przedszkola wraz z terenami przyległymi do budynków Przedszkola Samorządowego Nr 1 przy ul. Długiej 84 w Biłgoraju. Zadanie obejmuje również swoim zakresem zakup, dostawę i montaż monitoringu, placów zabaw oraz instalacji solarnych przedszkola. W okresie wakacyjnym (od końca czerwca do 20 sierpnia) w Przedszkolu nr 1 nie będą prowadzone zajęcia dla dzieci (zostanie ustanowione przedszkole dyżurne - w Samorządowym Przedszkolu Nr 2 przy Al. 400-lecia). W ramach zadania przewiduje się m.in.: • modernizację podłóg w salach, • modernizację łazienek, • malowanie sal i korytarzy, • modernizację sali gimnastycznej, • montaż mat amortyzujących na placu zabaw, • remont ścieżek na placu przedszkolnym, • wykonanie placów zabaw, • wymianę oświetlenia na LED (zgodnie z PN-EN 12464-1:2012 Światło i oświetlenie) • monitoring, • instalacje solarne, • sieci komputerowe. Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 5 lat od daty odbioru końcowego Szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zanmówienia, dokumentacja projektowa i przedmiary robót. Część nr II Samorządowe Przedszkole Nr 2 Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne i remontowe przedszkola wraz z terenami przyległymi do budynków Przedszkola Samorządowego Nr 2 przy al. 400-lecia oraz Oddziału Samorządowego Przedszkola Nr 2 przy ul. Przemysłowej 50 w Biłgoraju. Zadanie obejmuje również swoim zakresem zakup, dostawę i montaż monitoringu, placów zabaw oraz instalacji solarnych. W okresie wakacyjnym (od końca czerwca do 20 sierpnia) w Przedszkolu nr 2 zostanie ustanowione przedszkole dyżurne dla SP nr 1 oraz SP nr 3. W ramach zadania przewiduje się m.in.: • modernizację podłóg w salach, • modernizację łazienek, • malowanie sal i korytarzy, • montaż mat amortyzujących na placu zabaw, • remont ścieżek na placu przedszkolnym, • wykonanie placów zabaw, • wymianę oświetlenia na LED (zgodnie z PN-EN 12464-1:2012 Światło i oświetlenie) • monitoring, • instalacje solarne, • sieci komputerowe, Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 5 lat od daty odbioru końcowego Szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa i przedmiary robót. Część nr III Samorządowe Przedszkole Nr 3 Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne i remontowe przedszkola wraz z terenami przyległymi do budynków Przedszkola Samorządowego Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju. Zadanie obejmuje również swoim zakresem zakup, dostawę i montaż placów zabaw, monitoringu oraz instalacji solarnych przedszkoli. W okresie wakacyjnym (od końca czerwca do 20 sierpnia) w Przedszkolu nr 3 nie będą prowadzone zajęcia dla dzieci (zostanie ustanowione przedszkole dyżurne - w Samorządowym Przedszkolu Nr 2 przy Al. 400-lecia). W ramach zadania przewiduje się m.in.: • modernizację podłóg w salach, • modernizację łazienek, • malowanie sal i korytarzy, • montaż mat amortyzujących na placu zabaw, • remont ścieżek na placu przedszkolnym, • wykonanie placów zabaw, • wymianę oświetlenia na LED (zgodnie z PN-EN 12464-1:2012 Światło i oświetlenie) • monitoring, • instalacje solarne, • sieci komputerowe. Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 5 lat od daty odbioru końcowego Szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa i przedmiary robót. Część nr IV Dostawa oraz montaż komputerów. Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż komputerów wraz z siecią, tablic interaktywnych, nagłośnienia oraz innych elementów wyposażenia w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 przy ul. Długiej 84, Przedszkolu Samorządowym Nr 2 przy al. 400-lecia, Przedszkolu Samorządowym Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju. W ramach zadania przewiduje się m.in.: • Zakup komputerów • podłogi interaktywne, tablice interaktywne, • sprzęt nagłośnieniowy, Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego Szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa i przedmiary robót. Część nr V Dostawa oraz montaż mebli. Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 przy ul. Długiej 84, Przedszkolu Samorządowym Nr 2 przy al. 400-lecia, Przedszkolu Samorządowym Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju. Zadanie obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia (wszystkie przedszkola): • Meble – zestaw nr 1 (8 szafek), zestaw nr 2 (szafa na pomoce dydaktyczne), zestaw nr 3 (biurko), zestaw nr 4 (szatnia 6-osobowa), zestaw nr 5 (stół przedszkolny z regulowaną wysokością), zestaw nr 6 (krzesło z regulowaną wysokością). Ilości, parametry oraz szczegółowy opis ww. wyposażenia przedszkoli przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone meble i wykonane roboty: Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego Część nr VI Dostaw strojów regionalnych Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa strojów regionalnych i ludowych dla Przedszkola Samorządowego Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju. Szczegółowy zakres dostaw został przedstawiony części opisowej i przedmiarach robót. WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLI Zadanie obejmuje zakup, dostawę wyposażenia • Rozmiar 128 - Stroje regionalne i ludowe ( stroje krakowskie, stroje biłgorajskie z haftem). Ilości, parametry oraz szczegółowy opis ww. wyposażenia przedszkoli przedstawiono w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium dotyczy części I,II i III niniejszego postepowania w wysokości: Część nr I-Samorządowe Przedszkole Nr 1- 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Część nr I-Samorządowe Przedszkole Nr 2- 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Część nr I-Samorządowe Przedszkole Nr 3- 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). W części IV, V i VI zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Przedszkola Samorządowe w Biłgoraju – przyjazne dzieciom część nr………….” 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jedna na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,(jeżeli dotyczy) 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach