Przetargi.pl
Usługi w zakresie utrzymania kolekcji roślin Ogrodu Botanicznego UMCS w Lublinie

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 375 965 , fax. 815 375 965
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
    20031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 375 965, fax. 815 375 965
    REGON: 135300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie utrzymania kolekcji roślin Ogrodu Botanicznego UMCS w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania kolekcji roślin Ogrodu Botanicznego UMCS w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 3 oraz usuwanie na bieżąco odpadów, powstałych podczas utrzymania i pielęgnacji roślin, obejmujący: 1)Część 1: Prace pielęgnacyjne przy utrzymaniu kolekcji Ogrodu Botanicznego UMCS – koszenie trawy, 2)Część 2: Prace pielęgnacyjne w kolekcji róż oraz jednorocznych roślin ozdobnych, 3)Część 3: Prace pielęgnacyjne w Dziale Roślin Górskich – Alpinarium, 4)Część 4: Prace pielęgnacyjne w Dziale Roślin Europy Południowej i Południowo-Wschodniej oraz kolekcji kosaćców, 5)Część 5: Prace pielęgnacyjne w Dziale Roślin Ozdobnych „Nad stawami” oraz Dziale Roślin Wodnych i Bagiennych, 6)Część 6: Prace pielęgnacyjne Dziale Roślin Cebulowych i Bulwiastych oraz w kolekcjach jednorocznych roślin ozdobnych, 7)Część 7: Prace pielęgnacyjne w Dziale Roślin Użytkowych, 8)Część 8: Prace pielęgnacyjne w Dziale Roślin Flory Polski, 9)Część 9: Prace pielęgnacyjne w kolekcji drzew i krzewów – Arboretum, 10)Część 10: Prace pielęgnacyjne w Dziale Systematyki Roślin. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Uwagi dotyczące części od 2 do 10 włącznie: Zakres jednej części obejmuje czynności do wykonania przez jedną osobę. Przedmiot zamówienia obejmuje maksymalnie 10 944 godziny. Na każdą z części przypada maksymalnie po 1 216 godzin, zgodnie z poniższym: a)w miesiącu kwietniu maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 112 godzin; b)w miesiącu maju maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 168 godzin; c)w miesiącu czerwcu maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 168 godzin; d)w miesiącu lipcu maksymalna ilość liczba świadczenia usługi wynosi 168 godziny; e)w miesiącu sierpniu maksymalna ilość liczba świadczenia usługi wynosi 176 godzin; f)w miesiącu wrześniu maksymalna ilość liczba świadczenia usługi wynosi 168 godzin; g)w miesiącu październiku maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 176 godziny; h)w miesiącu listopadzie maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 80 godziny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla Części od 2 do 10 włącznie. 2.Wykonawca przystępujący do przetargu w Części 1, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBANK S.A. o/Lublin nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075; Nr SWIFT BREXPLPWLUB z dopiskiem: „Wadium na …” (wpisać nazwę postępowania oraz oznaczenie sprawy). Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. 6.Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 7.Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. 8.Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach