Przetargi.pl
Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew

Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 08-550 Kłoczew, Długa 67/4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (25) 75 43 164
  • Data zamieszczenia: 2024-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
    Długa 67/4
    08-550 Kłoczew, woj. lubelskie
    tel. (25) 75 43 164
    REGON: 710374461
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew” - część nr 1 roboty remontowe w SP w Czernicu.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Nr FELU.10.3-IZ.00-0103/23 pn. „Szkoły nowych możliwości - wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych z terenu gminy Kłoczew”, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne Priorytet X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.3. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:1) wykucie z muru i demontaż poszczególnej zniszczonej stolarki drzwiowej wewnętrznej,2) montaż nowej kompletnej stolarki drzwiowej wewnętrznej,3) rozbiórki poszczególnych podłóg i posadzek z wykładzin PCV, płytek PCV, paneli podłogowych i podł. drewnianych na legarach drewnianych,4) wykonanie w poszczególnych pomieszczeniach podłoży pod posadzki5) wykonanie nowych podsadzek z wykładzin heterogenicznych PCV z wywinięciem wykładziny na ściany na wys. 10 cm jako cokół.4. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 11a do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9a do SWZ).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew” - część nr 2 roboty remontowe w SP w Kłoczewie.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Nr FELU.10.3-IZ.00-0103/23 pn. „Szkoły nowych możliwości - wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych z terenu gminy Kłoczew”, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne Priorytet X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.3. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:1) wykucie z muru i demontaż poszczególnej zniszczonej stolarki drzwiowej wewnętrznej,2) montaż nowej kompletnej stolarki drzwiowej wewnętrznej,3) rozbiórki poszczególnych podłóg i posadzek z wykładzin PCV, płytek PCV, paneli podłogowych i podł. drewnianych na legarach drewnianych,4) wykonanie w poszczególnych pomieszczeniach podłoży pod posadzki5) wykonanie nowych podsadzek z wykładzin heterogenicznych PCV z wywinięciem wykładziny na ściany na wys. 10 cm jako cokół.4. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 11b do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9b do SWZ).1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew” - część nr 3 roboty remontowe w SP w Woli Zadybskiej.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Nr FELU.10.3-IZ.00-0103/23 pn. „Szkoły nowych możliwości - wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych z terenu gminy Kłoczew”, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne Priorytet X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.3. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:1) wykucie z muru i demontaż poszczególnej zniszczonej stolarki drzwiowej wewnętrznej,2) montaż nowej kompletnej stolarki drzwiowej wewnętrznej,3) rozbiórki poszczególnych podłóg i posadzek z wykładzin PCV, płytek PCV, paneli podłogowych i podł. drewnianych na legarach drewnianych,4) wykonanie w poszczególnych pomieszczeniach podłoży pod posadzki5) wykonanie nowych podsadzek z wykładzin heterogenicznych PCV z wywinięciem wykładziny na ściany na wys. 10 cm jako cokół.4. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 11c do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9c do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej: Część nr 1, nr 2 i nr 3warunek dotyczący doświadczenia tj. warunek dotyczący wykonania, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu robot remontowych obejmujących swoim zakresem m.in. wykonanie podsadzek z wykładzin heterogenicznych PCV.Przez jedno zadanie należy rozumieć zadanie świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.Okres wyrażony powyżej w latach (w okresie ostatnich 5 lat) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania bieżącego postępowania.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.W przypadku gdy Wykonawca wykonał w ramach jednego zadania większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa w warunku powyżej.Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji należytego wykonania robót bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach