Przetargi.pl
Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol

GMINA KSIĘŻPOL ogłasza przetarg

  • Adres: 23-415 Księżpol, ul. Biłgorajska 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846877419 , fax. 846877432
  • Data zamieszczenia: 2024-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KSIĘŻPOL
    ul. Biłgorajska 12
    23-415 Księżpol, woj. lubelskie
    tel. 846877419, fax. 846877432
    REGON: 950369095
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol polegającym na zagospodarowaniu terenu przed budynkiem GOK w Księżpolu poprzez budowę obiektów małej architektury i budowę budynku usługowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą. Zakres zadania obejmuje:1) Budowę budynku usługowo-rekreacyjnego z przestrzenią wspólną przed budynkiem z przeznaczeniem na cele integracyjne.a) długość budynku – 16,73 m;b) szerokość budynku – 7,93 m;c) wysokość budynku – 4,42 m;d) kubatura – 563,97 m3;e) powierzchnia zabudowy – 132,67 m2;f) liczba kondygnacji – 1g) typ budynku - użyteczności publicznej, usługowo rekreacyjny;h) wykonanie przyłączy zasilających budynek oraz instalacji wewnętrznej budynku;i) zagospodarowanie ternu przed budynkiem z przeznaczeniem na cele integracyjne2) Budowę fontanny ziemnej (woda oraz światło) wraz z rzeźbami przedstawiającymi jaskółki. Fontanna z komora techniczną podziemną oraz technologicznym uzbrojeniem terenu. Rzeźby z oświetleniem nocnym.a) fontanna posadzkowa w formie stałych, pionowych strumieni wody oświetlonych światłem o zmiennym kolorze RGB+W, umieszczonych w dyszach;b) strumień wody na wysokość ok 1,5-2 m;c) ilość dysz – 2 x po 6 szt., 2 niecki usytuowane równolegle;d) niecki żelbetowe pokryte płytami granitowymi takimi samymi jak na całym placu;e) niecki oraz komora techniczna wraz z uzbrojeniem technicznym podziemnym;f) rzeźby jaskółek wykonanych z brązu – 3 szt.;g) oświetlenie rzeźby od spodu niezależnymi od oświetlenia fontanny oprawami dogruntowymi.3) Budowę utwardzonych ciągów pieszych i jezdnych dostosowanych do planowanego układu przestrzennego oraz podkreślających projektowane linie kompozycyjne. Ciąg jezdny wraz z projektowanym zjazdem publicznym.a) chodnik z kostki brukowej oraz z płyt granitowych;b) wykonanie schodów terenowych odpowiednio ze stopnic i palisad betonowych oraz stopnic i palisad granitowych przy zejściu do ul. Przemysłowej;c) wykonie balustrad stalowych ocynkowanych ogniowo, malowanych proszkowo;d) droga dojazdowa do budynku z kostki betonowej;e) plac zaplecza budynku utwardzony geokratą z wypełnieniem trawą;f) wykonanie nowego zjazdu publicznego z drogi gminnej ul. Przemysłowa.4) Przebudowę istniejącego oraz budowę nowego uzbrojenia terenu m.in.a) wodociąg, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa ze zbiornikiem na wody deszczowe do ponownego wykorzystania;b) budowa oświetlenia terenu oraz obiektów architektonicznych;c) zasilenie budynku usługowego i fontanny;d) zasilenie punktów poboru mocy na czas imprez plenerowych;e) usunięcie kolizji uzbrojenia terenu;f) instalacja fotowoltaiczna na dachu budynku.5) Rozmieszczenie w nowym układzie instalacyjnych elementów małej architektury, ławki kosze na śmieci i inne zgodnie z opracowaniem projektowym oraz ze wskazaniem Zamawiajacego. 6) Ukształtowanie terenu i układ zieleni.Zapewnienie normatywnych spadków na ciągach komunikacji z zebraniem i przeniesieniem nadmiarowej nawierzchni w miejsca wymagające podwyższenia. Nie przewiduje się ingerencji w zastany drzewostan. Wprowadzenie zieleni parkowej pergole z roślinami pnącymi. 7) Obsługa geodezyjna – inwentaryzacja powykonawcza.8) Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) został zawarty w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót uzupełniających dokumentację stanowiących załączniki do SWZ. W kalkulacji ceny oferty wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania i warunki wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;9) w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:a) organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy; b) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją powykonawczą) wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót Urząd Geodezji i Kartografii;c) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o ile jest wymagany;d) oznakowanie terenu budowy;e) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego; f) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; g) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;h) udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dokonaniuodbioru końcowego zadania (niezależnie od wystawianych gwarancji przez producentów urządzeń);i) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią);j) po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego, wykonać demontaż obiektów tymczasowych, uporządkować teren oraz przekazać go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.2. Rozwiązania równoważne.1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej oraz innych dokumentach wykonania zamówienia i odbioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych na poziomie parametrów wskazanego produktu lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, materiały, urządzenia lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów oraz będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia do stosowania oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w projekcie i SWZ .Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) wskazane poniżej czynności w zakresie:a) wykonywa wszelkich prac ziemnych;b) wykonywania wszelkich prac montażowych i elektrycznych; c) wykonywania robót w zakresie przebudowy istniejącego oraz budowę nowego uzbrojenia terenu;d) wykonywania robót w zakresie zagospodarowania terenu i fontanny;e) wykonywaniu nawierzchni, opasek;f) obsługa maszyn, urządzeń i sprzętu budowlanego; g) pracach wykończeniowych; h) transportem;i) innych prac wykonywanych fizycznie jak również za pomocą maszyn i urządzeń budowlanych nie wymienionych powyżej.2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.5. Zgodnie z art. 100 ust. 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas realizacji prac uwzględnił dostępność dla wszystkich użytkowników w tym uwzględniających wymagania dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 zł, (słownie zł: pięć tysięcy 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:Gminy Księżpol ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol,Lubelski Bank Spółdzielczym Oddział w Księżpolunr rachunku: 71 9614 0008 2001 0000 0967 0001z adnotacją Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol – Znak sprawy: BGK.271.1.3.2024”.5. Zamawiający zaleca by wpłaty wadium były dokonywane ze znacznym wyprzedzeniem ze względu na powstanie ryzyka opóźnienia związanego z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium takie obejmować cały okres związania z ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.7. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczeń należy wskazać Gmina Księżpol, ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol.8. W przypadku, o którym mowa w pkt 6, gwarancja lub poręczenie musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.9. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wykonawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium – płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.10. W gwarancji lub poręczeniu musi zostać podany adres e-maila oraz adres pocztowy, na który zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium.11. Dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesione w formie gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej nie może być utrudnione. W treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory rozstrzygane będą zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.12. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.13. Zatrzymanie wadium wraz z odsetkami następuje w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuoraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie dla wszystkich części;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie dla wszystkich części;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie dla wszystkich części;4) zdolności technicznej lub zawodowej określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną obejmujące swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont budynku i zagospodarowanie terenu na łączną kwotę min. 100 000 zł. brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Wykonawca spełni Warunek dotyczący osób jeśli wykaże dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem odpowiednim do funkcji jaka zostanie im powierzona w zakresie prowadzenia nadzoru nad wykonaniem prac tj.• osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierowania robót do kierowania robotami budowlanymi posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;• osobą pełniącą funkcję kierownika robót budowlanych posiadającą doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierowania robót do kierowania robotami budowlanymi posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;• osobą pełniącą funkcję kierownika robót budowlanych posiadającą doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierowania robót posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach