Przetargi.pl
Przebudowa mostu Nr JNI 01028835 i nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1808L w miejscowości Majdan Zahorodyński, gmina Siedliszcze

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu Nr JNI 01028835 i nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1808L w miejscowości Majdan Zahorodyński, gmina Siedliszcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest przebudowa mostu Nr JNI 01028835 i nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1808L w miejscowości Majdan Zahorodyński, gmina Siedliszcze BRANŻA DROGOWA: 1.Kategoria ruchu KR-2. Droga kasy Z . 2.Szerokość jezdni ujednolicona - 5,50 m. 3.Szerokość poboczy utwardzonych ujednolicona - 0,75 m. Warstwy nawierzchni układane na istniejącej nawierzchni drogi: w km 14+384/15+234 -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubości 4 cm wg. PN-EN - 13108 ; -warstwa wyrównawcza-wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 grubości śr. 4 cm wg. PN-EN - 13108. - podbudowa na poszerzeniach z kruszywa łamanego (tłuczeń kamienny) o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm, stabilizowany mechanicznie o gr. warstwy. 20 cm -warstwa odsączająca na poszerzeniach z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm. Spadek jezdni daszkowy - 2%. Spadek poboczy - 6%. Pobocza z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o gr. warstwy po zagęszczeniu 8,0 cm. w km 14+284 /14+237 i 14+340 / 14+362,30 -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubości 4 cm wg. PN-EN - 13108 ; -warstwa wyrównawcza-wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 grubości śr. 6 cm wg. PN-EN - 13108 . - podbudowa z kruszywa łamanego (tłuczeń kamienny) o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm, stabilizowany mechanicznie o gr. warstwy. 20 cm -warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm. Spadek jezdni daszkowy - 2%. Spadek poboczy - 6%. Pobocza z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o gr. warstwy po zagęszczeniu 8,0 cm. w km 14+362,30 /14+384 i 15+234 /15+284 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubości 4 cm wg. PN-EN - 13108 ; - warstwa wyrównawcza-wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 grubości śr. 6 cm wg. PN-EN - 13108 . - podbudowa z kruszywa łamanego (tłuczeń kamienny) o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm, stabilizowany mechanicznie o gr. warstwy. 20 cm - warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm. Spadek jezdni daszkowy - 2%. Spadek poboczy - 6%. Pobocza z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o gr. warstwy po zagęszczeniu 8,0 cm. zatoka autobusowa w km 14+461,10 /14+517,10 -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubości 4 cm wg. PN-EN - 13108 ; -warstwa wyrównawcza-wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 grubości śr. 4 cm wg. PN-EN - 13108 . -warstwa wyrównawcza-wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 grubości śr. 6 cm wg. PN-EN - 13108 . -podbudowa z kruszywa łamanego (tłuczeń kamienny) o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm, stabilizowany mechanicznie o gr. warstwy. 20 cm -warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm. -chodnik z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3,0 cm -obramowanie chodnika z obrzeża 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3m i warstwie odsączającej z kruszywa naturalnego o gr. 15 cm -krawężnik betonowy 30 x 15 cm ustawiany na ławie z oporem z betonu C8/12. Przedmiotem zadania w zakresie branży drogowej jest przebudowa nawierzchni drogi powiatowej 1808 L oraz zjazdów do posesji w granicach działek drogowych nr. 405/2 i 378, obręb 0020 Majdan Zahorodyński. Jednostka ewidencyjna - Siedliszcze. Technologia robót zakłada wykonanie: -warstw nawierzchni z betonu asfaltowego wg. PN-EN - 13108 ; -oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej i podbudowy na poszerzeniach; -umocnienie poboczy; -wykonanie zjazdów do posesji; -wykonanie zatoki autobusowej; -wprowadzenie oznakowania mostu wg. projektu organizacji stałej ruchu. Zakres robót obejmuje: I. WYMAGANIA OGÓLNE 1.1 Koszt dostosowania się do wymagań warunków Kontraktu i Wymagań Ogólnych zawartych w Specyfikacji Technicznej D-M 00.00.00 ryczałt 1; 1.2 Wykonanie projektu oznakowania robót i organizacji ruchu na czas przebudowy drogi wraz z ustawieniem i demontażem oznakowania oraz jego utrzymaniem w trakcie robót. kpl1; 1.3 Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza kpl1 II. CZĘŚĆ DROGOWA-ROBOTY ROZBIÓRKOWE 2.1 Wykonanie rozbiórki nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. nawierzchni. 4 cm 254,58m2; 3. Frezowanie. 3.1 Wykonanie frezowania na zimno nawierzchni asfaltowej z odwiezieniem urobku na odl. do 20 km , średnia grubość warstwy 8 cm. 310,75 m2 III. CZĘŚĆ DROGOWA-PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI 4. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża. 4.1 Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I - III, głębokość koryta ponad 30 cm. 1 432,1 m2 5. Warstwa odsączająca. 5.1 Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gruboziarnistego stabilizowanego mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm. 1 432,1 m2 6. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. 6.1 Wykonanie dolnej warstwy podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego (tłuczeń kamienny o uziarnieniu ciągłym 0.63 mm), gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm. 1 432,1 m2 7. Pobocza - nawierzchnie nieulepszone 7.1 Pobocze z kruszywa naturalnego frakcji 0-20 mm , rozścielanego ręcznie i stabilizowanego mechanicznie , grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. 1 500,0 m2 8. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych. 8.1 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową (0,8 kg/m2) istniejącej nawierzchni pod warstwę wyrównawczą. 5 583,0 m2 9. Nawierzchnie z betonu asfaltowego wg. PN-EN , warstwa wyrównawcza. 9.1 Warstwa wyrównawcza z BA-AC 16W 50/70 śr. gr. po zagęszczeniu 4,0 cm ,transport mieszanki sam. samowyładowczym 10-15t na odległość do 15 km. 5 583,0 m2 10. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych. 10.1 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową (0,8 kg/m2) warstwy wyrównawczej z BA. 5 583,0 m2 11. Nawierzchnie z betonu asfaltowego wg. PN-EN , warstwa ścieralna. 11.1 Warstwa ścieralna z BA-AC 11S 50/70 śr. gr. po zagęszczeniu 5,0 cm ,transport mieszanki sam. samowyładowczym 10-15t na odległość do 15 km. 5 482,6 m2 12. Zjazdy z drogi publicznej do posesji. 12.1 Koryta wykonywane na poszerzeniach jezdni o gł.30 cm w gruntach kat. I-III. 183,50 m2 12.2 Warstwy odsączające z kruszywa naturalnego na poszerzeniach wykonywane ręcznie , zagęszczane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. 183,50 m212.3 Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (tłuczeń kamienny o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm) , grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm. 183,50 m212.4 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową (0,8 kg/m2) warstwy podbudowy. 183,5 m2 12.5 Warstwa wyrównawcza z BA-AC 16W 50/70 śr. gr. po zagęszczeniu 3,0 cm ,transport mieszanki sam. samowyładowczym 10-15t na odl. do 15 km. 183,50 m212.6 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową (0,8 kg/m2) warstwy wyrównawczej z BA183,50 m212.7 Warstwa ścieralna z BA-AC 11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, transport mieszanki sam. samowyładowczym 10-15t na odległość do 1 5 km 183,50 m212.8 Pobocza na zjazdach z kruszywa naturalnego , rozścielanego ręcznie , stabilizowanego mechanicznie , grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. 84,00 m213.Elementy ulic i dróg - Zatoka autobusowa. 13.1 Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I - III, głębokość koryta ponad 30 cm.113,50 m213.2 Warstwy odsączające z kruszywa naturalnego na poszerzeniach wykonywane ręcznie , zagęszczane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm. 113,50 m213.3 Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (tłuczeń kamienny o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm) , grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm. 113,50 m213.4 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową (0,8 kg/m2) warstwy podbudowy. 113,50 m213.5 Warstwa wyrównawcza z BA-AC 16W 50/70 śr. gr. po zagęszczeniu 6,0 cm ,transport mieszanki sam. samowyładowczym 10-15t na odl. do 15 km. 113,50 m213.6 Warstwa wyrównawcza z BA-AC 16W 50/70 śr. gr. po zagęszczeniu 4,0 cm ,transport mieszanki sam. samowyładowczym 10-15t na odl. do 15 km. 113,50 m213.7 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową (0,8 kg/m2) warstwy wyrównawczej z BA113,50 m213.8 Warstwa ścieralna z BA-AC 11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki sam. samowyładowczym 10-15t na odległość do 15 km 113,50 m213.9 Ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8/12. 57,50 m 13.10 Ustawienie obrzeża betonowego 30 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Spoiny wypełnione zaprawą cementową. 60,00 m 13.11 Wykonanie chodnika z kostki betonowej kolorowej gr.6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm. Spoiny wypełnione piaskiem 83,00 m214. Oznakowanie pionowe. 14.1 Montaż tablic drogowych U-9a i U-9b wg. projektu oznakowania. szt. 4 BRANŻA MOSTOWA: Podstawowe parametry techniczne mostu nie ulegają zmianie. Nie zmienia się także funkcja obiektu. Zmianie jedynie ulega parametr szerokość użytkowej przęsła z Bu - 6,68 m na Bu - 5,50 m. Zmiana parametru została wymuszona ustawieniem nowego mostowego krawężnika kamiennego oraz bariero-poręczy H2W4 ( barieroporęcz wzmocniona z rozstawem słupków co 1,0m). Przed mostem od strony WG i przed mostem od strony WD zaprojektowano w miejsce zniszczonych schodów skarpowych nowe schody skarpowe z poręczą ochronną stalową (rys.nr.10). Przed i za mostem zaprojektowano ustawienie drogowych barier ochronnych H1W5 (SP-06/2) o łącznej długości 112,0m , po 28 m na stronę. Od strony WD na zjeździe publicznym (działka nr. 314) zaprojektowana element narożny zewnętrzny (900). Na pozostałych odcinkach należy od strony mostu zastosować jednostronny element czołowy. Podstawowe parametry techniczne mostu - stan po przebudowie: -powierzchnia F - całkowite zajęcie terenu - 13,60 m x 7,40 m = 100,64 m2 -w przekroju podłużnym Lc -13,60 m - długość całkowita mostu Lt -7,50 m - rozpiętość teoretyczna przęsła Lo - 6,50 m - rozpiętość przęsła w świetle -w przekroju poprzecznym Bc - 7,40 m - szerokość całkowita przęsła Bu -5,50 m - szerokość użytkowa przęsła -w kierunku pionowym hp - 0,41 m wysokość podporowa ht - 4,70 m wysokość mostu nad terenem ho - 4,08 m wysokość mostu w świetle -most w planie 900 - kąt skrzyżowania mostu z przeszkodą (rz. Mogielnica ) . Zakres robót rozbiórkowych obejmuje wykonanie poniżej wymienionych robót : -demontaż warstw konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni na moście w zakresie objętym projektem , -rozebranie istniejącego betonu ochronnego nad płytą mostu , -rozebranie istniejącej izolacji papowej na moście , -demontaż balustrad ochronnych od strony WG i WD , -rozebranie (wyciągnięcie ) z nurtu rzeki pali drewnianych , pozostałości po nie istniejącym moście drewnianym, -demontaż zniszczonych umocnień stożków , -demontaż zniszczonych schodów skarpowych od strony WG i WD. Zakres robót obejmuje: I. WYMAGANIA OGÓLNE 1.1 koszt dostosowania się do wymagań Warunków Kontraktu i Wymagań Ogólnych zawartych w Specyfikacji Technicznej D-M 00.00.00. ryczałt 1; 1.2 Wykonanie projektu oznakowania robót i organizacji ruchu na czas przebudowy mostu wraz z ustawieniem i utrzymaniem oznakowania na czas robót. Kpl 1; 1.3 Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Kpl 1. II. CZĘŚĆ DROGOWO-MOSTOWA A. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 2. ROZBIÓRKA ELEMENTÓW DRÓG. 2.1 Wykonanie rozbiórki nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na płycie mostu i w obrębie skrzydeł mostu wraz z utylizacją materiału rozbiórkowego - średnia gr. nawierzchni. 9 cm. 90,85 m2 2.2 Rozbiórka betonu ochronnego na płycie mostu - frezowanie na zimno . gr. w-wy 5/7 cm z utylizacją materiału rozbiórkowego. 50,10 m2;2.3 Rozbiórka ręczna podbudowy z kruszywa kamiennego o śr. gr. 20 cm w obrębie skrzydeł mostu wraz z utylizacją materiału rozbiórkowego. 39,41 m2 3. ROZBIÓRKI ELEMENTÓW DRÓG I MOSTÓW 3.1 Rozbiórka istniejącej izolacji na płycie mostu wraz z kosztami utylizacji materiału rozbiórkowego. 50,10 m2; 3.2 Rozbiórka poręczy ochronnych , słupki żelbetowe , wypełnienie z rur stalowych wraz z kosztami utylizacji materiału z rozbiórki. 27,20 m; 3.3 Rozbiórka betonowych umocnień stożków 0,80 m x 0,30 m wraz z kosztami utylizacji materiału z rozbiórki. 24,00 m; 3.4 Rozbiórka betonowych umocnień stożków wraz z kosztami utylizacji materiału z rozbiórki. 113,04 m2; 3.5 Rozbiórka betonowych schodów skarpowych wraz z kosztami utylizacji materiału z rozbiórki. 8,00 m B. PRZEBUDOWA MOSTU 4. WYKOPY. 4.1 Wykonanie wykopu otwartego bez zabezpieczeń za ściankami zaplecznymi w gruncie kat. I-III. Grunt pozostawiony na odkładzie. Wykopy pod płytę przejściową. 66,55 m3; 4.2 Ręczne zasypanie wykopów za ścianami budowli inżynieryjnych w gruncie kat. I-III , grunt z odkładu z zagęszczony mechanicznie. 35,11 m3 5. 5.1 Przygotowanie płyty mostu pod ułożenie izolacji. Ręczne skucie nierówności. 63,50 m2; 5.2 Przygotowanie płyty mostu pod ułożenie izolacji - czyszczenie ręczne powierzchni pokrytych powłokami izolacyjnymi. 63,50 m2; 5.3 Przygotowanie płyty mostu pod ułożenie izolacji - wyrównanie nierówności zaprawą PCC II z wykonaniem warstwy sczepnej. Grubość warstwy do 5 mm 63,50 m2; 5.4 Gruntowanie podłoża termoodpornym podkładem żywicznym wg zestawu producenta pod ułożenie izolacji na gorąco 63,50 m2 6. 6.1 Wykonanie izolacji arkuszowej dwuwarstwowej z papy termozgrzewalnej grubości 5mm 63,50 m2; 6.2 Beton ochronny C8/10 zbrojony , grubość warstwy 4 cm. Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie. 1,77 m3 6.3 Beton ochronny C8/10 zbrojony , dodatek za 1 cm grubości. Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie 1,33 m3; 6.4 Wykonanie i montaż siatki z prętów stalowych 8 mm o oczkach15cm x15cm. 0,2366 t; 6.5 Wykonanie drenażu podłużnego i poprzecznego z geowłókniny i grysu lakierowanego. 15,00 m; 6.6 Montaż sączków w nawierconych otworach Sito i lejek wypływowy - tworzywo PVC. Lejek wyprowadz. poza dolną część płyty. 4,00 szt.; 7. 7.1 Wykonanie dylatacji szczelnej bitumicznej np. typu TARCO na jezdni i chodnikach . 14,80 m; 8. 8.1 Przygotowanie i montaż zbrojenia płyty przejściowej ze stali AIII-N. 2,268 t; 8.2 Wykonanie płyt przejściowych żelbetowych z betonu klasy C25/30 (B-30) i C8/10(B-10) z izolacją bitumiczną na zimno i izolacją z papy termozgrzewalnej oraz wykonaniem wspornika płyty i drenażu za płytą. 31,44 m3; 9. 9.1 Ustawienie krawężnika kamiennego mostowego 100 x 20 x 18 cm na grysie bazaltowym jednofrakcyjnym (4/6 mm) otaczanym z wklejeniem żywicami prętów kotwiących 14 mm L= 59 cm. 27,20 m; 10. 10.1 Wypełnienie betonem C25/30(B-30) wolnych przestrzeni pomiędzy krawężnikiem a belkami podporęczowymi 1,33 m3; 11. 11.1 Elastyczna nawierzchnia opasek mostowych ze zdolnością /mostkowania/ rys podłoża z zagruntowaniem podłoża , z ułożeniem poliuretanowej powłoki chodnika i posypką kwarcową świeżej warstwy żywicy. 10,61 m2; 12. 12.1 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową (0,8 kg/m2) nawierzchni betonu ochronnego. 41,30 m2; 12.2 Warstwa wiążąca z BA-AC16W gr. warstwy po zagęszczeniu 9,0 cm ,transport mieszanki sam. samowył. 10-15t na odl. do 15 km 41,30m2; 13. 13.1 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową (0,8 kg/m2) nawierzchni betonu ochronnego. 41,30 m2; 13.2 Warstwa ścieralna z BA-AC11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, transport mieszanki sam. samowył. 10-15t na odległość do 1 5 km 41,30m2 14. 14.1 Zakup i montaż barieroporęczy stalowej sztywnej H2W4(BS 140/1). Słupki mocowane kotwami wklejanymi żywicą. 29,60m; 15. 15.1 Masa zalewowa bitumiczna gr. 5cm -Uszczelnienie połączenia chodnika z belką podporęczową , krawężnika z jezdnią. 81,60m; 16. 16.1 Czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonowych mostu . 160,40m2; 16.2 Ręczna reprofilacja (wypełnienie ubytków śr. gł. 3 cm) powierzchni poziomych konstrukcji żelbetowej mostu zaprawą cementowo-polimerową (PCC). 10,00m2; 16.3 Powłoki cienkowarstwowe dyspersje polimerowe ( cementowo - polimerowe) nanoszone ręcznie. 160,40m2 C. ROBOTY NA DOJAZDACH 17. PODBUDOWA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE. 17.1 Wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego stabilizowanego na szerokości jezdni za ścianką żwirową, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. 52,00m2; 17.2 Podbudowa z kruszywa łamanego (tłucznia kamiennego) o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm. 52,00m2 18. NAWIERZCHNIA JEZDNI - WARSTWA WIĄŻĄCA Z BA wg PN-EN 18.1 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową (0,8 kg/m2) nawierzchni drogowych nieulepszonych (pod warstwę wiążąca z BA) 52,00m2; 18.2 Warstwa wiążąca z BA-AC16W gr. po zagęszczeniu 9,0 cm ,transport mieszanki sam. samowyładowczy 10-15t na odl. do 15 km. 44,80 m2 19. NAWIERZCHNIA JEZDNI - WARSTWA ŚCIERALNA Z BA wg PN-EN 19.1 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową (0,8 kg/m2) nawierzchni drogowych ulepszonych (warstwa wiążąca z BA) 44,80m2; 19.2 Warstwa ścieralna z BA-AC11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, transport mieszanki sam. samowyładowczy 10-15t na odległość do 15 km 44,00m2 20. POBOCZA. 20.1 Umocnienie poboczy na dojazdach do mostu z kory asfaltowej dowożonej z odkładu - grubość warstwy 8 cm po zagęszczeniu. 15,00 m2; 21. ŚCIEKI SKARPOWE. 21.1 Wykonanie ścieku skarpowego trapezowego 50x50x38 cm na skarpie korpusu drogowego na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 7 cm. 6,00m; 21.2 Betonowy łącznik ścieku skarpowego z nawierzchnią jezdni wg. KPED 01.27 (beton C16/20(B-20) 1,10m3 21.3 Umocnienie wylotu ścieku skarpowego brukiem kamiennym na betonie C16/20(B-20) wg. KPED 01.29. 1,00m3; 22. OBRZEŻA BETONOWE. 22.1 Obrzeża betonowe ustawiane na skarpach 30 x 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. 12,00m; 23. UMOCNIENIE SKARP i STOŻKÓW. 23.1 Umocnienie skarpy stożka mostu u podstawy pionowym elementem żelbetowym 80 x 30 cm z betonu B-30 na poduszcze z chudego betonu B-10 11,60m3; 23.2 Umocnienie stożków i skarp brukiem z kamienia polnego gr.15 cm układanego na betonie C8/10 gr. 15 cm , spoiny wypełnione zaprawą cementową; 100,00 m2; 23.3 Schody skarpowe betonowe prefabrykow. o szerokości 0,80 m układane na podsypce cementowo - piaskowej z ogranicznikiem z obrzeż betonowego 6 x 20 cm. 8,00m; 24. BARIERY DROGOWE OCHRONNE. 24.1 Zakup i montaż drogowych barier ochronnych stalowych ochronnych H1W5 (SP06/2) z 1 elementem narożnym zewnętrznym (zjazd publiczny od strony WD) i 3 -łącznikami czołowymi jednostronnymi od strony WG i WD 112,00m; III. CZĘŚĆ REGULACYJNA 25. UMOCNIENIA KONSTRUKCJAMI KAMIENNYMI DNA RZEKI. 25.1 Umocnienie dna rzeki pod mostem na wysokości ścian przyczółków narzutem kamiennym frakcji 100-250 mm o wysokości narzutu - 1,20 m. 33,48m2 25.2 Ręczne wykonanie palisady z kołków drewnianych 12 cm , L=1,50 m , od strony WG , pod mostem i od strony WD. 54,80m; 26.3 Usunięcie pozostałości pali drewnianych z koryta rzeki pod mostem. 14,80 m2 Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Projekt wykonawczy, 2.Przedmiar robót. 3.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty budowlane zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.Opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem opinii organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego. 4.Zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót. 5.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność. 6.Uporządkowanie placu budowy. 7.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 8.Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do dnia i godziny otwarcia licytacji. 2.Termin otwarcia licytacji zostanie dokładnie określony w zaproszeniu do składania ofert przesłanym każdemu Wykonawcy dopuszczonemu do udziału w licytacji, z tym, że otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia. 3.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego:PKO BP SA O / Chełm Nr 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem wadium- Przebudowa mostu Nr JNI 01028835 i nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1808L w miejscowości Majdan Zahorodyński, gmina Siedliszcze. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed otwarciem licytacji. 5.Dowód wniesienia wadium powinien zostać dostarczony do Zamawiającego do dnia i godziny otwarcia licytacji. 6.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach