Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Brzesku.

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Brzesku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych niezbędnych do funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Brzesku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem materiałów oraz ich przewidywane ilości zostały zawarte w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do specyfikacji są wielkościami maksymalnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 1). Ostateczna ilość poszczególnych, materiałów biurowych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i może zostać zmniejszona do 20% w ramach każdego asortymentu. 4. Zamawiający w przypadku materiałów wymienionych w załączniku nr 1 poz. 23, 24 i 25 oraz załączniku nr 2 poz. 23,24 i 25 dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. materiałów o innych nazwach niż podane w załączniku nr 1 jednak o parametrach technicznych nie gorszych niż posiadają materiały wymienione w tym załączniku. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. Złożone ww. dokumenty będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierówno ważności zaproponowanych zamienników lub przyjęciu oferty. 5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym musi znaleźć się w ofercie. 7. Dostarczenie materiałów biurowych będzie realizowane transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt na podstawie sukcesywnych zamówień dokonywanych przez Starostwo Powiatowe w Brzesku poprzez osobę uprawnioną do kontaktu. Dostawa obejmuje również wniesienie materiałów do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta 9. Wymaga się aby oferowane materiały biurowe posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 10. Materiały biurowe będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2011 r. 11. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów biurowych będzie wynikać z zamówienia o którym mowa w pkt. 7. Wykonawca dostarczy zamówione materiały w ciągu 3 dni roboczych (poniedziałek -piątek) od zgłoszenia zamówienia faksem do siedziby zamawiającego, w godz. 8.00- 15.30. 12. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych 13. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Podwykonawcę. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty faktury w terminie do 30 dni od dnia jej wystawienia 15. Kody ze Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury; 22816300-6 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki; 22850000-3 - Skoroszyty i podobne wyroby; 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe; 30237430-2 - Markery
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach