Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2014-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
ul. Głowackiego 51 51
32-800 Brzesko, woj. małopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pakietów biurowych i materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa pakietów biurowych oraz materiałów biurowych dla biur Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i uczestników sieci współpracy i samokształcenia 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące Zadania (części): 1) Zadanie Nr 1: Dostawa pakietów biurowych dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia 2) Zadanie Nr 2: Dostawa materiałów biurowych dla biura Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji 3. Realizacja Zadania Nr 1 Dostawa pakietów biurowych dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia: obejmuje dostawę 100 szt. pakietów biurowych. W skład każdego jednego pakietu wchodzi: teczka, notes, długopis z nadrukiem. 4. Realizacja Zadania Nr 2 Dostawa materiałów biurowych dla biura Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji obejmuje dostawę: 1) 10 szt. organizerów i długopisów ze wskaźnikiem laserowym zapakowanych w metalowe etui; 2) 10 szt. teczek biurowych; 3) następujących tonerów do drukarki i urządzeń wielofunkcyjnych: a) 8 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor czarny; b) 3 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor żółty; c) 3 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor niebieski; d) 3 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor purpurowy; e) 8 szt. tonerów do drukarki OKI B401dn, kolor czarny 4) 23 szt. druków polecenia wyjazdu służbowego - druk offsetowy; 5) 4 szt. zszywaczy; 6) 10 szt. Bloku do FLIPCHARTU 5. Szczegółową specyfikację każdego Zadania (części) zawarto w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) 6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z części niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na ww. zadania (części). 2) Pakiety biurowe muszą zawierać tylko nowe, nieużywane elementy. 3) Pakiety biurowe oraz materiały biurowe Wykonawca musi dostarczyć własnym transportem i na własny koszt do Biura Projektu mieszczącego się w Brzesku przy ul. Piastowskiej 2B oraz wnieść do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dostawę należy zrealizować w dniach pracy Starostwa Powiatowego w Brzesku, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP.272.37.2015 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2015-11-17 - ZP.272.33.2014 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2014-11-05 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2014-01-23 - Dostawa druków studenckich dla AGH
Dodano: 2013-12-17 - ZP.272.35.2013 zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa druków studenckich dla AGH
Dodano: 2013-12-04 - Dostawa pakietów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-10-04 - Zamówienie na dostawę materiałów biurowych, ZP.272.12.2013
Dodano: 2013-06-05 - Dostawa druków akcydensowych i poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2013 roku
Dodano: 2013-05-28 - Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim
Dodano: 2013-05-10