Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2013-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
ul. Głowackiego 51 51
32-800 Brzesko, woj. małopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.okay.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pakietów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 1280 sztuk pakietów biurowych. 2. W skład każdego jednego pakietu wchodzi: a) teczka wykonana z materiału PP (polipropylen); b) notes zawierający min. 60 kartek formatu A4; c) długopis ze wskaźnikiem laserowym zapakowany w metalowe etui; 3. Teczka, długopis i etui będą logowane zgodnie z załącznikami nr 7 i 8 do SIWZ. 4. Pakiety biurowe będą dostarczane partiami do siedziby biura projektu w okresie trwania umowy. Dostawa pakietów biurowych realizowana jest w ramach projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim i jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP.272.37.2015 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2015-11-17 - ZP.272.33.2014 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2014-11-05 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2014-01-23 - Dostawa pakietów biurowych i materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim
Dodano: 2014-01-09 - Dostawa druków studenckich dla AGH
Dodano: 2013-12-17 - ZP.272.35.2013 zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa druków studenckich dla AGH
Dodano: 2013-12-04 - Zamówienie na dostawę materiałów biurowych, ZP.272.12.2013
Dodano: 2013-06-05 - Dostawa druków akcydensowych i poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2013 roku
Dodano: 2013-05-28 - Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim
Dodano: 2013-05-10