Przetargi.pl
ZP.272.37.2015 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 33
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4141600 , fax. 18 4141700
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
    ul. Jagiellońska 33 33
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 4141600, fax. 18 4141700
    REGON: 49189330000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowosadecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP.272.37.2015 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZP.272.37.2015 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego wymienionych poniżej materiałów biurowych. We wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa własna towaru lub jego producenta Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. L.p. Nazwa towaru Ilość j.m. 1. Blok do tablic, flipchart 4 szt. 2. Cienkopis czarny 100 szt. 3. Cienkopis czerwony 100 szt. 4. Cienkopis niebieski 48 szt. 5. Cienkopis zielony 48 szt. 6. Cienkopis brązowy 12 szt. 7. Cienkopis czarny 12 szt. 8. Cienkopis czerwony 12 szt. 9. Cienkopis niebieski 12 szt. 10. Cienkopis żółty 12 szt. 11. Cyrkiel kroczek 5 szt. 12. Datowniki 15 szt. 13. Długopisy z podstawką samoprzylepną na biurko 50 szt. 14. Długopis czarny 200 szt. 15. Długopis niebieski 200 szt. 16. Długopis żelowy czarny 100 szt. 17. Długopis żelowy czerwony 30 szt. 18. Długopis żelowy niebieski 100 szt. 19. Dziurkacz mały 30 szt. 20. Fastykuły 150 szt. 21. Ekierka mała 10 szt. 22. Folia do laminowania A3 Błysk/Błysk 100mic 100 szt. 23. Folia geodezyjna do plotera 2 szt. 24. Grafity do ołówków 0.3mm HB 10 op. 25. Gumka do mazania 50 szt. 26. Gumki do mazania do kalki 4 szt. 27. Gumki do mazania do kalki w ołówku 10 szt. 28. Gumki recepturki 5 kg 29. Holder z klipsem 200 szt. 30. Kalendarz biurkowy stojący poziomy 190 szt. 31. Kalendarz wiszący trójdzielny 130 szt. 32. Klips Archiwizacyjny 2000 szt. 33. Klip metalowy 19 mm 168 szt. 34. Klip metalowy 32 mm 168 szt. 35. Klip metalowy 41 mm 168 szt. 36. Koperta B5 brązowa 4500 szt. 37. Koperta bąbelkowa 50 szt. 38. Koperta C4 biała 1500 szt. 39. Koperta C4 brązowa 9500 szt. 40. Koperta C5 brązowa 5000 szt. 41. Koperta C6 biała 40 000 szt. 42. Koperta DL biała 2000 szt. 43. Koperta na CD 1000 szt. 44. Korektory w pisaku 50 szt. 45. Korektor w płynie z pędzelkiem 80 szt. 46. Kostka biurowa klejona 200 szt. 47. Koszulka na CD 50 szt. 48. Koszulka na dokumenty A4 10 000 szt. 49. Książka korespondencyjna 5 szt. 50. Linijka 30cm 70 szt. 51. Linijka 50cm 15 szt. 52. Marker suchościeralny do tablic 2 op. 53. Marker czarny 108 szt. 54. Marker niebieski 84 szt. 55. Marker zielony 72 szt. 56. Marker czerwony 72 szt. 57. Notesy samoprzylepne 400 szt. 58. Nożyczki biurowe 80 szt. 59. Ołówek automatyczny 0.3mm 20 szt. 60. Ołówek techniczny 10 szt. 61. Papier do plotera 5 szt. 62. Papier kancelaryjny 500 szt. 63. Papier samoprzylepny A4 1000 szt. 64. Pisak do CD 20 szt. 65. Pinezki tablicowe 3 op. 66. Podkład na biurko - planer 12 szt. 67. Poduszka do stempli metalowych 10 szt. 68. Preparat do usuwania etykiet 10 szt. 69. Preparat do czyszczenia drukarek 10 szt. 70. Przybornik biurkowy 25 szt. 71. Isograph 3 szt. 72. Rozszywacz 100 szt. 73. Segregator marmurkowy A4 75 mm z dźwignią 100 szt. 74. Skoroszyt zawieszkowy A4 papierowy 400 szt. 75. Skoroszyt zawieszkowy A4 plastikowy 800 szt. 76. Spinacz biurowy 28mm (100szt./op.) 100 op. 77. Szuflada na dokumenty 40 szt. 78. Taśma klejąca biurowa 160 szt. 79. Taśma pakowa przezroczysta 20 szt. 80. Taśma pakowa szara 10 szt. 81. Teczka wiązana biała 2000 szt. 82. Teczka z gumką A4 biała 350 szt. 83. Temperówka 50 szt. 84. Tusz do rapidografu 5 szt. 85. Tusz do stempli tradycyjnych czarny 20 szt. 86. Wkład do długopisu PENTEL BK77 BLACK 100 szt. 87. Wkład do długopisu PENTEL BK77 BLUE 200 szt. 88. Wkład czarny żelowy do długopisu 100 szt. 89. Wkład niebieski żelowy do długopisu 100 szt. 90. Wkład czerwony żelowy do długopisu 30 szt. 91. Wkład typu ZENITH niebieski 100 szt. 92. Wkład typu ZENITH czarny 100 szt. 93. Zeszyt - Brulion A4 50 szt. 94. Zeszyt - Brulion A5 50 szt. 95. Zszywacz duży 5 szt. 96. Zszywacz mały 50 szt. 97. Zszywki 23/10 (1000/op.) 10 op. 98. Zszywki 23/6 (1000/op.) 10 op. 99. Zszywki 23/15(1000/op.) 10 op. 100. Zszywki 23/17 (1000/op.) 10 op. 101. Zszywki 24/6 (1000szt./op.) 200 op. 102. Zszywki 24/8 (1000/op.) 200 op.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach