Przetargi.pl
Ochrona obiektów należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.

Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61827 Poznań, al. Marcinkowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 530 813 , fax. 618 530 842
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
    al. Marcinkowskiego 11
    61827 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 530 813, fax. 618 530 842
    REGON: 30214486300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia: Usługi 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w następujących lokalizacjach: a. Składowisko Odpadów w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1 wraz z Biokompostownią – zwane dalej Składowisko (posterunek chroniony w określonych godzinach/całodobowo); b. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 roku nr 284 – zwany dalej PSZOK 1 (posterunek chroniony w określonych godzinach/całodobowo); c. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Poznaniu przy ul. Wrzesińskiej 12 - zwany dalej PSZOK 2 (posterunek chroniony w określonych godzinach/całodobowo); d. Siedziba Zarządu Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. przy Al. Marcinkowskiego 11 – zwana dalej Siedziba Zarządu (monitoring elektronicznego systemu dozoru). 2. Usługa ochrony polegać ma na działaniach mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. W lokalizacjach, o których mowa w ust. 1 a – c powyżej, usługa realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w godzinach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ), a poza ww. godzinami w formie interwencji na telefoniczne zgłoszenie. W lokalizacji, o której mowa w pkt. 1 d powyżej, usługa realizowana będzie w formie dozoru poprzez elektroniczny system. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Termin, w którym możliwa jest wizja to 22 listopada 2016 r.. Godzina 09:00 - Składowisko, godzina 11:00 PSZOK1, godzina 12:00 Siedziba Zarządu, godzina 13:00 PSZOK 2. Wykonawca winien dokonać sprawdzenia nadzorowanego terenu. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: czynności świadczenia usług ochrony, podlewania trawników, odśnieżania ciągów komunikacyjnych, kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciw pożarowych i przeciwdziałanie w przypadkach stwierdzenia łamania tych przepisów. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca oraz podwykonawcy mają obowiązek przedstawienia dowodów zatrudnienia określonych pracowników na podstawie umowy o pracę, przedkładając Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w/w czynności z wskazaniem liczby osób oraz wymiarem etatu lub potwierdzone za zgodność z oryginałem zanonimizowane kopie umów o prace. Naruszenie obowiązku, o którym mowa powyżej stanowi przerwę w realizacji usługi i stanowi podstawę do odstąpienia od Umowy. W przypadku ustalenia przez Zamawiającego, że czynności określone powyżej wykonywane są przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy innej niż umowa o pracę lub naruszenia przez Wykonawcę obowiązku określonego powyżej Zamawiający ma prawo naliczenia kary umownej w wysokości 500,00 zł za każdy stwierdzony taki przypadek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 11.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.900,00 zł. 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 53 1050 1520 1000 0023 4950 8362 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 11.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 11.5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 11.6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach