Przetargi.pl
Całodobowe zabezpieczenie terenu Parku Radolińskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie

GMINA JAROCIN ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 749 95 02 , fax. 62 749 95 02
  • Data zamieszczenia: 2024-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JAROCIN
    AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 749 95 02, fax. 62 749 95 02
    REGON: 250854702
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowe zabezpieczenie terenu Parku Radolińskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace polegające na całodobowym zabezpieczeniu terenu Parku Radolińskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie poprzez:1) obsługę 20 wybranych kamer monitoringu miejskiego (zlokalizowanych na terenie Parku oraz w jego najbliższej okolicy), gdy obraz będzie przesyłany za pośrednictwem zabezpieczonego łącza internetowego do zewnętrznego operatora wyposażonego w stanowisko USI;2) dyspozycję Patrolu Grupy Interwencyjnej na wezwanie operatora monitoringu w sytuacji zaobserwowania realnego zagrożenia;3) patrolowanie parku oznakowanym pojazdem elektrycznym z sygnalizacją świetlną (np. skuter elektryczny) w godzinach nocnych codziennie od godz. 2300 do godz. 500 przez 1 pracownika poprzez odbijanie się w punktach kontrolnych co 2 godziny;4) przeciwdziałanie kradzieżom z włamaniem, niszczeniu lub uszkadzaniu mienia objętego ochroną;5) przeciwdziałanie łamaniu regulaminu Parku;6) reagowanie w przypadkach zauważenia na terenie Parku pakunków niewiadomego pochodzenia;7) niezwłoczne informowanie o zauważonych zagrożeniach Parku właściwych jednostek systemu ratowniczo-gaśniczego, pogotowania gazowego, policji, pogotowia ratunkowego, innych jednostek oraz przedstawiciela Zamawiającego;8) koordynowanie działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe itp.) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośrednie wskazywanie dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu;9) rozmieszczenia na terenie Parku punktów kontrolnych patroli (zgodnie z załącznikiem nr 1), pozwalających na analizowanie przebiegu służby, 10) sporządzanie raportów ze służby lub niebezpiecznych zdarzeń, które w razie potrzeby będą udostępniane policji i Zamawiającemu;11) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia niezwłocznie po spostrzeżeniu braków lub naruszeń;12) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu o wszelkich zniszczeniach, wadach i usterkach zauważonych na terenie Parku (w szczególności w zakresie infrastruktury i zieleni).1.2. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu prac ujętych w § 1 ust. 1, należy realizować zgodnie z następującymi dokumentami:• zał. nr 1 – Mapa z lokalizacją punktów kontrolnych w Parku Radolińskich;• Specyfikacja Warunków Zamówienia.1.3. Wykonawca zobowiązuje się do reakcji, tj. dojazdu grupy interwencyjnej na miejsce zdarzenia lub reakcji na niebezpieczne zachowania czy zdarzenia (zgodnie z opisem zamówienia) w maksymalnym czasie 90 minut od wystąpienia lub zgłoszenia danego zdarzenia.1.4. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania grupą interwencyjną posiadającą wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (tj. posiadać statut SUFO).1.5. Wykonawca zobowiązany jest do działania i dysponowania wykwalifikowaną grupą techniczną złożoną z kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego posiadającego ukończony kurs pracownika zabezpieczenia technicznego z uprawnieniami technicznymi wydanymi przez KWP w Poznaniu w sytuacjach kryzysowych lub bardzo pilnych.1.6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.1.7. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia nawierzchni ścieżek i roślin podczas wykonywania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia szkód, odtworzenia nawierzchni lub nasadzenia roślinności na swój koszt.1.8. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobligowany jest do zapewnienia sobie miejsca stacjonowania na własny koszt.1.9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania pracowników Wykonawcy i podwykonawców w ramach realizacji niniejszego zamówienia.1.10. Wykonawca zobowiązany jest podejmować wszelkie czynności w celu przeciwdziałania wystąpieniu przypadków losowych lub innych zdarzeń mogących mieć wpływ na stan techniczny zabezpieczanego obiektu, a w razie ich wystąpienia podejmować stosowane środki zapobiegawcze w tym w szczególności interwencje z zastosowaniem dozwolonych prawem środków przymusu bezpośredniego oraz zawiadomić odpowiednie służby alarmowe oraz Zamawiającego.1.11. Wykonawca będzie realizował warunki umowy zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) i w oparciu o koncesję ministra spraw wewnętrznych i administracji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.1.12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie prac w przedmiocie umowy, zapewnienie warunków BHP oraz metody organizacyjno-techniczne, jak również odpowiada za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami.1.13. Wykonawca niezwłocznie po przyjęciu zlecenia obowiązany jest informować pismem doręczonym Zamawiającemu lub poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Przedstawiciela Zamawiającego o wszelkich znanych mu okolicznościach uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie Zlecenia.1.14. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do wskazówek i poleceń Zamawiającego.1.15. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie, kwalifikacje, uprawnienia, możliwości techniczne, organizacyjne, finansowe oraz sprzęt do wykonania czynności stanowiących przedmiot umowy.1.16. Wykonawca zapewnia, że zapoznał się należycie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w §1 oraz załącznikiem nr 1, a także że są one wystarczające oraz stanowią podstawę do kompletnego zrealizowania przedmiotu umowy.1.17. Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu lub mienia stron w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu.1.18. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia także projekt umowy oraz jej pozostałe załączniki.1.19. Park Radolińskich wraz z amfiteatrem jest zabytkowym założeniem pałacowo – parkowym wpisanym do rejestru zabytków województwa wielkopolskiego pod numerem 493/Wlkp/A na podstawie prawomocnej decyzji Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.12.2006 r.1.20. Grupa interwencyjna powinna liczyć co najmniej 2 osoby i musi posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadać statut SUFO.1.21. Wykonawca we własnym zakresie zapewni umundurowanie pracowników z widocznym emblematem firmowym i numerem służbowym oraz wyposaży pracowników w środki łączności, gwarantujące łączność między sobą, z pracownikami Zamawiającego oraz ze stanowiskiem Kierownika Agencji Ochrony.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 79710000-4 – Usługi ochroniarskie92522100-7 – Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:1 400,00 ZŁ (słownie: tysiąc czterysta złotych i 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem WADIUM – „Całodobowe zabezpieczenie terenu Parku Radolińskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jarocin,Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:• Aktualną Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy:Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, polegającej na całodobowym zabezpieczeniu terenu zieleni publicznej będącym obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków o wartości minimum 100.000,00 zł brutto.b) warunek dotyczący narzędzi niezbędnych do realizacji zamówieniaWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji przedmiotu zamówienia następującym sprzętem:• telefon komórkowy – min. 1 szt.• pilot antynapadowy – min . szt.• system Activ Guard + 30 punktów kontrolnych – min. 1 szt.• oznakowany pojazd elektryczny z sygnalizacją świetlną (np. skuter elektryczny) – min. 1 szt.• nasobny rejestrator radiowy – min. 1 szt.• nasobny rejestrator video – min. 1 szt.• stanowisko USI – min. 1 szt.c) warunek dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:• 1 pracownika do patrolowania parku oznakowanym pojazdem elektrycznym z sygnalizacją świetlną (np. skuter elektryczny) w godzinach nocnych codziennie od godz. 2300 do godz. 500• 1 kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego posiadającego ukończony kurs pracownika zabezpieczenia technicznego z uprawnieniami Technicznymi wydanymi przez KWP,• grupą interwencyjną SUFO – złożoną z pracowników specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych - tj. min 2 osoby posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcyw inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach