Przetargi.pl
Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ogłasza przetarg

  • Adres: 61-302 Poznań, Franowo 26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 62 19 656
  • Data zamieszczenia: 2024-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
    Franowo 26
    61-302 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 62 19 656
    REGON: 301591815
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgik.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej ochrony osób i mienia budynku oraz terenu przyległego, będących własnością Powiatu Poznańskiego, zarządzanych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Zakres realizacji: 1. Całodobowa ochrona osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego:a) Budynek znajdujący się przy ul. Franowo 26 w Poznaniu,b) Parking przy budynku znajdującym się przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.2. Zamówienie będzie realizowane przez okres 36 miesięcy od dnia 1 czerwca 2024 r.3. Obsługa systemu wizyjnego, sygnalizacji włamania oraz systemu ppoż. 4. Zabezpieczenie mienia przed działaniami przestępczymi, a w szczególności kradzieżą, włamaniem i innymi formami wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, prowadzenie obserwacji osób wchodzących i wychodzących z obiektu.5. Raportowanie zdarzeń, zniszczeń i interwencji, sporządzanie notatek służbowych.6. Zapoznanie się i przestrzeganie zapisów wewnętrznych aktów normatywnych, które dotyczą pracy pracowników ochrony.7. Ochrona przed zaborem lub zniszczeniem wyposażenia i dokumentów.8. Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i klientom przebywającym na terenie obiektu, niewpuszczanie osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.9. Podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek na terenie obiektu, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony (Dz. U. z 2013., poz. 1681).10. Patrolowanie budynku, parkingu i otoczenia wokół obiektu w ramach ustalonego harmonogramu, co dwie godziny. 11. Patrol polega na obejściu obiektu i potwierdzeniu swojej obecności poprzez odbicie karty w 12 punktach kontrolnych, rozmieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku. 12. Niezwłoczne informowanie grupy interwencyjnej o naruszeniu porządku na terenie obiektu, (maksymalny czas reakcji oraz przybycia to 10 minut).13. Prowadzenie książki ewidencji kluczy do pomieszczeń służbowych.14. Udzielanie krótkich informacji klientom oraz kierowanie ich do odpowiedniej komórki, a w sytuacjach wyjątkowych nadzór nad “ruchem klientów” na terenie obiektu.15. Po zakończeniu pracy przez pracowników zamawiającego sprawdzenie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść oraz pomieszczeń ogólnie dostępnych mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu pod względem bezpieczeństwa ogólnego i ppoż., jak również sprawdzenie, czy na terenie obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione oraz czy wszystkie okna zostały zamknięte. 16. Zwracanie uwagi na torby, paczki pozostawione bez opieki na terenie obiektu mogące zawierać niebezpieczne ładunki.17. Szybkie i skuteczne reagowanie w przypadkach jakiegokolwiek zagrożenia.18. Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej, furtki bocznej oraz drzwi wejściowych do obiektu o określonych godzinach.19. Znajomość topografii obiektu z uwzględnieniem rozmieszczenia dróg ewakuacyjnych oraz rozmieszczenia czujek alarmowych, przycisków alarmowych, sprzętu p.poż itp.20. Znajomość rozmieszczenia i umiejętność podstawowej obsługi w zakresie głównych wyłączników prądu, zaworów wodnych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie (UPS), agregatu prądotwórczego, wentylacji jak również klimatyzacji. 21. Zgłaszanie wszelkich usterek w systemie zabezpieczenia obiektu.22. W razie pożaru w obiekcie, natychmiastowe powiadomienie Straży Pożarnej oraz wzmożenie czujności w celu uniemożliwienia zaboru mienia przez osoby postronne działające pod pozorem niesienia pomocy.23. W przypadku zarządzonej ewakuacji, organizacja szybkiego, sprawnego i skutecznego opuszczenia obiektu oraz zabezpieczenia mienia do czasu przekazania obiektu właściwym służbom. 24. W razie nieszczęśliwego wypadku wezwanie Pogotowia Ratunkowego, a do jego przybycia powiadomienia osób wskazanych do udzielenia pierwszej pomocy.25. Powiadomienia Kierownika Wydziału Administracyjnego o awariach związanych z instalacjami: elektryczną, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, przeciwpożarową.26. Prowadzenie ewidencji osób przebywających na terenie obiektu poza godzinami urzędowania.27. Prowadzenie książki dyżurów, wpisywanie informacji o przejęciu dyżurów oraz zaistniałych w jej trakcie zdarzeniach, przekazywanie obiektu kolejnej zmianie, udostępnianie książki do wglądu Kierownikowi Wydziału Administracyjnemu.28. Niezwłoczne powiadomienie przełożonych oraz Policji o zagrożeniach i czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przyjazdu policji.29. Podejmowanie niezbędnych działań prewencyjno-interwencyjnych w zależności od skali zagrożenia i potrzeb na wypadek próby włamania, kradzieży, wtargnięcia na teren obiektu, dewastacji mienia, naruszenia porządku.30. Wykonywanie dodatkowych czynności związanych z okresem epidemii, a w szczególności nadzór nad wpuszczaniem klientów do budynku według ustalonych procedur. 31. Dyżury pracowników ochrony w siedzibie zamawiającego: a) w poniedziałek w godzinach 8:30-16:30 na terenie obiektu służbę pełni trzech pracowników ochrony,b) od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 na terenie obiektu służbę pełni trzech pracowników ochrony,c) pozostałe godziny oraz w dni wolne od pracy (soboty i niedziele oraz święta) na terenie obiektu dyżur pełni dwóch pracowników ochrony.Zamawiający wymaga, aby wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej 50 % pracowników ochrony (wymaganie dotyczy to całego wymiaru etatu poszczególnego pracownika) przez cały okres obowiązywania umowy. Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz dokumentami zamówienia.Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto: 2 299 999,68 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu,2)gwarancjach bankowych,3)gwarancjach ubezpieczeniowych,4)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do 29 kwietnia 2024 roku, do godz. 10:00 i utrzymuje się do dnia upływu terminu związania ofertą.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Citi Handlowy O/Poznań, konto nr 62 1030 1247 0000 0000 8791 1006. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.6. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelew na konto) należy dołączyć do oferty potwierdzenie dyspozycji przelewu na konto zamawiającego potwierdzone przez wykonawcę.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna wykonawca wnosi w formie elektronicznej poprzez wysłanie przez Platformę Zakupową oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji bądź poręczenia) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub zaufanym lub osobistym osób upoważnionych do jego wystawienia.6. Dokumenty wymienione w ust. 2 pkt 2 i 4 muszą uwzględniać zapisy art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w treści nieodwołane i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.7. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.8. Zamawiający zwróci albo zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone poniżej przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydanej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021, poz. 1995 ze zm.).3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać.4) Zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług dotyczących całodobowej ochrony osób i mienia, o charakterze ciągłym nie krótszym niż jeden rok obejmujących swym zakresem ochronę budynków użyteczności publicznej, których powierzchnia użytkowa jest nie mniejsza niż 2000 m².W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w punkcie SWZ musi spełnić w całości co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach