Przetargi.pl
Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60811 Poznań, ul. Bukowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
  • Data zamieszczenia: 2017-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Bukowska 34
    60811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 57 48 02, fax. 261 57 72 04
    REGON: 30206765400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów okresowych (obsług okresowych wynikających z przebiegu lub czasookresu użytkowania pojazdów) oraz napraw awaryjnych wojskowych pojazdów mechanicznych, użytkowanych przez jednostki wojskowe z rejonu odpowiedzialności 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. 2. Wykonawca musi dysponować mobilnym serwisem naprawczym, zdolnym do przeprowadzenia usług w miejscu - tj. warsztat Zamawiającego, zlokalizowanym w trzech punktach: a) ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań; b) ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań; c) ul. 7 Pułku Strzelców Konnych, 62-003 Biedrusko. 3.Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia oferowanego warsztatu oraz urządzeń na etapie oceny złożonych ofert, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Wykonawcą. 4.Ze względu na charakter usługi (brak możliwości określenia konkretnych godzin pracy osób wykonujących czynności przy obsłudze pojazdów), Zamawiający odstępuje od wymogu z art. 29 ust. 3a ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla zadania nr 1 - 2 500,00 zł. dla zadania nr 2 - 3 000,00 zł. dla zadania nr 4 - 1 500,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach