Przetargi.pl
Usługa wykonania napraw pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania napraw pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 2 zadania, z tym, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania: Zadanie nr 1 Naprawa pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów – Wykaz pojazdów wraz z przewidywaną liczbą usterek i zakresem napraw zawiera załącznik nr 2 A do SIWZ. Zadanie nr 2 Naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych – Wykaz pojazdów wraz z przewidywaną liczbą usterek i zakresem napraw zawiera załącznik nr 2 B do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia w obu zadaniach obejmuje w szczególności: - wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia, - wykonywanie zgłaszanych napraw pojazdów samochodowych, - wykonywanie konserwacji pojazdów samochodowych, - wykonywanie napraw wynikających z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, - wykonywanie napraw związanych z elektroniczną – komputerową diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, - wykonywanie diagnostyki, w tym serwisowanie ogumienia polegającego na kontroli zużycia ogumienia oraz wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i letnich na zimowe, - demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, - montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw, - przedstawianie potrzeby wykonania koniecznych innych czynności niż objęte obsługą techniczną. 3. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia dla obu zadań: a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonanie usługi w siedzibie Wykonawcy (miejsce wykonywania usługi), z tym, że miejsce to musi być zlokalizowane w odległości drogowej nie większej niż 75 km od granic administracyjnych miejscowości Powidz. Zamawiający będzie dostarczał i odbierał na własny koszt pojazdy. b. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazdy przekazane do naprawy, a Zamawiający nie będzie ponosił kosztów przechowywania pojazdów przed, w trakcie i po wykonaniu usługi. Dopuszcza się przeprowadzenie stosownych prób drogowych. c. Cena usługi jest ceną brutto za 1 roboczogodzinę, natomiast w ramach kwoty umowy Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktycznie wykonane usługi naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu) oraz użyte części zamienne i materiały. Naprawy są naprawami awaryjnymi, nieplanowanymi i wynikającymi z różnych aspektów użytkowania wojskowych pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie częstotliwości i rodzaju napraw. d. Części użyte do napraw muszą być wyłącznie nowe i o potwierdzonej jakości. Części i materiały użyte do naprawy mogą być częściami zamiennymi o porównywalnej jakości, tzn. nie gorszej jakości. Są to części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych. Dopuszcza się regenerację podzespołów. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części. e. Cena zamawianych oraz użytych do naprawy części nie może przekroczyć średniej ceny rynkowej danej części na podstawie cen z trzech hurtowni z częściami samochodowymi, znajdujących się na rynku lokalnym Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że zaproponowana cena jest zawyżona w stosunku do aktualnych cen rynkowych zrezygnuje z zakupu. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekroczyć 60% wartości nowego podzespołu. f. Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo – remontowym, mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, o wymiarach zapewniających możliwość naprawy wszystkich pojazdów (w poszczególnych zadaniach), właściwą ilością stanowisk naprawczych (3 stanowiska jednocześnie dla każdego typu pojazdu) z wyposażeniem oraz stosownym personelem, umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) dla pojazdów wyszczególnionych w załączniku nr 2 A – 2 B do SIWZ. g. Czas oczekiwania na przyjęcie pojazdu do naprawy będzie liczony od chwili zgłoszenia konieczności naprawy przez Zamawiającego do momentu faktycznego przyjęcia 1 pojazdu do naprawy przez Wykonawcę. Termin ten będzie zawierał się w dniach roboczych i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 3 dni robocze, a także będzie podlegał punktacji w ramach kryterium oceny ofert. h. Termin wykonania usługi naprawy 1 pojazdu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych, liczonych od daty dostarczenia pojazdu przez Zamawiającego. i. Na wykonaną usługę zostanie udzielona gwarancja minimum 7 miesięcy, liczona od każdorazowego wykonania usługi, potwierdzonego protokołem odbioru pojazdu, bez względu na okres trwania umowy i gwarancji producenta udzielonej na zastosowane części i akcesoria. Wykonawca w ramach kryterium może wydłużyć te terminy. Szczegółowe informacje zostały zawarte w części XIV SIWZ. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917). Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę zostały wskazane w ust. 2 niniejszej części ogłoszenia oraz w załącznikach nr 2A i 2B do SIWZ. Również wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ zawiera regulacje odnoszące się do wymogu zatrudnienia osób w oparciu o umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o którym mowa w części VI, ust. 1 pkt. 1 SIWZ, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach