Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 4310P na odcinku Chocz - Józefów.

Powiat Pleszewski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48627429652 , fax. +48627429665
  • Data zamieszczenia: 2017-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pleszewski
    ul. Poznańska 79
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. +48627429652, fax. +48627429665
    REGON: 250854808
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 4310P na odcinku Chocz - Józefów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 4310 P na odcinku Chocz – Józefów. Długość odcinka objętego zamówieniem wynosi 2624,61 m. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: a). roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 2,630 km; b). mechaniczne karczowanie zagajników średniej gęstości -0,60 ha; c). remont istniejących przepustów; d). poszerzenie i odtworzenie jezdni – 106,180 m2; e). mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 14 729,0 m²; f). wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym AC 16 W z wbudowaniem mechanicznym – 2656,943 t; g). skropienie nawierzchni emulsją asfaltową – 14 732,430 m²; h). wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S - warstwa ścieralna asfaltowa grubości 4 cm po zagęszczeniu - 14 732,430 m² (UWAGA: warstwę ścieralną należy ułożyć na całej szerokości jezdni bez łączeń). i). wykonanie poboczy (wykonanie koryta pod zjazdy w gruncie o gł. 10 cm, mechaniczne plantowanie mieszanką kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm) – 3 922,275 m²; j). roboty wykończeniowe (sadzenie drzew i krzewów – 8 szt., oczyszczenie rowów z namułu o gr. 20 cm z wyprofilowaniem skarp- 4 400 m); 2. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do:a). sporządzenia przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126), b).opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu, gdzie zapewnione zostaną dojazdy do istniejących budynków mieszkalnych oraz istniejących nieruchomości. Wykonawca pokryje wszystkie koszty z tym związane. c). wykonywania, na własny koszt, prac utrzymaniowych na czynnych, ogólnodostępnych drogach i chodnikach przechodzących przez teren placu budowy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego przebiegającego po terenie placu budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu; c). zapewnienia obsługi geodezyjnej (w tym także wznowienie i odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej) wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót; d). skompletowania i przekazania zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności atestów materiałowych oraz innych dokumentów wynikających z przepisów budowlanych – 2 kpl. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji technicznej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót i kosztorysie zerowym, stanowiących załączniki nr 7 - 13 do SIWZ. 4. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy – maks. 60 miesięcy (licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót). Strony rozszerzają okres rękojmi na czas udzielonej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00 / 100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach