Przetargi.pl
Usługa wykonania napraw pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych, a także przeglądów pojazdów ciężarowych – specjalnych i ich zabudów

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania napraw pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych, a także przeglądów pojazdów ciężarowych – specjalnych i ich zabudów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie napraw pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych, a także przeprowadzanie przeglądów pojazdów ciężarowych – specjalnych i ich zabudów. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 12 zadań: Zadanie nr 1 Naprawa pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów. Zadanie nr 2 Naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych. Zadanie nr 3 Naprawa pojazdów specjalnych techniki lotniczej produkcji rosyjskiej. Zadanie nr 4 Naprawa pojazdów specjalnych techniki lotniczej produkcji polskiej. Zadanie nr 5 Przegląd pojazdów ciężarowych – specjalnych marki Mercedes-Benz. Zadanie nr 6 Przegląd pojazdów ciężarowych – specjalnych marki VOLVO. Zadanie nr 7 Przegląd pojazdów ciężarowych – specjalnych marki MAN TGM. Zadanie nr 8 Przegląd zabudów AS 750, AS 990, CJS 914, TJS 560 montowanych na pojazdach ciężarowych – specjalnych marki Mercedes-Benz i VOLVO. Zadanie nr 9 Przegląd osprzętu montowanego na pojeździe ciężarowo – specjalnym marki Mercedes-Benz 405 UNIMOG U 400. Zadanie nr 10 Przegląd zabudowy ORION PP2 na pojeździe ciężarowym – specjalnym marki MAN TGM. Zadanie nr 11 Przegląd pojazdów ciężarowych – specjalnych marki Mercedes-Benz Actros, Mercedes-Benz Axor, Scania oraz MAN. Zadanie nr 12 Przegląd zabudowy pojazdów ciężarowych – specjalnych marki Mercedes-Benz Actros, Scania oraz MAN. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dla: • Zadań nr 1-4 - wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia, - wykonywanie zgłaszanych napraw pojazdów samochodowych, - wykonywanie konserwacji pojazdów samochodowych, - wykonywanie napraw wynikających z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, - wykonywanie napraw związanych z elektroniczną – komputerową diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, - wykonywanie diagnostyki, w tym serwisowanie ogumienia polegającego na kontroli zużycia ogumienia oraz wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i letnich na zimowe (wymiana sezonowa opon odnosi się wyłącznie do zadań nr 1 i 2), - demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, - montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw, - przedstawianie potrzeby wykonania koniecznych innych czynności niż objęte obsługą techniczną. Określenie przewidywanego zakresu napraw zawierają załączniki nr 2 A – 2D do SIWZ (w odniesieniu do danego zadania). • Zadań nr 5-12 Określenie przewidywanego zakresu przeglądów dla zadań nr 5-12 zawierają odpowiednio załączniki od nr 2 E do 2 L do SIWZ (w odniesieniu do danego zadania). 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962). Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę zostały wskazane w pkt 3 niniejszej części ogłoszenia, a także w załącznikach od nr 2A do 2L SIWZ. Również wzory umów stanowiące załączniki nr 6-9 do SIWZ zawierają regulacje odnoszące się do wymogu zatrudnienia osób w oparciu umów o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 3 A - 3 H do SIWZ, c) oświadczenie o którym mowa w części VI, ust. 1 pkt. 1 SIWZ, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, e) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach