Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Nasielsk i jednostek organizacyjnych Gminy Nasielsk w okresie 01.I. 2021 r. – 31.XII.2024 r.

Gmina Nasielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 933 000 , fax. 236 912 470
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
    ul. Elektronowa 3
    05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 933 000, fax. 236 912 470
    REGON: 52849790913000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Nasielsk i jednostek organizacyjnych Gminy Nasielsk w okresie 01.I. 2021 r. – 31.XII.2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Gmina Nasielsk z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk zwana dalej „Zamawiającym” zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na obsługę bankową budżetu Gminy Nasielsk i jednostek organizacyjnych Gminy Nasielsk w okresie 01.I.2021 r. – 31.XII.2024 r. Jednostki organizacyjne Gminy Nasielsk, to: Urząd Miejski w Nasielsku, Szkoła Podstawowa w Cieksynie, Szkoła Podstawowa w Starych Pieścirogach, Szkoła Podstawowa Nr 1 w Nasielsku, Szkoła Podstawowa Nr 2 w Nasielsku, Szkoła Podstawowa w Budach Siennickich, Szkoła Podstawowa w Dębinkach, Szkoła Podstawowa w Popowie Borowym, Samorządowe Przedszkole w Nasielsku, Samorządowe Przedszkole w Starych Pieścirogach, Centrum Usług Wspólnych w Nasielsku, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nasielsku, Zarząd Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nasielsku, Nasielski Ośrodek Kultury, Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Nasielsku, Żłobek Miejski w Nasielsku 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Nasielsk i jednostek organizacyjnych Gminy Nasielsk w okresie 01.I.2021r. – 31.XII.2024r., a w szczególności: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych oraz sporządzanie codziennych wyciągów bankowych w formie papierowej bądź elektronicznej, 2) elektroniczne przeglądanie historii rachunków bankowych, 3) realizacja rozliczeń finansowych (wpłat i wypłat) w formie elektronicznych przelewów bezgotówkowych, 4) możliwość otwierania w trakcie umowy nowych rachunków pomocniczych na wniosek Gminy i jej jednostek organizacyjnych, 5) realizacja wpłat i wypłat gotówkowych , 6) otwarcie i prowadzenie wirtualnych rachunków bankowych dla podatników Gminy Nasielsk oraz klientów Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 7) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym (w wysokości ustalonej corocznie w uchwale budżetowej) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu i spłacanego w tym samym roku, w którym zostanie zaciągnięty, 8) lokowanie wolnych środków na okresy krótkoterminowe (3-7 dni, weekendy). 2. Każda z jednostek organizacyjnych Gminy Nasielsk podpisze indywidualną umowę na obsługę bankową na zasadach wynikających z niniejszego postępowania oraz poniesie koszty obsługi bankowej. 3. Szacunkowa wielkość środków podlegających obsłudze: w 2021 r.- 98.000.000,- zł, w 2022 r.- 100.000.000,- zł, w 2023 r. - 100.000.000,- zł, w 2024r. – 100.000,000,-zł. 4. Bank obsługujący Gminę Nasielsk i gminne jednostki organizacyjne będzie prowadził w każdym roku około 50 rachunków bankowych, w tym: 1) rachunki bieżące, 2) rachunki pomocnicze, w tym: a. sum depozytowych, b. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, c. dochodówa. jednostek i wydatków nimi finansowanych , d. Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej, e. inne, 3) około 10000 kont wirtualnych dla podatników, 4) 5000 kont dla klientów Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. 5. Wszystkie rachunki prowadzone będą w złotych polskich. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. 7. Ilość dokonywanych rocznie przelewów – około 70.000 sztuk, w tym na rachunki jednostek organizacyjnych – około 10.000 sztuk. 8. Wpłaty gotówkowe w wysokości około 1.200.000 zł rocznie natomiast wypłaty gotówkowe w wysokości około 6.000.000 ,- zł rocznie. 9.Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym jako procent stawki WIBOR 1M opublikowanej na ostatni dzień roboczy m-ca listopada 2020r. 10.Oprocentowanie środków na rachunku oraz lokat krótkoterminowych jako procent stawki WIBID 1M na ostatni dzień roboczy m-ca listopada 2020 r. 11. W postępowaniu o zamówienie mogą ubiegać się banki, które otworzą punkt kasowy do dnia podpisania umowy na obsługę bankową w odległości do 50 metrów od siedziby Urzędu Miejskiego w Nasielsku (do prowadzenia obsługi kasowej klientów Urzędu Miejskiego oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2020 poz. 1896), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty: 1) w sytuacji polegania na zasobach podmiotu trzeciego -pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego na którego zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca polegać będzie przy realizacji przedmiotu zamówienia do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6 2) pełnomocnictwo w przypadku składania wspólnej oferty do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach