Przetargi.pl
„ BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU GRÓJECKIEGO ”

Powiat Grójecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134 , fax. +48(48)6651147
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grójecki
    Piłsudskiego 59
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, fax. +48(48)6651147
    REGON: 670223149

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU GRÓJECKIEGO ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Bankowa obsługa budżetu Powiatu Grójeckiego w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12. 2023 r. 3.1.1 zamówienie obejmuje: - otwieranie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu powiatu, - przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych własnych i obcych - dokonywanie przelewów wewnętrznych i do innych banków, - sporządzanie wyciągów bankowych na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji wraz z dokumentacją, - wydawanie blankietów czekowych, - instalację, udostępnianie, aktualizację w siedzibie Zamawiającego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przeszkolenie wskazanych pracowników, - uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym, - udzielanie informacji telefonicznej o stanie i obrotach środków na rachunkach, - automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku budżetu powiatu na rachunku lokaty typu overnight, - wydawanie zaświadczeń przez bank, - konwojowanie środków finansowych z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy oraz z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 3.1.2 Zamawiający przewiduje w ramach umowy uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym od 01.01.2019 r w wysokości 3 000 000 zł na pokrycie w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu. Zamawiający będzie korzystał z kredytu nie więcej niż 180 dni w roku. W kolejnych latach objętych umową kredyt może ulec obniżeniu, w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy będzie określała niższy limit. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. Zamawiający będzie dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu kredytu, a każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. 3.1.3 W czasie trwania umowy funkcjonować będzie system bankowości elektronicznej w Starostwie Powiatowym dostępny 24 h na dobę. 3.1.4 Wykonawca zamówienia zapewni konwój środków finansowych z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy i z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego oraz zapewni na żądanie zgłoszone przez Zamawiającego telefonicznie – po podaniu uzgodnionego hasła – podstawienie konwoju w terminie do 3 godzin od momentu zgłoszenia żądania. 3.2 W ramach świadczonej obsługi bankowej budżetu Powiatu Grójeckiego, Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez Wykonawcę: - prowizji i opłat z tytułu otwarcia rachunków bieżących i rachunków pomocniczych - prowizji i opłat za realizację polecenia przelewu wydanego przez Zamawiającego na rachunek prowadzony przez Wykonawcę - prowizji od kwoty przelewu , w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego - opłat za wypłatę gotówkową z rachunku Zamawiającego - opłat od Zamawiającego z tytułu wpłaty gotówkowej własnej i obcej na rachunek Zamawiającego - prowizji i opłat z tytułu potwierdzania sald na rachunku bieżącym - prowizji i opłat z tytułu uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym - prowizji i opłat od wykorzystanego kredytu oraz od niewykorzystanej części linii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym - pobieranie odsetek od niewykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym - opłat za wydawanie blankietów czekowych - opłat za wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek Zamawiającego - opłat z tytułu instalacji, udostępnienia, aktualizacji w siedzibie Zamawiającego pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz z tytułu przeszkolenia wskazanych pracowników - opłat za sporządzanie i udostępnianie wyciągów bankowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności –zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 1287 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 13.2 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 13.1 lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach