Przetargi.pl
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Halinów i jednostek organizacyjnych w okresie od 26.08.2019 r. do 25.08.2023 r.”

Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa ogłasza przetarg

  • Adres: 05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 836 020, , fax. 227 836 107
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa
    ul. Spółdzielcza 1
    05-074 Halinów, woj. mazowieckie
    tel. 227 836 020, , fax. 227 836 107
    REGON: 13269172000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.halinow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Halinów i jednostek organizacyjnych w okresie od 26.08.2019 r. do 25.08.2023 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Halinów i jednostek organizacyjnych w okresie od 26.08.2019 r. do 25.08.2023 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga udokumentowanie posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia na podstawie treści przedłożonych dokumentów: zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2178 ze zm.), w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach