Przetargi.pl
Modernizacja (przebudowa) drogi KDG nr 106096L w miejscowości Pliszczyn Kolonia na odcinku droga gminna KDD-G nr 106055L - Pliszczyn Kolonia od km rob. 0+000,00 do km rob. 0+789,00 w ramach inwestycji MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 106096L W MIEJSCOWOŚCI PLISZCZYN-KOLONIA oraz modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działkach nr ew. 384, 421 i 422 w m. Pliszczyn od km 0+007.00 do km 0+767.00 w ramach inwestycji MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZIAŁKACH NR EWID. 384 I 422 W MIEJSCOWOŚCI PLISZCZYN

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7464844, 7510060 , fax. 081 7465001
  • Data zamieszczenia: 2015-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7464844, 7510060, fax. 081 7465001
    REGON: 00055155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja (przebudowa) drogi KDG nr 106096L w miejscowości Pliszczyn Kolonia na odcinku droga gminna KDD-G nr 106055L - Pliszczyn Kolonia od km rob. 0+000,00 do km rob. 0+789,00 w ramach inwestycji MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 106096L W MIEJSCOWOŚCI PLISZCZYN-KOLONIA oraz modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działkach nr ew. 384, 421 i 422 w m. Pliszczyn od km 0+007.00 do km 0+767.00 w ramach inwestycji MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZIAŁKACH NR EWID. 384 I 422 W MIEJSCOWOŚCI PLISZCZYN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (przebudowa) drogi KDG nr 106096L w miejscowości Pliszczyn Kolonia na odcinku droga gminna KDD-G nr 106055L - Pliszczyn Kolonia od km rob. 0+000,00 do km rob. 0+789,00 oraz modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działkach nr ew. 384, 421 i 422 w m. Pliszczyn od km 0+007.00 do km 0+767.00. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). W przypadku drogi w Pliszczynie przedmiar robót podzielony jest na dwie części ze względu na rozliczenie dofinansowania projektu. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości.
    2. Modernizacja (przebudowa) drogi KDG nr 106096L w miejscowości Pliszczyn Kolonia na odcinku droga gminna KDD-G nr 106055L - Pliszczyn Kolonia od km rob. 0+000,00 do km rob. 0+789,00 swoim zakresem obejmuje między innymi:
    - wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni drogi w technologii mas bitumicznych (warstwy górne) na podbudowie wraz z wykonaniem poszerzenia do zasadniczej szerokości jezdni 4,5 m (z lokalnymi poszerzeniami do szerokości 5,0 m i 5,5 m),
    - wykonanie chodnika po prawej stronie jezdni drogi gminnej na odcinku od km rob. 0+000,00 (w dowiązaniu do istniejącego chodnika) do km rob. 0+040,70 oraz w zakresie skrzyżowania z drogą gminna nr 106055L,
    - wykonanie po lewej stronie drogi gminnej opaski bezpieczeństwa o szerokości 0,7 m z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm (kolor szary) obramowanej opornikiem betonowym 10x25 cm od strony jezdni oraz obrzeżem betonowym 8x30 cm od strony terenu,
    - wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (kolor czerwony) po stronie lewej, na szerokości opaski bezpieczeństwa,
    - utwardzenie pobocza po prawej stronie drogi gminnej kruszywem łamanym grubości 15 cm na szerokości 0,25 m oraz wykonanie za nim pobocza gruntowego na szerokości 0,25 m,
    - dostosowanie wysokościowe nawierzchni bocznej drogi gminnej nr 106055L w zakresie skrzyżowania z projektowaną drogą gminną poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej,
    - dostosowanie wysokościowe nawierzchni istniejących zjazdów do góry poprzez uzupełnienie nawierzchni kruszywem łamanym - w przypadku zjazdów gruntowych,
    - dostosowanie wysokościowe nawierzchni istniejących zjazdów z betonowej kostki brukowej lub płyt ażurowych do góry poprzez przełożenie (regulację) istniejącej nawierzchni,
    - wykonanie umocnień skarp płytami ażurowymi 40x60x8 cm na odcinku od km rob. 0+619,80 do km rob. 0+775,70 oraz poprzez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw,
    - wykonanie prawostronnych ścieków korytkowych 25x33x8 cm w obrębie najniższych lokalnych punktów niwelety wraz ze ściekami skarpowymi odprowadzającymi wodę na teren w obrębie pasa drogowego drogi gminnej,
    - wykonanie przepustu z rur HDPE O30 pod zjazdem na drogę wewnętrzną w km rob. 0+627,56 wraz z renowacją(odtworzeniem) istniejącego rowu na długości 28 m po prawej stronie zjazdu oraz wykonaniem rowu odparowującego na długości 19,5 m po lewej stronie zjazdu,
    - wykonanie nowego oznakowania pionowego.
    3. Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działkach nr ew. 384, 421 i 422 w m. Pliszczyn od km 0+007.00 do km 0+767.00 swoim zakresem obejmuje między innymi:
    - usunięcie krzewów i drzew kolidujących z projektowaną drogą,
    - wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni drogi w technologii mas bitumicznych (warstwy górne) na wielowarstwowej podbudowie podatnej,
    - wykonanie przepustu pod koroną drogi,
    - utwardzenie obustronnego pobocza kruszywem łamanym grubości 15 cm na szerokości 0,50 m (miejscowo 0,75 m),
    - regulacja wysokościowa istniejących zjazdów o nawierzchni twardej (płyty ażurowe, kostka betonowa, płyty betonowe)
    - dostosowanie wysokościowe nawierzchni istniejących zjazdów do góry poprzez uzupełnienie nawierzchni kruszywem łamanym,
    - korektę wysokościową niwelety drogi poprawiającą jej płynność przebiegu,
    - odtworzenie istniejącego systemu odwodnienia powierzchniowego,
    - wykonanie umocnień skarp poprzez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw oraz umocnienie elementami prefabrykowanymi.
    - wykonanie nowego oznakowania pionowego.
    4. Wykonanie i zamontowanie czterech tablic informacyjnych o dofinansowaniu projektu. Tablica metalowa jednostronna, na słupku stalowym ocynkowanym, wysokość montażu jak dla znaków drogowych, zgodna z wzorem podanym przez zamawiającego.
    5. Ewentualne nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie.
    6. Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat) oraz zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci (np. telekomunikacyjnej).
    7. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy.
    8. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy.

    Przedmiotem zamówienia nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów ani podpisanie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
    2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    - pieniądzu;
    - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    - gwarancjach bankowych;
    - gwarancjach ubezpieczeniowych;
    - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 72193017092003006000950016, tytułem: Wadium - modernizacja dróg w Pliszczynie i Kolonii Pliszczyn. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
    4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w miejscu składania ofert lub włożyć do koperty z ofertą, przed upływem terminu składania ofert.
    5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
    5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych
    5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
    6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych.
    6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach