Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach 2013/2014 i 2014/2015 - OBRĘB I Nowa Sól

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Wojska Polskiego 100b
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4585330 , fax. 068 4585330
  • Data zamieszczenia: 2013-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli
    ul. Wojska Polskiego 100b 100b
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 4585330, fax. 068 4585330
    REGON: 97121818700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-nowasol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach 2013/2014 i 2014/2015 - OBRĘB I Nowa Sól
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia są prace obejmujące zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli polegające na utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszaniu śliskości poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi. 2. Zamówienie dotyczy OBRĘBU I Nowa Sól. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: a) Zakupieniu materiałów i przygotowaniu przez Wykonawcę do dnia gotowości do rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia minimum 400 ton mieszanki piaskowo-solnej (4:1); b) Zmagazynowaniu przez Wykonawcę do dnia gotowości do wykonywania przedmiotu zamówienia minimum 90 ton piasku, który może być używany do posypywania ulic w Nowej Soli; c) Wykonawca musi dysponować odpowiednim miejscem składowania piasku i mieszanki piaskowo - solnej zgodnie z przepisami ustawy o ochronie środowiska. Koszty składowania, koszty transportu i zakupu piasku i soli oraz przygotowania mieszanki piaskowo - solnej zostaną wliczone przez Wykonawcę do odpowiednich pozycji w formularzu kosztorysu ofertowego i nie będą podlegać odrębnej zapłacie; d) Pozostawaniu od dnia gotowości do rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia w gotowości do rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg i ulic; e) Pozostawaniu zespołu Wykonawcy (pracownicy i sprzęt) w gotowości do wykonania przedmiotu zamówienia. Pozostawanie w gotowości polegać będzie na: - pełnieniu dyżuru przez pracowników Wykonawcy w domach (pod telefonem) z możliwością podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w ciągu 2 godzin od momentu otrzymania dyspozycji od zamawiającego lub o ustalonej godzinie; - pełnieniu dyżuru przez pracowników Wykonawcy w bazie sprzętowej z możliwością podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w ciągu 0,5 godziny od momentu otrzymania dyspozycji od Zamawiającego lub o ustalonej godzinie; - zamawiający może również określić godzinę rozpoczęcia wykonania przedmiotu zamówienia bez konieczności pełnienia dyżuru z możliwością podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w ciągu 4 godzin od momentu otrzymania dyspozycji od Zamawiającego lub o ustalonej godzinie; - godziny pełnienia dyżuru przez zespól Wykonawcy zostaną określone przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 2000 w danym dniu roboczym, sobotę, niedzielę, święto; - określenie dnia i godziny dyżuru zespołu może być przekazane Wykonawcy pisemnie, faksem, telefonicznie na adres firmowy w godzinach funkcjonowania lub osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za wykonywanie zimowego utrzymania dróg; f) Zimowym utrzymaniu dróg i ulic wykazanych w załączniku nr 1 zgodnie ze standardami utrzymania określonymi w załączniku 2; g) Zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającym w miejscach charakterystycznych oraz w wyodrębnionych miejscach niebezpiecznych jak niżej: - w obrębie skrzyżowań z drogami twardymi, - w obrębie skrzyżowań z liniami kolejowymi, - w obrębie przystanków autobusowych, - w obrębie niebezpiecznych łuków drogowych, - na wzniesieniach i spadkach o pochyleniu powyżej 4%, - na całej długości i szerokości ulic: - a także według szczególnych zaleceń Zamawiającego wynikających z warunków zimowych, - o przyjętym zakresie do wykonania w danym dniu decyduje Zamawiający. h) Zwalczaniu i likwidacji śliskości poślizgowej oraz gołoledzi przy zastosowaniu: - piasku budowlanego frakcji 0-2 mm wolnego od występowania zanieczyszczeń gliniastych i ilastych oraz spełniającego normę PN-96/B-11113 (piasek dostarcza Wykonawca); - mieszanki piaskowo-solnej 4:1 w sytuacji wystąpienia ekstremalnych warunków pogodowych po uzgodnieniu z Zamawiającym (mieszankę przygotowuje i dostarcza Wykonawca); i) Odśnieżaniu dróg i ulic, w zakres którego wchodzą: - odśnieżanie obustronne nawierzchni jezdni dróg i ulic, j) W przypadku wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych zamawiający może wymagać od Wykonawcy użycia ładowarki, równiarki do usunięcia zasp i utrzymania przejezdności dróg i ulic, k) O przyjętym zakresie prac związanych z zimowym utrzymaniem w danym dniu każdorazowo decyduje Zamawiający, l) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania prac związanych z zimowym utrzymanie dróg powiatowych (odśnieżanie, posypywanie) własnymi siłami lub innymi wykonawcami. 4. Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia: a) Wykonywanie przedmiotu zamówienia należy rozpoczynać w chwili wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, powodujących konieczność: - odśnieżania, - likwidacji gołoledzi, - likwidacji śliskości pośniegowej. b) O konieczności rozpoczęcia wykonania zamówienia decyduje Zamawiający, informując o tym Wykonawcę. Zamawiający w swojej decyzji może ustalić ilość i rodzaj sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. Wykonawca przystępuje do wykonania przedmiotu zamówienia bezpośrednio na drogach i ulicach: - w ciągu 2,0 godzin od chwili otrzymania dyspozycji od Zamawiającego w przypadku pełnienia dyżuru w domach, - w ciągu 0,5 godziny od chwili otrzymania dyspozycji od Zamawiającego w przypadku pełnienia dyżuru w bazie sprzętowej, o określonej przez Zamawiającego godzinie, - w ciągu 4 godzin od momentu otrzymania dyspozycji od Zamawiającego lub o ustalonej godzinie bez konieczności pełnienia dyżuru, c) Zamawiający potwierdza wykonanie zamówienia w danym dniu w sposób zgodny z formularzem kosztorysu ofertowego, d) Wykonawca informuje o osobie odpowiedzialnej z jego strony za nadzór nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia w danym dniu, e) Pracownicy Wykonawcy wykonujący bezpośrednio prace na drogach wyposażeni będą w telefony komórkowe, f) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu na bieżąco informacje o stanie dróg, ich przejezdności i sytuacji na drogach, g) W trakcie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zobowiązany jest do codziennego przekazywania: - w godz. 7:00 - 8:00 meldunków z przebiegu akcji (w przypadku wystąpienia warunków ekstremalnych także w godz. 19:00 - 20:00), - do godz. 15:00 dnia następnego karty (dziennika) pracy wg załączonego wzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w następujących wysokości 4 500,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620), 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ Nowa Sól, Nr 55 2030 0045 1110 0000 0173 0080 z dopiskiem wadium w postępowaniu przetargowym PN 13/2013/PZD-OBRĘB I, (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwota gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że: Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawca, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w SIWZ. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp 10. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1) Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-nowasol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach