Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 65-186 Zielona Góra, ul. Zamenhofa 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3270215, 3284870 , fax. 68 3284871
- Data zamieszczenia: 2013-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
ul. Zamenhofa 1 1
65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 3270215, 3284870, fax. 68 3284871
REGON: 00103663200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu Nowe perspektywy 2, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu Nowe perspektywy 2, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, pod względem asortymentowym i ilościowym, znajduje się w załączniku cenowym do Formularza ofertowego - zał. nr 1A. Artykuły biurowe należy dostarczyć do siedziby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Zielonej Górze, przy ul. Zamenhofa 1, w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. W cenie produktów należy ująć ich transport. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości są szacunkowe i mogą ulec niewielkim zmianom, do wysokości posiadanych przez Zamawiającego na ten cel środków. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Proponowane przez Wykonawcę zamienniki do tonerów muszą być testowane zgodnie z międzynarodowymi standardami pomiaru wydajności i jakości np. ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 (tonery do drukarek laserowych), ISO24711 (kartridże do drukarek atramentowych). Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia jest zobowiązany dostarczyć przed podpisaniem umowy wymagane certyfikaty. Wykonawca musi zapewnić naprawę urządzenia drukującego, w przypadku gdy bezpośrednią przyczyną jego uszkodzenia było użycie materiału eksploatacyjnego przez niego dostarczonego. W przypadku tonera do drukarki Samsung ML 5510N Zamawiający wymaga oryginalnego tonera. Zamawiający informuje, że poprzez podanie w opisie produktów nazw odnosi się jedynie do jakości, typu produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość użycia do wykonania zamówienia produktów równoważnych w stosunku do wyrobów określonych w zestawieniu, tzn. o parametrach nie gorszych, czyli takich samych lub lepszych. Należność uregulowana zostanie ze środków finansowych przyznanych w rezerwie celowej budżetu państwa w ramach projektu Nowe perspektywy 2, po przekazaniu ich Zamawiającemu przez dysponenta II stopnia, tj. Komendę Główną Ochotniczych Hufców Pracy. Wykonawca jest zobowiązany wystawić daną fakturę po konsultacji z koordynatorem projektu oraz uwzględnić odroczony termin płatności-przelew w terminie 90 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. lubuskiego
Dodano: 2016-05-20 - Dostawy materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze w ramach programu Gwarancje dla młodzieży- Operacja wspierana w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych
Dodano: 2015-07-17 - Dostawy materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek podległych
Dodano: 2015-07-01 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Izby Skarbowej i urzędów skarbowych woj. lubuskiego na rok 2015
Dodano: 2014-10-16 - Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. lubuskiego.
Dodano: 2014-05-12 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-04-16 - Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych w ramach zadania Zakup materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego.
Dodano: 2014-01-30 - Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
Dodano: 2014-01-21 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Izby Skarbowej i Urzędów Skarbowych woj. lubuskiego
Dodano: 2013-12-30 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Dodano: 2013-12-12