Urząd Miejski w Sulęcinie ogłasza przetarg
- Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 18
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7553601 , fax. 095 7552122
- Data zamieszczenia: 2015-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulęcinie
ul. Lipowa 18 18
69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
tel. 095 7553601, fax. 095 7552122
REGON: 00052617900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy w roku 2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres wykonywanych prac obejmuje ogólnie: A. Usługę oczyszczania ulic i chodników położonych wzdłuż terenów gminnych, dróg gminnych, parkingów, parków, alejek parkowych, przystanków autobusowych oraz terenów gminnych według wykazu i częstotliwości określonej w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. B. Zamiatanie mechaniczne i ręczne ulic, chodników, parkingów, itp. wyszczególnionych w załączniku nr 5 z częstotliwością podaną także w tym załączniku. Zamiatanie mechaniczne dotyczy ulic o nawierzchni utwardzonej (asfalt, beton, kostka brukowa, polbrukowa i bruk) posiadających krawężniki. C. Wykonanie porządków polegających na oczyszczaniu powierzchni i części przykrawężnikowej jezdni, placów, parkingów i chodników (wraz z chemicznym usuwaniem chwastów) oraz zbieraniu odpadów w parkach i pasach drogowych jak w załączniku nr 5, zimowym utrzymaniu nawierzchni dróg i chodników gminnych oraz alejek parkowych polegających na zgarnięciu śniegu, błota, zwalczaniu gołoledzi przez posypywanie materiałem uszorstniającym winna odbywać się jak w załączniku nr 5 do SIWZ. Zbieranie skutego lodu i innych zanieczyszczeń uprzątniętych przez właścicieli nieruchomości z przyległych chodników wzdłuż nieruchomości w pasie dróg gminnych. Opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta. Wywożenia odpadów z koszy do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Długoszynie wymiana uszkodzonych wkładów. W razie konieczności wykonawca powinien przeprowadzać drobne naprawy i remonty koszy ulicznych oraz mycie i dezynfekcje minimum raz w roku. Opróżnianie koszy winno odbywać się minimum raz w tygodniu. W przypadku przepełniania się koszy ulicznych należy zwiększyć ich częstotliwość opróżniania. D. Sprzątanie przystanków autobusowych położonych w terenach wiejskich dwa razy w miesiącu oraz sprzątanie raz w tygodniu przystanków położonych przy ulicach Młynarskiej, 3-go Maja, Okopowej i przy sklepie Mila w Sulęcinie wraz z opróżnianiem koszy na wszystkich przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Sulęcin z częstotliwością jak sprzątanie określone w załączniku nr 5. Sprzątanie przystanków polega na zmiataniu powierzchni utwardzonych, zbieraniu odpadów w oraz dookoła przystanków, usuwanie zielska z terenów utwardzonych i wykaszanie zieleni minimum 5 metrów dookoła wiat czy słupków. E. Wywóz wszystkich odpadów zebranych w workach i luzem z terenu miasta pozostałych po porządkowaniu gminnych terenów, z terenów przy garażach oraz po utrzymaniu zieleni w Sulęcinie w workach i luzem (trawa z koszenia, zielsko z plewienia, liście, gałęzie z pielęgnacji oraz z wycinki drzew, itp.) do 24 godzin po telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu przez pracownika Urzędu. Ilość odpadów dodatkowych do wywozu nie przekroczy 500 m3 w ciągu trwania umowy. F. Wywóz liści z terenu parków miejskich w Sulęcinie (zgrabionych na sterty lub w workach) do 7 dni od dnia zgłoszenia potrzeby ich wywozu. G. Opróżnianie koszy ulicznych na terenie wsi gminy Sulęcin w ilości do 100 szt. z częstotliwością co 2 tygodnie. H. Sprzątanie gminnych placów zabaw jak w załączniku nr 5. Szczegółowy zakres prac oraz częstotliwość ich wykonywania znajduje się w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówień. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do usuwania skutków zimy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.bip.sulecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2016/2017 - II zadania (Gmina Babimost i Gmina Świdnica)
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2016 / 2017 - Gmina Zabór
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2016 / 2017 - IV zadania
Dodano: 2016-07-15 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na lata 2016-2017
Dodano: 2016-04-22 - Świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2016/2017 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
Dodano: 2016-04-15 - Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie gminy Szprotawa
Dodano: 2016-02-09 - Zimowe utrzymanie jezdni na terenie dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze zadanie nr 1 - rejon Północny, zadanie nr 2 - rejon Zachodni i zadanie nr 3 - rejon Wschodni w ramach zadania Bieżące utrzymanie ulic Miasta
Dodano: 2016-01-12 - Zimowe utrzymanie jezdni na terenie dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze zadanie nr 1 - rejon Północny, zadanie nr 2 - rejon Zachodni i zadanie nr 3 - rejon Wschodni w ramach zadania Bieżące utrzymanie ulic Miasta
Dodano: 2015-12-29 - Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów budynków gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Dodano: 2015-12-29 - Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów budynków gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Dodano: 2015-12-01