Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie stanowisk postojowych przy ulicy Szmaragdowej w Lublinie zlokalizowanych na dwóch parkingach wraz z ciągami pieszymi, oświetleniem, odwodnieniem, zabezpieczeniem ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną, rewitalizacją terenów Osiedla Widok oraz pełnienie nadzorów autorskich

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2015-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie stanowisk postojowych przy ulicy Szmaragdowej w Lublinie zlokalizowanych na dwóch parkingach wraz z ciągami pieszymi, oświetleniem, odwodnieniem, zabezpieczeniem ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną, rewitalizacją terenów Osiedla Widok oraz pełnienie nadzorów autorskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. sporządzenie dokumentacji w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy: 1.1. opracowanie projektów budowlano - wykonawczych wszystkich branż wraz z informacją BIOZ, w oparciu o załączone warunki techniczne, zgodnie z umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi - 5 egz. Przewidziane do realizacji zadanie wymaga opracowania dokumentacji projektowej w następujących branżach: branża drogowa, branża sanitarna - kanalizacja deszczowa, branża elektryczna - oświetlenie drogowe, usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym, branża inżynierii ruchu (projekt stałej organizacji ruchu oraz projekty czasowej organizacji ruchu na etapie realizacji robót budowlanych), branża zieleń. 1.2. wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej i czasowej organizacji ruchu - 3 egz., 1.3. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 3 egz., 1.4. wykonanie projektu branży zieleń - obejmującego uwzględnienie nasadzeń zamiennych określonych w decyzjach Prezydenta Miasta Lublin oraz uzgodnienie go w Biurze Miejskiego Architekta Zieleni - 5 egz., 1.5. przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD, 1.6. przygotowanie dokumentów niezbędnych do pozyskania wszelkich decyzji administracyjnych związanych z realizacją przedmiotowego zadania, 1.7. uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym; 2. sprawowanie nadzoru autorskiego: 2.1. wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.), 2.2. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, 2.3. uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, 2.4. ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 2.5. udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 2.6. wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 2.7. bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie); 3. wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp: 3.1. opracowanie harmonogramu realizacji prac, 3.2. wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę, 3.3. wykonanie robót budowlanych, 3.4. uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót, 3.5. wykonanie zagospodarowania zielenią pasa drogowego zgodnie z uzgodnionym w Biurze Miejskiego Architekta Zieleni projektem branży zieleń uwzględniającym nasadzenia zamienne, 3.6. wykonanie oznakowania zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, 3.7. prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, 3.8. sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD na nośniku CD oraz w formie papierowej, 3.9. przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, 3.10. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania, 3.11. przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 7500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych i 0/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach