Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez ul. Muzyczną w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2016-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez ul. Muzyczną w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji: 1.1. Opracowanie projektu inżynierii ruchu (dokumentacja oznakowania i dokumentacja ruchowa) - 6 egz. 1.2. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego branży elektrycznej zasilania sygnalizacji - 6 egz. 1.3. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego branży elektrycznej sygnalizacji świetlnej - 6 egz. 1.4. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego części konstrukcyjnej (maszt wysięgnikowy) - 6 egz. 1.5. Opracowanie dokumentacji geotechnicznej - 4 egz. 1.6. Pozyskanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500. 1.7. Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysów ofertowych (pustych) - po 2 egz. 1.8. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA Ogólnych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych) na wykonanie i odbiór realizowanych robót budowlanych - 3 egz. 1.9. Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 4 egz. 2. Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno- użytkowym oraz uzyskanie uzgodnień dokumentacji projektowej wymaganych przepisami lub warunkami technicznymi dysponentów urządzeń umieszczonych w pasie drogowym, w zakresie niezbędnym dla otrzymania zgody na budowę. 3. Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. 4. Wykonanie następujących robót budowlanych na podstawie uzgodnionej dokumentacji oraz programu funkcjonalno użytkowego, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: 4.1. Wykonanie elektrycznej kanalizacji kablowej wraz ze studniami, zasilającej sygnalizację, oraz kanalizacji dla przyszłych potrzeb osygnalizowania wlotu dojazdu do szkół i wlotu ulicy obsługującej. 4.2. Wykonanie okablowania sygnalizacji. 4.3. Budowa osprzętu sygnalizacji, w tym: montaż sterownika, budowa masztów z wysięgnikami, montaż systemu detekcji pojazdów, montaż latarni sygnalizacyjnych (sygnalizatory) wraz z ekranami kontrastowymi, montaż przycisków dla pieszych i sygnalizatorów akustycznych. 4.4. Korekta chodników i trawników. 4.5. Uporządkowanie terenu robót. 5. Wykonanie niezbędnych prób i badań: 5.1. Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez inspektora nadzoru. 5.2. Prowadzenia dziennika budowy i wykonania obmiarów ilości zrealizowanych robót. 6. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót, dowodów OT i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą (w tym elementów inżynierii ruchu) w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w wersji papierowej (w ilości po 1 egz.), dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 7. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi. 8. Nadzór autorski: 8.1. Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 290). 8.2. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 8.3. Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 8.4. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 8.5. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 8.6. Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 8.7. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych i 0/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach