Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji ul. Wiklinowej w osiedlu Łęgi w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2016-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji ul. Wiklinowej w osiedlu Łęgi w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy: 1.1. opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych wszystkich branż wraz z informacją BIOZ, zgodnie z umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie - 4 egz. Przewidziane do realizacji zadanie wymaga opracowania dokumentacji projektowej w następujących branżach: branża drogowa, branża sanitarna - kanalizacja deszczowa, branża inżynierii ruchu (projekt stałej organizacji ruchu oraz projekty czasowej organizacji ruchu na etapie realizacji robót budowlanych), branża zieleń, 1.2. wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu - 3 egz., 1.3. wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót - 3 egz., 1.4. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 2 egz., 1.5. przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej oraz cyfrowej w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji, 1.6. przygotowanie dokumentów niezbędnych do pozyskania wszelkich decyzji administracyjnych związanych z realizacją przedmiotowego zadania, 1.7. uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym. 2. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 290): 2.1. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, 2.2. uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, 2.3. ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 2.4. udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 2.5. wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 2.6. bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 3. Opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych. 4. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp: 4.1. wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę, 4.2. wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych (nawierzchni jezdni i chodnika, podbudowy, krawężników i obrzeży), 4.3. wykonanie jezdni, a w tym m.in.: wykonanie robót ziemnych, montaż krawężników, montaż obrzeży, wykonanie podbudowy pod jezdnię, zatoki parkingowe i chodniki, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej szarej, wykonanie nawierzchni jezdni z masy bitumicznej, wykonanie nawierzchni zatok parkingowych z kostki brukowej betonowej szarej, ułożenie rur ochronnych wzdłuż trasy kabla oświetleniowego, 4.4. wykonanie parkingu dwupoziomowego, a w tym, m. in.: wykonanie odwodnienia parkingu, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej koloru szarego, wykonanie palisady, wykonanie schodów, wykonanie muru oporowego, ewentualna wycinka drzew i nasadzenia zamienne, 4.5. wykonanie branży zieleń, 4.6. wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 4.7. uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót, 4.8. sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17.05.1989 r. (Dz. U. Z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 4.9. przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora nadzoru, 4.10. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania, 4.11. przywrócenie przyległego do terenu budowy terenu do stanu przed przystąpieniem do realizacji inwestycji, 4.12. przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 19 000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach