Przetargi.pl
WYKONANIE WENTYLACJI MECHANICZNEJ Z ODZYSKIEM CIEPŁA W 115 SZPITALU WOJSKOWYM Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W HELU

115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 84-150 Hel, ul. Boczna 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6757401 , fax. 058 6757402
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Boczna 10 10
    84-150 Hel, woj. pomorskie
    tel. 058 6757401, fax. 058 6757402
    REGON: 19006639400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.115szpital.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE WENTYLACJI MECHANICZNEJ Z ODZYSKIEM CIEPŁA W 115 SZPITALU WOJSKOWYM Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W HELU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w 115 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Hel. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zwanymi dalej dokumentacją projektową. 3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają dodatki do specyfikacji: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - Przedmiar robót, - Projekt budowlany. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w wymiarze 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robot. 5. Dopuszcza się zastosowanie produktów innych producentów pod warunkiem zachowania równoważnych parametrów technicznych, z urządzeniami dobranymi w projekcie i po uzyskaniu akceptacji Inwestora i projektanta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium przetargowe w wysokości 25.000,00 zł przed upływem terminu do składania ofert wskazanym w pkt XI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.3. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.3.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn: a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotę polegającą na wykonaniu wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w budynku, o wartości minimalnej 1.000.000,00 zł brutto; b) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako: 1) kierownik robót specjalności instalacyjnej posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika robót w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz 2) kierownik robót posiadający uprawnienia w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, ponadto osoby te są członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 1.3.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca w okresie trwania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą, niż 25 % deklarowanej kwoty brutto w ofercie Wykonawcy. 1.3.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.4. Akceptują 30 dniowy termin płatności. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. 3. Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wykonawca nie znający języka polskiego zobowiązany jest, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnić tłumacza na własny koszt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie (zał. Nr 2 do SIWZ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych polegającą na wykonaniu wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w budynku z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających stosowne uprawnienia w specjalnościach koniecznych do wykonania zamówienia i należą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także funkcji i zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Podane w wykazie informacje muszą potwierdzać spełnienie warunku, którym mowa w pkt. V.1.3.1 b). Do wykazu należy dołączyć w formie załączników kopie odpowiednich uprawnień budowlanych (świadectwo kwalifikacyjne) oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 6. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót wraz z wykazem materiałów, sprzętu i robocizny. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą, niż 25 % deklarowanej kwoty brutto w ofercie Wykonawcy. 8. Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna (jeżeli dotyczy). 9. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału robót wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. Zamawiający może zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI, ppkt. 3 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1) Jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna - dokumenty wymienione: a) w punkcie 2 wymagane są od spółki i od każdego ze wspólników, b) w punkcie 3 wymagane są od każdego ze wspólników, 2) Jeśli składającym ofertę jest spółka osobowa - jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo - akcyjna, dokumenty wymienione: a) w punkcie 2 wymagane są od spółki i od każdego ze wspólników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.115szpital.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach